Ik vind het eerst en vooral fantastisch dat het park investeert in iets nieuw. Iedereen zal het met me eens zijn als ik zeg dat ze nog een paar toppers mogen binnenhalen. voor mij hoeven het niet per se mechanische attracties te zijn.

Ik had graag horen aankomen dat ze de combinatie dieren versterken. bv zwemmen naast tropische vissen of nog beter haaien door middel van een glazen wand. Ik zo graag de verblijven een upgrade zien krijgen zodat ze ook een echte ervaring worden. ik denk aan burgers zoo. Dit zou de concurrentie stevig maken voor andere zoo's. Hoe we het draaien of keren het blijft een zo met attractie tussen.
hopelijk blijft dit mogen


op gebied van mechanische attracties ik had deze nazomer het idee dat de attracties die hierboven vermeld worden als slecht onderhouden zijn waarschijnlijk wel in de komende jaren gaan aangepakt worden. De Rapid zou ik er graag uit zien vliegen (eigenlijk al niets met waterattracties) en vervangen door een nieuwe in combinatie met een dierenverblijf. Als alles stevig staat zou een woedie er wel goed staan maar eerst moet het park terug sterk op zijn benen staan. woedies kosten veel aan onderhoud.


Samengevat nog een lange weg te gaan maar ik heb er hoop in dat ze er geraken.