Net als zusterpark Hellendoorn, teased Pleasurewood Hills op hun facebook volop dat er een attractie die het park verliet zijn herintrede zal maken. Het Britse park nam door de jaren afscheid van onder meer één van Europa's engste spookhuizen, een Tivoli Large, een half-open-lucht darkride, een round-up en een Draaiende wilde muis, dus de keuze lijkt legio. In de parkgids is een overzicht van de attracties die het park verlieten nadat we het park in de gids plaatsten.

Klein detail, maar ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen: een zestal jaar terug kreeg het park als nieuwigheid een koggemolen uit Hellendoorn met zeevaartthema. Deze paste in Hellendoorn niet op zijn plek, want het piratengedeelte lag daar aan de andere kant van het park. Het lijkt me straf, maar niet ontoepasselijk als deze molen nu terug ging naar Hellendoorn. Het zou al helemaal te gek zijn als Bagatelle (het moederpark van de Looping groep) vervolgens Famous Jack naar Pleasurewood Hills zou sturen, daar komt de baan namelijk vandaan. Omdat ze de gelijkaardige Marble Madness al hebben acht ik dat echter extreem onwaarschijnlijk.

Nu mijn échte gok: ik denk dat Heide Park zijn Round-Up naar Pleasurewood Hills gaat.