X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 221
  1. #61

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    @etwien: sorry op voorhand en zonder op de man te willen spelen, maar ik vind dat een deel van je argumenten gewoon niet kloppen. Ik haal er nu een paar uit:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    een geflopte duellerende alpine coaster
    Je bent niet de enige die dit zegt, maar blijven roepen dat dat ding geflopt is omdat wij als pretparkfan de attractie niet kunnen apprecieren klopt gewoon niet. Kijk naar het verschil met de gewone bezoeker en deze attractie is gewoon een mooie aanvulling.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    een half afgewerkte indoorcoaster waar een prachtige darkride voor moest wijken
    Dit heb ik ook al meerdere keren gezegd. Strikt genomen is er niks verkeerd aan deze zin, maar door het in die volgorde te plaatsen en zéker in combinatie met de toon in de rest van je bericht lijkt het alsof men Los Piratas gewoon heeft weggegooid om Huracan te kunnen bouwen. Her en der lees je op fansites dat Los Piratas "is moeten wijken" voor Huracan. Neen, Los Piratas was sowieso weg geweest, de enige twee mogelijkheden waren een attractie minder of Huracan in de plaats. Waarom bekijk je het zo niet?

    Vergeet trouwens ook niet dat Huracan de eerste grote nieuwe attractie onder CDA is. Er was inderdaad nog een derde optie geweest, namelijk een enorm bedrag in Los Piratas steken om hem opnieuw aan de eisen te laten voldoen waarmee er dus in principe weer helemaal niks aan het park veranderd was. Geen campagne met een nieuwe attractie, geen succesjaar, wat misschien wel geen rebranding betekend had het jaar erop en wie weet waren alle volgende investeringen dan ook niet gekomen?

    Edit: ondertussen ook de volgende posts gelezen en ik zie een paar keer de afgebrande darkride in Europa-Park aangehaald worden: dit heeft Bellewaerde dus ten allen koste willen vermijden door de attractie af te breken, en in plaats van niks hebben we er Huracan voor teruggekregen. Het is jammer, ja, maar veiligheid gaat boven alles en we mogen heel blij zijn dat we in dat jaar er een attractie als Huracan voor teruggekregen hebben.

    Verder haal je ook allerlei dingen aan zoals de afgespannen beugel in Houdini of Screaming Eagle / El Volador die vaak blokkeert: dat zijn voor mij dan weer argumenten dat ze héél erg op veiligheid kijken: van het minste blokkeren die attracties al, of een beugel afspannen in een madhouse (waar je die beugel eigenlijk zelfs niet nodig hebt)... Veiliger kan toch bijna niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien:21805
    Vergeet ook niet het fiasco met de abo's van vorig jaar waar men spotgoedkope prijzen gaf voor een abonnement aan te schaffen en men uiteindelijk de verkoop ervan moest stopzetten. Gevolg? Uren wachten voor gedateerde, niet speciale attracties, en mensen die een dagticket kochten kwamen er gigantisch bekocht buiten.
    Dit kun je ook echt niet op Bellewaerde afschuiven. Bellewaerde is Walibi moeten volgen met de nieuwe formule. Dat ze zijn gestopt met abonnementen verkopen is een beslissing van Bellewaerde zelf geweest en vind ik dan juist weer een positief punt voor het park: durven toegeven dat die formule nergens op slaat door de verkoop ervan te stoppen, zonder de mensen die het al gekocht hebben te benadelen... Chapeau zeg ik daarop. Zuur voor de mensen die er nog geen gekocht hadden, maar voor de situatie in het park was het zeker een goeie zaak. Dit in tegenstelling tot Walibi die nooit fouten zal toegeven, altijd zal volhouden dat ze goed bezig zijn (en dat zijn ze nu ook, maar het is niet altijd zo geweest!).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien:21805
    Er wordt veel gezegd dat Walibi Holland geen visie heeft, wel, dit telt in mijn ogen ook voor Bellewaerde, want van al het potentieel die het park rijk is wordt er het minimum uitgehaald. Een zwembad bouwen al goed en wel, maar waarom een nieuw parkdeel bouwen als het park zelf er nog bijligt als een stort en zwak onderhouden is?

    En u vraagt mij wat ik tegen Bellewaerde heb ...
    Bellewaerde heeft - en al zeker sinds de rebranding - een erg duidelijke visie: attracties voor het hele gezin die de attractie met het vele groen in het park combineren. Dawson Duel, deze nieuwe achtbaan waarvan sprake, de vernieuwde stuntshow, het zwemparadijs: je kan moeilijk ontkennen dat er een lijn in zit.

    Je hebt best wel wat argumenten aangehaald, de staat van River Splash, Bengal Rapid River... bijvoorbeeld heb ik zelf ook een hekel aan. Ze blijven het maar uitstellen om hier wat deftigs aan te doen. En je kan perfect een betoog tegen het park voeren met zo'n argumenten, maar beperk je tot deze dingen zonder waarheden te verdraaien of zaken te verzwijgen door ze anders voor te stellen (vervanging LP door Huracan bv).

    Dat ze nu dat aquapark bouwen ipv geld in onderhoud te steken kan je volgens mij op de volgende manier ook wel verantwoorden: eerst een inkomstenbron bijmaken waarmee je je omzet verhoogt en zo dus sneller grote bedragen aan onderhoud kan spenderen. Nee?

    Vergeet ook niet dat ze rond de vijver nog maar sinds de bouw van de brug eigenlijk iets mogen doen. Ik acht het mogelijk dat ze met die woodie wachten tot ze hem naast de vijver kunnen zetten. Ja, je kan zo nog 10 jaar wachten, maar ze lijken toch wel steeds meer te mogen. Als deze nieuwe achtbaan erdoor geraakt zie ik de kansen voor de woodie toch wel weer groeien, en wie weet dan in de toekomst...

    ---

    Althans, dat is hoe ik het zie.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 19-02-19 om 00:07.

  2. #62

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    @etwien: sorry op voorhand en zonder op de man te willen spelen, maar ik vind dat een deel van je argumenten gewoon niet kloppen. Ik haal er nu een paar uit:


    Je bent niet de enige die dit zegt, maar blijven roepen dat dat ding geflopt is omdat wij als pretparkfan de attractie niet kunnen apprecieren klopt gewoon niet. Kijk naar het verschil met de gewone bezoeker en deze attractie is gewoon een mooie aanvulling.


    Dit heb ik ook al meerdere keren gezegd. Strikt genomen is er niks verkeerd aan deze zin, maar door het in die volgorde te plaatsen en zéker in combinatie met de toon in de rest van je bericht lijkt het alsof men Los Piratas gewoon heeft weggegooid om Huracan te kunnen bouwen. Her en der lees je op fansites dat Los Piratas "is moeten wijken" voor Huracan. Neen, Los Piratas was sowieso weg geweest, de enige twee mogelijkheden waren een attractie minder of Huracan in de plaats. Waarom bekijk je het zo niet?

    Vergeet trouwens ook niet dat Huracan de eerste grote nieuwe attractie onder CDA is. Er was inderdaad nog een derde optie geweest, namelijk een enorm bedrag in Los Piratas steken om hem opnieuw aan de eisen te laten voldoen waarmee er dus in principe weer helemaal niks aan het park veranderd was. Geen campagne met een nieuwe attractie, geen succesjaar, wat misschien wel geen rebranding betekend had het jaar erop en wie weet waren alle volgende investeringen dan ook niet gekomen?


    Dit kun je ook echt niet op Bellewaerde afschuiven. Bellewaerde is Walibi moeten volgen met de nieuwe formule. Dat ze zijn gestopt met abonnementen verkopen is een beslissing van Bellewaerde zelf geweest en vind ik dan juist weer een positief punt voor het park: durven toegeven dat die formule nergens op slaat door de verkoop ervan te stoppen, zonder de mensen die het al gekocht hebben te benadelen... Chapeau zeg ik daarop. Zuur voor de mensen die er nog geen gekocht hadden, maar voor de situatie in het park was het zeker een goeie zaak. Dit in tegenstelling tot Walibi die nooit fouten zal toegeven, altijd zal volhouden dat ze goed bezig zijn (en dat zijn ze nu ook, maar het is niet altijd zo geweest!).



