X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 25

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #14

    Re: Groupers: ervaringen en praktische tips

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk dat je de tijdswinst echt zwaar onderschat. Als het groupen tenminste goed gebeurt.
    Hoezo zwaar onderschat? Bij een wachtrij van een uur ga je echt niet 20 minuten rapper in kunnen stappen wanneer er een grouper staat dan wanneer niet. Meer dan mijn aangegeven 5 minuten zal het niet zijn. Het probleem zit hem vaak dat als bij een achtbaan een rij van 2 personen leeg blijft, er veel te lang gezocht wordt naar 2 personen in een wachtrij. Je ziet dat echt vaak. Stuur die trein gewoon door, het heeft geen zin de boel een minuut langer op te houden om die 2 personen extra in de trein te krijgen.

    Groupers geven vaak echt frustratie bij mij. Je ziet dat ook bij single riders rijen. Bij Bob 2 weken geleden ging de grouper bij een groep van 3 personen in de gewone wachtrij op zoek naar een andere groep van 3 personen om die samen te zetten. Dachten de personen in beiden rijen dus dat ze aan de beurt waren, maar nee, een groep van 3 mocht dus eigenlijk voorkruipen. En zo werd de wachttijd voor die personen dus dankzij de grouper zelfs langer .

    En zo werkt het in mijn ogen dus niet, je zet dan een persoon uit de single rider bij een groep van 3. Bij Flug der Daemonen deden ze hetzelfde trucje, zo wordt die single rider natuurlijk overbodig want de kans dat je dan ooit erbij mag is enkel zo als de laatste groep oneven is. Bij Bob zijn we dan ook uit de rij gegaan en we waren niet de enigen die dat deden met een grote zucht. Kansloos, zo zeggen ze dat toch in Nederland?

    Ik heb vaak mijn bedenkingen met het capabel zijn van groepers als ik ze bezig zie. Afschaffen die handel, bezoekers zorgen bijna altijd zelf dat een treintje wel vol geraakt door aan de poortjes groepjes van 2 voor te laten als ze niet met hun hele bende tegelijk kunnen instappen.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 05-03-19 om 12:00.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •