X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 221
  1. #41

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Als Bellewaerde alles zo netjes op een rij had, dan moet je mij dit toch ook nog eens uitleggen;

    https://www.looopings.nl/weblog/9239...enden-weg.html

    Ook op het argument “veiligheid eerst” kom ik graag even terug:

    Ik klaag over de poortjes van de Boomerang, maar erg veilig zijn poortjes die dusdanig versleten zijn dat ze als reden dienen voor de voorsorteer-boycot toch niet denk ik. Het feit dat we de voorbije jaren Niagara zagen botsen (slechts achteraf sensors toegevoegd), Screaming Eagle en El Volador duizenden keren zien blokkeren hebben (niet te vergeten dat SE enkele seizoenen geleden slechts voor de helft (nieuwe) beugels had en de andere beugels er niet waren bij seizoensstart en de daaropvolgende weken), de Lifthill van Boomerang vorig jaar een week lang een communicatiefout had waardoor de ene lift niet reageerde op de ander, Dawson Duel reeds botste, Bengal Rapid River een boot in 2 plooide bij een blokkade en noodstop, Houdini een seizoen lang met een afgespannen beugel draait ... zeer veilig!

    Ik blijf bij mijn standpunt: inhaalbeweging allemaal goed en wel, maar ze hebben daar nog zeer veel goed te maken vooraleer dat park zichzelf zonder schaamte in de spiegel kan kijken ...
    Laatst gewijzigd door etwien; 18-02-19 om 21:58.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #42

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik klaag over de poortjes van de Boomerang, maar erg veilig zijn poortjes die dusdanig versleten zijn dat ze als reden dienen voor de voorsorteer-boycot toch niet denk ik. Het feit dat we de voorbije jaren Niagara zagen botsen (slechts achteraf sensors toegevoegd), Screaming Eagle en El Volador duizenden keren zien blokkeren hebben (niet te vergeten dat SE enkele seizoenen geleden slechts voor de helft (nieuwe) beugels had en de andere beugels er niet waren bij seizoensstart en de daaropvolgende weken), de Lifthill van Boomerang vorig jaar een week lang een communicatiefout had waardoor de ene lift niet reageerde op de ander, Dawson Duel reeds botste, Bengal Rapid River een boot in 2 plooide bij een blokkade en noodstop, ... zeer veilig!
    Natuurlijk. Je zou als geen ander moeten weten dat Bellewaerde, net als de andere parken in ons land, voldoet aan de strengste keuringsvoorwaarden voor attracties wereldwijd en dat je bijna nergens zo veilig bent als in een attractie in Bellewaerde park. De meeste dingen die je aanhaalt zijn kleine storingen die net bewijzen dat de veiligheidssystemen hun werk doen, en zelfs bij de 'echte' accidenten zijn er bij mijn weten geen gewonden gevallen.

    In jou favoriete park is vorig jaar een darkride afgebrand, is alles daar nu ook onveilig?

  3. #43

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Het is hier eerder 'etwien' dat zijn mening opdringt. Niet enkel op dit forum, maar op heel wat andere fora ook. Dat CEO-gedeelte is wel uit de context gerukt. Ik benadrukte alleen dat iedereen zijn eigen voorkeuren en smaken heeft. Als Bellewaerde iets doet wat niet naar 'etwien''s zin is, dan is Bellewaerde slecht. Doet Bobbejaanland iets wat hij anders zou doen, dan is Bobbejaanland ook slecht ... Bijgevolg: als hij het allemaal zoveel beter weet, waarom maakt hij dan geen eigen pretpark? Crazy2girlken, wat je zegt over "je hebt geen recht op mening ..." is dus verkeerd geïnterpreteerd. Ik bedoelde het zo niet. Etwien moet alleen beseffen dat pretparken zich niet zullen buigen naar zijn idee. Over smaken en kleuren valt niet te twisten ... Dus als hij écht zijn visie over zijn woodies wil doorduwen, dan zal hij een eigen pretpark moeten verzinnen ... Bellewaerde zal dat nooit doen (zie vorige comments: omdat er al twee zulke attracties bestaan).

  4. #44

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Mja dat artikel van looopings vind ik ook geen goede bron, een gelijkaardig artikel verscheen ook al over toverland en ik denk toch dat men daar zeker goe bezig is.

  5. #45

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Non-news maar wel 100% on-topic: Bellewaerde gaat niet communiceren over deze attractie zolang de vergunningsprocedure loopt. En dat zou volgens https://www.looopings.nl/weblog/1164...ig-geheim.html tot eind 2019 kunnen zijn.

  6. #46

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Wanneer je een park vaak bezoekt merk je technische dingen gewoon sneller op. Ik kan ook een lijst pannes opsommen in de panne, walibi enzoverder. Maar ik ben geen zwartkijker en ben realistisch genoeg om te weten dat technologie nu eenmaal kan falen. Ga in eender welk fabriek werken en je zal ook daar de technische ploeg de handen vol zien hebben. En he die woodie is misschien jouw droom en een hardnekkig gerucht, maar nooit gelekt door het park. Uiteraard is een woodie een leuke extra voor bellewaerde, maar ook een type achtbaan die veel onderhoud verreist, is het dan wel de juiste keuze na jouw betoog?
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 18-02-19 om 22:14.

  7. #47

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Tuurlijk zijn de attracties veilig, ik haalde deze voorbeelden even aan voor een niet nadergenoemd forumlid, aangezien die het argument veiligheid voor de rest (of iets in die zin) bovenhaalde, maar daar in Bellewaerde ook niet veel van te zien is (bezoekers letten hier namelijk enorm op omwille dat hun kennis hier meestal niet zo groot over is).

    Het argument dat een woodie bouwen “dom” is omdat we er reeds 2 in België hebben is ook een volstrekt ongeldig argument. Quasi elk zelfrespecterend park in Amerika heeft een woodie, soms wel 2 of 3. Het zijn imposante banen met een unieke look of feel. En als er 1 Belgisch park geknipt is voor een houten achtbaan is dat Bellewaerde wel, ik vermoed dat niet veel mensen dit kunnen ontkennen. En het is niet omdat Plopsa en Walibi een houten coaster staan hebben dat Bellewaerde daarom geen eigen exemplaar in huis kan halen, of is het sinds kort de regel dat in elk land slechts 2 van dezelfde types achtbaan mogen staan? ...

    Zoals eerder vermeld is dit een Forum. Om een niet nadergenoemd lid een plezier te doen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emazing.nl Bekijk Berichten
    Forum
    Een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te posten of te lezen, bestanden kopiëren vanuit de bestandsbibliotheken (libraries) en om regelrecht te praten met andere leden. Je kunt deel nemen aan de discussies in een Forum (via berichten of in een gesprek) of gewoon alleen maar meekijken. Er zijn Forums voor speciale onderwerpen en Forums die heel algemeen zijn.
    Mijn punt is dat ik geen gat in de lucht spring omdat ze daar in Ieper EINDELIJK een beetje in actie treden. De jarenlange stilstand wegwerken zal nog zeer lang duren, maar hetgeen ze nu doen is alvast een begin.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #48

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Quasi elk zelfrespecterend park in Amerika heeft een woodie, soms wel 2 of 3.
    Pretparkcultuur verschild van land tot land, laat staan van continent tot continent. Ik kan je verzekeren dat Bellewaerde weinig gemeen heeft met de meeste Amerikaanse pretparken en persoonlijk vind ik het ook beter zo.

    Elk zichzelf respecterend park in China heeft ook een molen die waarschijnlijk tegen de middag uit elkaar valt, soms wel 2 of 3.

  9. #49

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ik zou extra woodies belgie zeker toejuigen, maar of dit nu per se bellewaerde moet zijn weet ik niet Bobbejaanland vind ik persoonlijk ook een goede kandidaat

  10. #50

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Boomerang: de reden waarom mensen niet binnen mogen staan, is het feit dat mensen rugzakken e.d. kunnen gooien op het spoor, wat gevaarlijk is. Een week lang communicatiefout? Vorig jaar stond de Boomerang inderdaad stil toen je daar was, maar de operator heeft je de nodige informatie gegeven waarom er zich een probleem voordeed. Dat zal al zeker geen communicatiefout geweest zijn met de lift, want die fouten zijn meestal binnen de 5 minuten opgelost (zelf ook al meerdere keren meegemaakt. Operator kwam met de nodige info).
    El Volador: wereldwijd een probleem, maar als je ziet dat die in Bellewaerde nog steeds draait, terwijl die in andere landen kapot gaan, dan weet je dat die in Bellewaerde wel zeer goed onderhouden is. Bovendien is het niet altijd slecht als een attractie blokkeert. Sommige attrracties zijn zodanig beveiligd dat ze voor de minste 'scheet' blokkeren. Ik was enkele jaren geleden in Walibi. De Underground stond op één dag maar liefst zeven keer stil. Er waren problemen met de remmen. Klinkt in eerste instantie eng, maar de operators zeiden dat alles zodanig gevoelig is, dat alles vaak blokkeert. Dat is al veel geruststellender!
    Screaming Eagle: idem. Beter dat iets blokkeert omdat het supergevoelig is, dan dat de attractie verder gaat en doden vallen.
    Dawson Duel: kan eens gebeuren, maar was zeker niet aan hoge snelheid.
    Bengal Rapid River: noodstop was er inderdaad. Boot was niet in twee geplooid. Het water vloeide weg, waardoor de boot deels op het water en deels op het droge belandde. Zie foto's online (bronnen controleren voordat je iets zegt )
    Heb je voor al 'deze problemen' informatie gevraagd bij de juiste instanties? Want wij, bij de krant, vragen steeds de informatie aan onafhankelijke instanties, en die klagen zeker niet over de 'onveilige toestanden' die je hier aankaart.
    Bovendien vind ik het raar dat u al al die tijd commentaar hebt op Bellewaerde, maar vorig jaar wel nog geweest bent. Als je een pretpark écht barslecht vindt, dan ga je er niet meer naartoe. Als ik een café slecht vind, ga ik er ook niet meer heen. Dus waarom al meer dan 5 jaar vitten op Bellewaerde en tegelijkertijd zeggen dat je er vorig jaar nog geweest bent? En zeg niet dat het is om 'de voortgang' te bekijken, want uit je posts (op verschillende fora) maak je maar al te graag duidelijk dat Bellewaerde slecht is en slecht zal blijven.
    Je kan vb. wel zeggen dat iets uit een pretpark niet goed is, maar je hoeft dat niet twintig keer per jaar te zeggen. Er zijn ook altijd positieve kanten, maar die vergeet je vaak te vermelden. Enkel zo kan je geloofwaardig overkomen als 'pretparkfan': voor- en nadelen beschrijven, en dat op een objectieve manier (op basis van geloofwaardige bronnen).
    Ik was op de persconferentie van het Aquapark, ik heb verschillende pretparkfans gesproken die websites hebben over pretparken. Ik heb hun websites bekeken en zij benadrukken niet alleen de negatieve, maar zeker ook de positieve kanten van de parken. Nog een voorbeeld: deze winter stond in Ieper de Wild Mouse. Er was daar iets gebeurd. Op een website stond andere informatie over het ongeluk vermeld dan dat wij hebben meegekregen. Zo werd de Mouse in een verkeerd daglicht geplaatst, terwijl de constructeurs er niets aan konden doen. Bezoekers hebben er niets van gemerkt, want het was buiten de openingsuren. Toch zaaide die website met verkeerde informatie wat paniek en ongerustheid bij de Ieperlingen.