    Bellewaerde heeft - en al zeker sinds de rebranding - een erg duidelijke visie: attracties voor het hele gezin die de attractie met het vele groen in het park combineren. Dawson Duel, deze nieuwe achtbaan waarvan sprake, de vernieuwde stuntshow, het zwemparadijs: je kan moeilijk ontkennen dat er een lijn in zit.

    Je hebt best wel wat argumenten aangehaald, de staat van River Splash, Bengal Rapid River... bijvoorbeeld heb ik zelf ook een hekel aan. Ze blijven het maar uitstellen om hier wat deftigs aan te doen. En je kan perfect een betoog tegen het park voeren met zo'n argumenten, maar beperk je tot deze dingen zonder waarheden te verdraaien of zaken te verzwijgen door ze anders voor te stellen (vervanging LP door Huracan bv).

    Dat ze nu dat aquapark bouwen ipv geld in onderhoud te steken kan je volgens mij op de volgende manier ook wel verantwoorden: eerst een inkomstenbron bijmaken waarmee je je omzet verhoogt en zo dus sneller grote bedragen aan onderhoud kan spenderen. Nee?

    Vergeet ook niet dat ze rond de vijver nog maar sinds de bouw van de brug eigenlijk iets mogen doen. Ik acht het mogelijk dat ze met die woodie wachten tot ze hem naast de vijver kunnen zetten. Ja, je kan zo nog 10 jaar wachten, maar ze lijken toch wel steeds meer te mogen. Als deze nieuwe achtbaan erdoor geraakt zie ik de kansen voor de woodie toch wel weer groeien, en wie weet dan in de toekomst...

    ---

    Althans, dat is hoe ik het zie.
    Zeer correctie visie en argumentatie, ookal ben ik niet te vinden voor Bellewaerde, ik vind me wel in je mening.

    Dawson Duel betreur ik om volgende redenen:
    - € 4.000.000 is zeer veel geld voor wat de attractie uiteindelijk maar te bieden heeft;
    - Het duellerende aspect is helemaal ten niet gedaan omwille van het feit dat alles gecontrolleerd verloopt, wat ook een enorm gemiste kans is;
    - De attractie neemt een enorme oppervlakte in beslag waar naar mijn mening toch een veel waardevollere familie attractie geplaatst kon worden;
    - De klim, lage capaciteit en niet zo denderende rit ervaring zorgen ervoor dat Dawson Duel geen hoge herhalingswaarde heeft. Ik hoor vele modale bezoekers zeggen dat ze het klimmen en wachten niet waard vinden om zelfs beide banen te doen. In het geval van Bellewaerde had ik persoonlijk dan toch ingezet op een andere attractie met hogere capaciteit en vooral herhalingswaarde, dit zorgt ervoor dat bezoekers meerdere keren dezelfde attractie gaan doen, het verblijf in het park langduriger de moeite maakt en de algemene tevredenheid doet stijgen.

    Gelet op deze argumenten betreur ik het nog steeds, en dat zal volgens mij altijd zo blijven, dat men de keuze maakte om dit soort attractie te plaatsen. Mocht Bellewaerde op dat moment voldoende herhaalbare, leuke attracties hebben om een bevredigend volwaardige daginvulling te bieden kon Dawson Duel een leuk opvullertje zijn, maar momenteel fungeert het als grote, nieuwe attractie, en persoonlijk denk ik niet dat de attractie die verwachtingen kan inlossen ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #63

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Dat ze nu dat aquapark bouwen ipv geld in onderhoud te steken kan je volgens mij op de volgende manier ook wel verantwoorden: eerst een inkomstenbron bijmaken waarmee je je omzet verhoogt en zo dus sneller grote bedragen aan onderhoud kan spenderen. Nee?
    Waarde mede-genuanceerde, ik volg heel je betoog behalve bovenstaand citaat. Dat impliceert immers dat je onderhoud uitstelt of laat afhangen van NIEUWE inkomsten. Onderhoud moet in je basis-begroting zitten. En hoe langer je onderhoud uitstelt, hoe ...
    - meer verloederd de indruk (de rapid, de logflume en zelfs de twee buitencoasters)
    - hoe duurder het uiteindelijk onderhoud
    - hoe groter de kans op tijdelijke sluiting van een attractie of de kans op calamiteiten

    Zoals ik eerder aanhaalde en waar - behalve de fanatieke nieuweling op het forum - bijna niemand mee rekening houdt: het onderhoud aan de beesten kost ontzettend veel, dat zijn kosten die Walibi, BJL en zelfs Efteling niet hebben.

