Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Eigenlijk is het bestaan van groupers hier niet het probleem ... het echte probleem is dat die generatie treinen destijds gewoon verkeerd ontworpen is! Ik hoop dat de ingenieurs van fabrikanten die achtbaantreinen bouwen hier wat beter op letten in de toekomst. En wanneer een park besluit dat de treinen van een attractie aan vervanging toe zijn, zouden ze dit punt mee in overweging moeten nemen.
Goh, daar ben ik het nu ook niet helemaal mee eens. In de tijd dat dit treinontwerp gemaakt is, was van groupers helemaal geen sprake, men nam gewoon plaats waar men wou, dus dan vind ik variatie in zitplaatsen zeker geen fout. De een zal al beter zitten op de ene plaats dan op de andere. Tegenwoordig moet alles zo snel mogelijk gaan en is dit minder praktisch, dus zal men dit nu ook zo niet meer maken. Dus dan vind ik het toevoegen van groupers bij banen met dit soort treinen - zonder goede briefing of goed plan hoe het aan te pakken - wel degelijk de fout die gemaakt wordt. Maar zoals je zelf ook zegt, ik heb het ook nog niet meegemaakt in de parken die ik al bezocht heb.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Zelfs die reden vind ik persoonlijk nogal vergezocht. Ik heb onridefoto's gekocht waar ik naast wildvreemden zit. Een achtbaan berijd je toch altijd met minstens twintig onbekenden, waarom zou dat dan absoluut niet zichtbaar mogen zijn op je foto?
Als je de achtbaan alleen berijdt: inderdaad. Maar voor een gezin van 5 bijvoorbeeld die de "familiefoto" wil kopen is het toch leuker als er geen zesde onbekende persoon bij zit. Ik zeg ook niet dat het mijn mening is, maar sommige mensen willen dit, en zeker in het geval van een gezin begrijp ik dat wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
De meest hilarische grouper aller tijden ben ik in La Ronde tegengekomen. Die grapjas zet mij - uit de fastpasrij - op de frontseat van Goliath. De rest van deze rij blijft leeg op mij na. Op de tweede rij zitten drie personen. De standbywachtrij van de baan op dat moment? 3 uur...
Misschien dacht hij dat je dan ook de foto zou kopen...