    Onlangs stond ook op internet dat de evacuatie van een attractie meer dan drie uur duurde, terwijl dat in werkelijkheid slechts 30 minuten was. Tja, een nulletje meer of minder kan het verschil wel maken.

    Maar goed, nu to the point: alles is slecht, alles is onveilig, maar er moeten toch ook goede punten zijn? Anders zou je toch niet elk jaar terugkeren? Nu je toch zegt dat alles onveilig is, zal ik, samen met de redactie, eens bekijken of je wel gelijk hebt en meer informatie gaan inwinnen bij TUV en de verschillende pretparken.

  11. #51

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik zou extra woodies belgie zeker toejuigen, maar of dit nu per se bellewaerde moet zijn weet ik niet Bobbejaanland vind ik persoonlijk ook een goede kandidaat
    Bobbejaanland zou zeker ook niet misstaan met een woodie. Mijntreinen en woodie’s zijn steeds tot de verbeelding sprekende Western thema banen, en mocht Bobbejaanland succesvol hun nieuwe themazone kunnen uitwerken mogen ze dat zeker binnen enkele jaren nog eens doen met het cowboydorp en er ineens een woodie bij gooien!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #52

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Hoe meer Woodies hoe liever, maar Bellewaerde zou waarschijnlijk toch maar een softe versie zetten omdat het familiaal moet blijven; Dan inderdaad liever BJL.

  13. #53

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ik vind het jammer dat u als webmaster al meteen een kant kiest. Mijn zin over pretparken bouwen is uit de context gerukt (zie ook vorige opmerking). Misschien word ik er nu van gegooid, omdat ik u een antwoord geef, maar ik probeer op een respectvolle manier te reageren op posts.

  14. #54

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Boomerang: de reden waarom mensen niet binnen mogen staan, is het feit dat mensen rugzakken e.d. kunnen gooien op het spoor, wat gevaarlijk is.
    En hoe verklaar je dan dat dit enkel bij de Boomerang van Bellewaerde zo is en zowel bij Speed Of Sound, Cobra, ... niet het geval is? Zijn die uitgerust met een onzichtbaar beschermingsveld die rugzakken afstoot ofzo?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Vorig jaar stond de Boomerang inderdaad stil toen je daar was, maar de operator heeft je de nodige informatie gegeven waarom er zich een probleem voordeed. Dat zal al zeker geen communicatiefout geweest zijn met de lift, want die fouten zijn meestal binnen de 5 minuten opgelost (zelf ook al meerdere keren meegemaakt. Operator kwam met de nodige info).
    Boomerang had wel degelijk een langdurige communicatiefout tussen de 2 lifts en men moest de 2 liften daardoor ook manueel bedienen via het systeem. Aangezien ik hiervan geen stavende bewijzen heb laat ik dit maar in het midden want dit is toch woord tegen woord.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Boot was niet in twee geplooid. Het water vloeide weg, waardoor de boot deels op het water en deels op het droge belandde. Zie foto's online (bronnen controleren voordat je iets zegt )
    Dat bedoelde ik met in 2 plooien, zijn voldoende foto's van op internet ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    alles is slecht, alles is onveilig
    Geef mij 1 citaat waarbij ik dit letterlijk vermeld aub, want ik heb nooit gezegd dat er in Bellewaerde op 6 april 2019 een gigantisch risico is op een dode, want dit laat je met het dramatiseren van mijn post uitschijnen.

    Ik begrijp dat je een grote voorstander bent van Bellewaerde, maar niet iedereen deelt die mening. Je mag gerust ingaan op mijn mening, maar doe dat dan aub een beetje onderbouwd, genuanceerd en niet teveel "op de man af". Bedankt.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  15. #55

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Dit discussieforum is toch bedoeld om pretparken te beoordelen? Moeten we nu allemaal beginnen een eigen pretpark bouwen of zo?
    Ik denk het niet. Over naar de orde van de dag dus. Hierbij mijn visie (ter discussie) over Bellewaerde en de komende investeringen:

    Ik was blij verrast toen ik vernam dat Bellewaerde, een jaar na hun Aquapark, in 2020 zo'n rollercoaster plant te bouwen. Het is het bewijs dat er een toekomstvisie is.
    En toch … Het doet me wat vreemd. Waarom?
    Wie vorig jaar in het park was, zal ook wel gemerkt hebben dat heel wat attracties grondig aan renovatie toe zijn. De keverbaan (ijzer op ijzer), River Splash (heel verouderd), Houdini (gans seizoen middelste beugel buiten werking en afgespannen met linten), Bengal Rapid River (verouderde theming), El Volador (die blokkeert), … We kunnen er niet om heen kijken dat veel attracties (om niet te zeggen de meeste) toch echt wel een grondige opfrisbeurt nodig hebben. Iets wat de laatste twee jaar, me dunkt, toch achterwege is gelaten. Het groen in het park is perfect en prachtig verzorgd maar veel theming in bepaalde zone's geeft toch wel een belabberde indruk. Ook zone's waar veel (horeca)punten gesloten zijn, afgebroken, huisjes met gesloten ramen en deuren. Dat staat allemaal in schril contrast met het nieuwe Aquapark en de komende rollercoaster. Ik hoop dan ook echt dat men daar dringend een inhaalbeweging maakt.
    Ik ken veel abonnees die vorig jaar om die reden hun jaarabonnement niet hebben vernieuwd. Je kan je klanten dan misschien lokken met goedkopere abonnementen zoals vorig jaar; maar als de kwaliteit en het aanbod niet stevig is, zal dat vroeg of laat zn terugslag kennen.
    Bellewaerde zal altijd een ietwat apart en uniek park blijven omwille van de combinatie natuur, dieren en attracties en dat mogen ze best letterlijk en figuurlijk extra in de verf zetten. Soms heb ik de indruk dat ze wat teren op hun opgebouwde status van vroeger …

  16. #56

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Ik vind het jammer dat u als webmaster al meteen een kant kiest. Mijn zin over pretparken bouwen is uit de context gerukt (zie ook vorige opmerking). Misschien word ik er nu van gegooid, omdat ik u een antwoord geef, maar ik probeer op een respectvolle manier te reageren op posts.
    Er wordt geen kant gekozen, de waarschuwing geldt voor eender welk forumlid. Nogmaals, iedereen kan een eigen mening hebben, hoe gek of extreem die ook is, we zullen dat toch moeten accepteren. Daarrond discussiëren kan heel interessant zijn, zolang iedereen elkaar in ere laat. Dat geldt voor jou, voor etwien en eender ander forumlid.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  17. #57

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Je vermeldt het niet "letterlijk", maar je herhaalt in dit forum toch wel meerdere keren dat Bellewaerde onveilig is ... En inderdaad, in jouw favoriete pretpark is een darkride afgebrand. Is dat wel veilig?
    En 'genuanceerd': doe ik wel denk ik. Ik zeg dat een park zowel voor- als nadelen heeft,maar dat je ze allebei moet benadrukken.

  18. #58

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ik wil me niet te veel mengen ofzo in deze discussie, maar ik wil toch mijn bewondering uitdrukken voor Lalaland, om speciaal een account aan te maken om vol (laten we wel wezen) in de aanval te gaan tegen de mening van Etwien. (Niet dat dat super-relevant is voor de waarde van jouw mening uiteraard, al moet ik zeggen dat ik iets meer waarde automatisch, al dan niet bewust, ga hechten aan Etwien, dan aan iemand die op dit forum nieuw is en klaarblijkelijk als doel heeft te discussiëren op een bedenkelijk niveau.)

    An sich niks mis met een goede discussie, maar ik snap de fascinatie van jou, lalaland, niet zo goed om per sé in discussie te blijven willen gaan tegen Etwien. Soms is je punt wel al bewezen en helpt het niet om het te blijven herhalen.

    On-topic misschien, ik snap Etwiens punt zeer goed hoor. Laten we een beetje eerlijk wezen en toch wel erkennen dat er daar wat fouten zijn gebeurd in het verleden.

    Echter lijkt me dit wel een investering die de moeite is en niet per sé ondoordacht. Ik ga het zeker niet afschrijven en zie er dus wel potentieel in. (Maar hey, dat is mijn mening.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  19. #59

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Boomerang: de reden waarom mensen niet binnen mogen staan, is het feit dat mensen rugzakken e.d. kunnen gooien op het spoor, wat gevaarlijk is. Een week lang communicatiefout? Vorig jaar stond de Boomerang inderdaad stil toen je daar was, maar de operator heeft je de nodige informatie gegeven waarom er zich een probleem voordeed. Dat zal al zeker geen communicatiefout geweest zijn met de lift, want die fouten zijn meestal binnen de 5 minuten opgelost (zelf ook al meerdere keren meegemaakt. Operator kwam met de nodige info).
    Waarom kan dat geen communicatiefout geweest zijn? Wat als het niet opgelost was na 5 minuten en effectief langer heeft geduurd? Ik zeg niet dat het zo was (ik was er niet, ik ken niemand van de TD en eigenlijk interesseert het mij ook niet), maar het kan wel. Er dan vanuit gaan dat het 'al zeker geen communicatiefout' was, is misschien wel een communicatiefout op zich...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    De Underground stond op één dag maar liefst zeven keer stil. Er waren problemen met de remmen. Klinkt in eerste instantie eng, maar de operators zeiden dat alles zodanig gevoelig is, dat alles vaak blokkeert. Dat is al veel geruststellender!
    Als er nu 1 baan is in België waar de remmen eigenlijk echt niet belangrijk zijn, dan is het Psyke Underground wel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Screaming Eagle: idem. Beter dat iets blokkeert omdat het supergevoelig is, dan dat de attractie verder gaat en doden vallen.
    Dawson Duel: kan eens gebeuren, maar was zeker niet aan hoge snelheid.
    Bengal Rapid River: noodstop was er inderdaad. Boot was niet in twee geplooid. Het water vloeide weg, waardoor de boot deels op het water en deels op het droge belandde. Zie foto's online (bronnen controleren voordat je iets zegt )
    Ik vermoed dat deze opsomming nogal in het heetst van de strijd geschreven is, want qua tegenstrijdigheden kan dit wel tellen

    Naam:     thumb_f2dd0e3c7d6fe2cd782f2b087a920750_660_300_0.jpg
Bekeken:  691
Groote:   115,1 KB

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Onlangs stond ook op internet dat de evacuatie van een attractie meer dan drie uur duurde, terwijl dat in werkelijkheid slechts 30 minuten was. Tja, een nulletje meer of minder kan het verschil wel maken.
    Maar in dit geval maakt de nul nu wel nog veel meer verschil (1/2u ipv 5u)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Nu je toch zegt dat alles onveilig is, zal ik, samen met de redactie, eens bekijken of je wel gelijk hebt en meer informatie gaan inwinnen bij TUV en de verschillende pretparken.
    Succes! Probeer dan alsjeblieft ook een objectief en neutraal artikel te maken dat eerlijk is in zowel titel, hoofding als body. En vergeet ook niet dat veiligheid voor een groot deel ook subjectief is, als iemand zich niet veilig voelt, dan is dat voor hem ook niet veilig.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 19-02-19 om 00:04.

  20. #60

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    bewondering uitdrukken voor Lalaland, om speciaal een account aan te maken om vol (laten we wel wezen) in de aanval te gaan tegen de mening van Etwien.
    @Lalaland: er zijn hier op dit Forum nog veel onderwerpen en parken om over te discussiëren. Los van de quotes van Etwien.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •