X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1

    [Planet Coaster] Wedstrijd 8

    Tijd voor een nieuwe wedstrijd van Planet Coaster!

    Opdracht:
    Bouw twee attracties. De eerste daarvan moet een achtbaan zijn. Je bent vrij om te kiezen welk type coaster je gebruikt. De tweede attractie mag je volledig zelf kiezen, maar liefst wel een attractie waar je ook creatief mee kan zijn (log flume, rapid river, ... (een tweede achtbaan mag ook, maar dan wel twee verschillende types, geen racer bijvoorbeeld)). Een 'simpele' flat ride plaatsen mag, maar dan ben ik een stuk strenger en verlies je wellicht wat punten op ritverloop en interactie.

    Planet Coaster heeft oneindig veel theming mogelijkheden en ook hier laat ik jullie vrij in. De bedoeling is wel dat de twee attracties samen één zone vormen. Ook de interactie tussen zowel de twee attracties als de bezoekers op de wandelpaden is belangrijk.

    Ten slotte geef ik ook nog punten op de wachtrij, de veiligheid en de verlichting.

    Puntenverdeling
    20 Ritverloop achtbaan
    10 Ritverloop andere attractie
    30 Thematisering
    10 Wachtrij
    10 Interactie tussen attracties en met omgeving
    10 Verlichting
    10 Veiligheid

    Deadline:
    Ik zet er een ruime deadline op: 21 juni 2019

    Deelnemers:
    - Nielsje
    - Belgiumcoasterfreak
    - (Pyongwon)
    - ...

    Je kan je nog steeds aansluiten!
    Laatst gewijzigd door Nathan G; 27-03-19 om 16:43.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 8

    Plaats mij maar op de deelnemerslijst.

  3. #3

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 8

    Nog maar is meedoen denk ik dan, so count me in!

  4. #4

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 8

    Is er een deathline van inschrijven? Ik wil niks beloven, maar als ik de tijd vindt wil ik wel eens mee doen... maar ik ga da wel nooit van het niveau krijgen als de 2 deelnemers van de 7de wedstrijd... ma iemand moet laatste worden hé :-p

    Misschien eens een idee voor wedstrijd 9: een noob wedstrijd voor die gene die maar heel af en toe spelen en enkel gebruik maken van basis theming uit het spel zelf :-p

  5. #5

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Is er een deathline van inschrijven? Ik wil niks beloven, maar als ik de tijd vindt wil ik wel eens mee doen... maar ik ga da wel nooit van het niveau krijgen als de 2 deelnemers van de 7de wedstrijd... ma iemand moet laatste worden hé :-p

    Misschien eens een idee voor wedstrijd 9: een noob wedstrijd voor die gene die maar heel af en toe spelen en enkel gebruik maken van basis theming uit het spel zelf :-p
    Nee, geen deadline voor inschrijven

    Ik heb ook altijd het gevoel dat iedereen het beter kan dan ik, maar uiteindelijk geraak je verder dan je zelf denkt als je veel uren in één project steekt. Bovendien leer je het met het veel te doen. Hoe meer deelnemers, hoe spannender het is!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •