Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
Wij zijn er in november een week geweest. Wij zijn zowel centerparcs als disneyfans, maar eerlijk? Ik vond het véél te duur voor wat het was. Het had gesneeuwd in de week dat wij er waren, gevroren en geregend en er was geen kat op dat park wat niet bijdroeg aan een gezellig sfeertje. Het kwam er allemaal heel leeg en doods over.

Kwaliteit? Topnotch. Zonder twijfel. Prachtige 2p cocoon/vip appartementjes met vloerverwarming en gigantische jacuzzi. Zalig zwembad, goede restaurantjes met lekkere gerechten. Ik miste er wel echt een basic snacks/quick/mcdo achtig iets, dat hebben de standaard centerparcs parken allemaal wel. Enfin soit, burgers genoeg in Disney natuurlijk...
Wij hadden de pech dat het toen de brandstofstakingen waren in Frankrijk dus de winkels hadden quasi niks voorraad. Zelf koken in de cottage was een serieuze uitdaging.

Wij willen in de toekomst zeker eens terug, maar binnen een paar jaar als de prijzen niet zo absurd hoog meer zijn wegens nieuwste paradepaardje en dan ook liever ergens in de lente/zomer. Ik denk dat dit park dan veel beter tot zijn recht komt. Lijkt mij een heel toffe locatie om op je terras met zicht op dat meer de elektrische BBQ of gourmet o.i.d aan te steken.

Zou ik het aanraden? Ja, maar niet nu, ze moeten die prijzen een stuk laten zakken in mijn ogen. 1050€ met 20% vroegboekkorting er al afgetrokken voor een weekje in een 2p huisje zonder eten in the middle of nowhere in november, is los erover...

Ik vind het wel tof om iemand anders zijn mening er eens over te lezen. Bij ons waren er trouwens keiveel glijbanen heel de week gesloten in het zwembad, dus dat sloeg wel tegen. Degene die zo "afschiet" hebben we bijgevolg dus niet kunnen doen. De overige waren beurtenlings gesloten, het was de éne dag de éne glijbaan toren open (zodus eigenlijk enkel die met dat doorzichtig stuk in, aangezien de andere sowieso heel de week dicht was) en de dag nadien de grote toren met degene met het valluik etc. . Tjah, budgetering in low season zeker? Vond ik wel schandalig, aangezien we gerust konden zeggen dat we wel high season prijzen hadden betaald voor ons verblijf.
Bedankt om ook even je mening te geven! Welja, zoals je het beschrijft heb ik ook het gevoel: zwaar overprijsd. Zelf ben ik ook wel fan van Center Parcs, ook al ga ik er niet zo super vaak naartoe. Ik hoop met je mee dat de prijzen nog wat zakken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
Voor de accommodatie die wij geboekt hadden zouden we normaal €669 betalen voor 3 nachten of liefst €233 per nacht. Daarbij is enkel toegang tot het waterpark en de rest van het domein inbegrepen: ontbijt, eten en activiteiten als disney, en spabezoek moet je apart bijbetalen. Zelfs met last minute-deal bleven we nog op een pittige €166 per nacht.
Mijns inziens kan je voor dat bedrag al een redelijk deftig hotel boeken mét ontbijt inbegrepen.

Een dagkaart voor het park kost 50€. Als je dat per persoon en per dag aftrekt is het overblijvende bedrag best redelijk, voor wat je van infrastructuur krijgt. Maar dat dagtarief is absurd overprijsd en zal nooit zo'n aandeel van je eindbedrag vertegenwoordigen, waardoor wat je uiteindelijk betaald voor je overnachtingen inderdaad toch wat te prijzig uitvalt voor wat je er voor terug krijgt.
Voila, dus ook best prijzig. De 50 euro dagkaart vind ik er ook al los over, maar ergens wel begrijpelijk dat ze deze hoog plaatsen om geen overrompeling te krijgen van andere hotelgasten uit de buurt. Maar dit mag je zeker niet aftrekken als je er zelf verblijft.

Voor een volgend eigen bezoekje zal ik dan toch nog even afwachten voor deze, en misschien nog eens terugkeren naar de Ranch ernaast.