    @Alle piraten-lovers: Huracan oogt van buiten fraai en de beginscènes zijn echt wauw! Zelfs de zelden zoete Noorderburen waren zwaar onder de indruk: https://www.looopings.nl/weblog/1816...llewaerde.html Alleen ... het kale deel in die loods. In Vogelrok en PHL's Nighhawk en Colorado ervaar ik een gelijkaardig manco, en daar kan het niet aan het beperkt budget liggen. Misschien dat de nieuwe inkomsten van het bad kunnen dienen voor het doortrekken van de binnen-decoratie bij Huracan. Maar ... in het beste geval zal het toch wel meerdere jaren duren voor de bouw van het zwembad is terugverdiend. En dat nog niet verdiende geld zal dan wellicht vloeien naar de nog niet vergunde bouw van de Canada-coaster. Dergelijke dillema's - makkelijk te becommentariëren als klavierheld - doen mijn respect voor parkbestierders serieus toenemen.

  4. #64

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Uitgang C moest jaren geleden al opgeknapt geweest zijn
    Uitgang C was voorheen altijd de "reservepoort" tot het park. En A de hoofdingang. Met de komst van het Aquapark is rond A parking weggevallen. En als je bedenkt dat er ook parking moet zijn voor de bezoekers van het Aquapark …
    Dan wordt vlug duidelijk dat C meer en meer zal dienen als echt volwaardige ingang. En deze opwaardering zijn ze daar nu aan het maken.
    C >/= A

  5. #65

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Gezellige discussie, hier!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Zoals ik eerder aanhaalde en waar - behalve de fanatieke nieuweling op het forum - bijna niemand mee rekening houdt: het onderhoud aan de beesten kost ontzettend veel, dat zijn kosten die Walibi, BJL en zelfs Efteling niet hebben.
    Klopt. Maar de dieren genereren ook inkomsten die de bovengenoemde parken niet hebben Want laten we eerlijk zijn: zonder de dieren had BWP volgens mij maar de helft van z'n bezoekers. Althans, zo zie ik het toch.

    Verder juich ik de komst van een nieuwe achtbaan zeker toe. Een nieuwe, leuke achtbaan zou BWP voor mij als pretparkfan eindelijk op de kaart kunnen zetten. Al blijf ik ook vinden dat, gezien de locatie, een woodie toch zoveel beter had geweest... Volgens mij is dat trouwens ook iets wat niet enkel pretparkfans vinden hoor. Noem eens één park met een woodie waar dat niet één van de populairste attracties is? Als ik met niet-pretparkfans in PHL kom, hoor ik vaak de opmerking dat 'een houten achtbaan hier toch wel ontbreekt'. Iets wat ik zelfs als echte woodiefan niet echt mis in een park als PHL. Maar in BWP: daar zou het echt passen!

  6. #66

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Klopt. Maar de dieren genereren ook inkomsten die de bovengenoemde parken niet hebben Want laten we eerlijk zijn: zonder de dieren had BWP volgens mij maar de helft van z'n bezoekers. Althans, zo zie ik het toch.
    De dieren zullen ongetwijfeld voor extra bezoekers zorgen, maar niet het hele jaar door. De dieren doen niet aan een winterstop (of toch de meeste niet ), dus moeten wel het hele jaar door verzorgd worden en eten krijgen. Dat is een 'probleem' dat verholpen wordt met het waterpark, waar men wel het hele jaar door inkomsten van heeft.

    Ontopic (ik heb blijkbaar mijn reactie nog niet laten weten ) :
    Ik ben enthousiast! Had ik liever een woodie gezien omdat ik vind dat die bij Bellewaerde past? Ja, maar dat sluit niet uit dat ik wel erg blij ben met de family coaster. Hopelijk komt er toch redelijk wat pit in, ik denk hierbij aan Pégase Express, waardoor het qua thrill niveau iets tussen Huracan en Boomerang in komt.

    Ik ben er overigens ook vrij zeker van dat CdA een masterplan klaarliggen heeft voor Bellewaerde. Ik hoop dat daarin zowel nieuwe attracties als grondige renovaties staan, want laten we eerlijk zijn, Bellewaerde ligt er niet top bij. Ik geef ze echter nog het voordeel van de twijfel en denk wel dat ze stilaan de goede kant opgaan. Van mij mag als volgende project heel dat cowboydorp platgegooid worden en een nieuwe log flume, kinderachtbaan en/of woodie komen. De rapid river zou ik een grondige renovatie geven. Dan zijn de ergste pijnpunten toch al weggewerkt.
    Laatst gewijzigd door Nathan G; 19-02-19 om 12:24.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  7. #67

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Als ik met niet-pretparkfans in PHL kom, hoor ik vaak de opmerking dat 'een houten achtbaan hier toch wel ontbreekt'.
    Ironisch genoeg hoor ik dan weer vaak dat Colorado Adventure ook wel "Die Houten" genoemd wordt. (frustrerend genoeg, want ook ik zou liever een echte woodie zien).

    Dat er nu geen woodie komt wil niet zeggen dat dit voor de toekomst uitgesloten is. Juist zo'n familiebaan kan laten zien dat achtbanen wel echt werken en volk trekken. Dat kan ook voor het bestuur van BWP een signaal zijn om daar ook in de toekomst in te investeren.

    Overigens denk ik dat dit best een slechte tijd zou zijn om een woodie aan te kondigeren. Die van Plopsa zit bij veel mensen nog vers in het geheugen en je zult dan toch altijd (redelijk veel) volk krijgen dat gaat zeggen dat ze Plopsa na-apen, ondanks dat de banen wellicht niet eens te vergelijken zijn.

    Nu eerst iets totaal anders doen kan werken. Een coaster zoals deze kan - mits goed aangepakt - makkelijk als uniek worden ervaren (ondanks dat deze wellicht vergelijkbaar wordt met Pegase Express) als het verhaal en de theming klopt.

    Nu weet ik dat ik van BWP niet heel veel mag verwachten, maar toch zou een baan zoals Firechaser Express geweldig zijn voor dat park.

  8. #68

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ik vind het eerst en vooral fantastisch dat het park investeert in iets nieuw. Iedereen zal het met me eens zijn als ik zeg dat ze nog een paar toppers mogen binnenhalen. voor mij hoeven het niet per se mechanische attracties te zijn.

    Ik had graag horen aankomen dat ze de combinatie dieren versterken. bv zwemmen naast tropische vissen of nog beter haaien door middel van een glazen wand. Ik zo graag de verblijven een upgrade zien krijgen zodat ze ook een echte ervaring worden. ik denk aan burgers zoo. Dit zou de concurrentie stevig maken voor andere zoo's. Hoe we het draaien of keren het blijft een zo met attractie tussen.
    hopelijk blijft dit mogen


    op gebied van mechanische attracties ik had deze nazomer het idee dat de attracties die hierboven vermeld worden als slecht onderhouden zijn waarschijnlijk wel in de komende jaren gaan aangepakt worden. De Rapid zou ik er graag uit zien vliegen (eigenlijk al niets met waterattracties) en vervangen door een nieuwe in combinatie met een dierenverblijf. Als alles stevig staat zou een woedie er wel goed staan maar eerst moet het park terug sterk op zijn benen staan. woedies kosten veel aan onderhoud.


    Samengevat nog een lange weg te gaan maar ik heb er hoop in dat ze er geraken.

  9. #69

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    De Rapid zou ik er graag uit zien vliegen (eigenlijk al niets met waterattracties)
    Bengal Rapid River zou ik persoonlijk zeker niet verwijderen. Het is nog steeds één van de meest populaire attracties in het gehele park, en mits een grondige renovatie en wat toevoegen van extra thema kan men van deze Rapid een echte topper maken!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #70

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik had graag horen aankomen dat ze de combinatie dieren versterken. bv zwemmen naast tropische vissen of nog beter haaien door middel van een glazen wand.

    Er komt een aquarium die je vanuit de lazy river even kan zien.

  11. #71

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    een aquarium zien terwijl je zelf in een bad zit is niet hetzelfde als dat de aqarium tot onder water zou zitten dan kan je zwemen en de dieren zien en heb je dus de indruk dat je tussen die vissen zwemt

  12. #72

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Bon. Blijkbaar gaat het hier over een nieuwe achtbaan voor Bellewaerde.

    Ik ben op het eerste gezicht niet dolenthousiast over het type coaster, maar de locatie is alleszins iconisch. Een kruising met Dawson, kan diens imago misschien ook een beetje opvijzelen. Als ik de baan als de geestelijke opvolger van de keverbaan beschouw vind ik het zelfs een meerwaarde. Ik vind het ook goed dat het park beseft dat ze boomsparend te werk moeten gaan met nieuwe attracties. Een groot deel van de charme van dat park berust op de talrijke oude bomen die er staan.

    Veel van de attracties in Bellewaerde zijn stokoud, dat ze investeren in nieuwe attracties lijkt mij de enige mogelijke optie. Het is een kwestie van tijd voor hun log flume, keverbaan en boomerang er definitief de brui aan geven. Als je tegen dan geen vervanging hebt is heel dat gebied attractieloos.

    Mijn grootste vrees bij Bellewaerde is dat wat er in de plaats gaat komen van de pensioengerechtigde attracties, een downgrade gaat zijn van het origineel. En die vrees is ergens gegrond, want de laatste nieuwigheden die het park presenteerden vond ik telkens van het niveau 'net niet'. Waarbij het concept vaak leuk was én bij het park paste, maar de uitvoering onredelijk duur of het eindresultaat te ondervoed was om je het wauw-gevoel te geven.

    Het pleit overigens wel voor hun onderhoud dat ze 's werelds eerste topple tower nog steeds draaiende houden, terwijl de meeste andere attracties van dit type alweer verdwenen zijn.

  13. #73

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ik wil me niet te veel mengen ofzo in deze discussie, maar ik wil toch mijn bewondering uitdrukken voor Lalaland, om speciaal een account aan te maken om vol (laten we wel wezen) in de aanval te gaan tegen de mening van Etwien. (Niet dat dat super-relevant is voor de waarde van jouw mening uiteraard, al moet ik zeggen dat ik iets meer waarde automatisch, al dan niet bewust, ga hechten aan Etwien, dan aan iemand die op dit forum nieuw is en klaarblijkelijk als doel heeft te discussiëren op een bedenkelijk niveau.)

    An sich niks mis met een goede discussie, maar ik snap de fascinatie van jou, lalaland, niet zo goed om per sé in discussie te blijven willen gaan tegen Etwien. Soms is je punt wel al bewezen en helpt het niet om het te blijven herhalen.

    On-topic misschien, ik snap Etwiens punt zeer goed hoor. Laten we een beetje eerlijk wezen en toch wel erkennen dat er daar wat fouten zijn gebeurd in het verleden.

    Echter lijkt me dit wel een investering die de moeite is en niet per sé ondoordacht. Ik ga het zeker niet afschrijven en zie er dus wel potentieel in. (Maar hey, dat is mijn mening.)

    Ik volg al lange tijd dit forum, maar postte lange tijd niets. Maar ik begon het wat beu te worden dat Etwien altijd hetzelfde herhaalt over woodies en hij blijft maar Bellewaerde neerhalen, terwijl hij de positieve elementen nooit aankaart. Geen enkel pretpark is perfect, ook Bellewaerde niet, maar als je je een echte pretparkfan wil noemen, dan moet je ook positieve elementen aanhalen, kwestie van wat objectief te blijven

  14. #74

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ik zal me helaas eens moeten moeien. loopt hier wat uit de hand. Die zogezegde communicatie fout was al geen communicatie fout reden. Was zelf niks met COMMUNICATIE FOUT TE MAKEN. een communicatie fout is in 5 min opgelost. NA 8 JAAR ervaring zal ik het wel weten.

    DAn u foto van die Rapid zoals je ziet is het water zo een kleine 20 cm gezakt en staan er daar 7 boten te duwen tegen 2. wat krijg je als je tegen iets duwt aaaahaaaaa die zoek een uitweg uitweg van die boot was de kant. als hij was toegeklapt dan waren die 5 mensen nu miss ook niet zicht baar op de foto dus ergens klein beetje op de woordspeling letten.


    Dan mag LALALAND een artikel schrijven over veiligheid wat misschien eens goed zou zijn. want ik denk dat iedere pretparkFAN zijn beide handen mag kussen dat de techniekers van alle pretparken al om 4 a 5 u smorgens bezig zijn met controles. sommige parken is dat zelf nachtwerk. Die mensen denken zoals iedereen zou je er u eigen kind durven opzetten, kan je daar geen ja op zetten dan doen ze niet open simpel als dat.

    Is deze forum eigelijk niet over de nieuwe achtbaan ?????????


    Super van Bellewaerde. het is weer een goede aankoop voor het FAMILIE gebeuren.

  15. #75

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Dank u dat u erin geloof

    Die Boomerang ( geopend in 1984 ) draait nog steeds zeer goed en zal nog jaren zo zijn. en de topple tower laat soms zijn kopke hangen maar hij draait ook zeer fantastisch. DIKKE pluim aan het technisch team.

  16. #76

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    hoja opknappen moet je daar niet doen e

    Tis een vervallen Indische Tempel waar je doorvaart ( aleja das toch et verhaal)

  17. #77

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Moderator warning: Ik herhaal voor de allerlaatste keer dat er op een respectvolle manier moet gediscussieerd worden. Ik raad nieuwe leden aan om eerst de forumregels te lezen vooraleer aan het posten te gaan. Er hoeven niet onnodig drukletters of tien tekens achter elkaar gezet te worden, dit geeft een arrogante toon weer. De eerste persoon die zich hier niet kan houden aan een respectvolle discussie zal meteen gesanctioneerd worden.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #78

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ik ga eerlijk zijn. al lang zit ik hier te lezen hoe iedereen over de pretparken schrijft.( heb sinds vandaag een account)
    van A Tot Z en iedere dag zeg ik hetzelfde: is het respect dan zo ver te zoeken de dag van vandaag....

    Ik snap Lalalaland want Lalaland verdedigt niet alleen Bellewaerde maar ook het personeel.... NIET ALLEEN van Bellewaerde. Maar van alle parken.

    Misschien moet iedereen er eens bij stil staan hoe de mensen die daar dag in dag uit werken om alles klaar te krijgen, hoe mensen daar aan de attracties staan van smorgens om alles op te poetsen zodat jullie allemaal een leuke dag zouden beleven die mensen zijn er dan nog te de laatste seconde. enige wat jullie allemaal doen is een park afbreken op wat decoratie na. Dit doet pijn weten dat het park meer dan 75 ha groot is. Niet alleen wat jullie zien vraagt onderhoud... ER is zoveel meer dat jullie niet zien..... Ik ga eerlijk zijn . IK ben blij dat lalaland zo eens uitvliegt. tis niet alleen tegen etwien. er zijn er nog.

    Respect moet komen van 2 kanten komen maar eerlijk, respecteer dan ook het park zoals het is en wees blij met de investeringen die komen. Wees blij dat ze willen investeren, wees blij dat het niet de klassieke dingen zijn waar ze meekomen. wees blij met wat je krijgt.


    Groetjes van een kerel die zijn Hart al jaren in de pretparkwereld steekt om iedereen te doen glimlachen

  19. #79

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Moderator warning: Ik herhaal voor de allerlaatste keer dat er op een respectvolle manier moet gediscussieerd worden. Ik raad nieuwe leden aan om eerst de forumregels te lezen vooraleer aan het posten te gaan. Er hoeven niet onnodig drukletters of tien tekens achter elkaar gezet te worden, dit geeft een arrogante toon weer. De eerste persoon die zich hier niet kan houden aan een respectvolle discussie zal meteen gesanctioneerd worden.
    Wel vreemd: in de eerste post verdedigt u Etwien, en nu bent u tegen Boomieboy, terwijl Etwien in een post naar mij ook drukletters gebruikt, maar daar gaat u niet op in. Ik heb een licht vermoeden dat, wat anderen ook als argumenten zullen gebruiken, u steevast (subtiel) de kant van Etwien kiest ...

  20. #80

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    niet mee inzitten. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat er iemand eens durft opkomen voor ons

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •