X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 36

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    [Walibi Belgium] Geupdatete abonnementen 2019

    Vandaag raakte info bekend over de geüpdatete abonnementen van Walibi Belgium.
    Opvallende verschillen: de basisprijs is met €12 euro gestegen, de 4de en 5de persoon zijn naar kostprijs nagenoeg verdubbeld, optie nocturnes €5 goedkoper, optie Aqualibi €10 duurder en geen combo Bellewaerde (of Bellewaerde Aquapark) meer mogelijk.

    (prijzen zijn tijdelijke promoties)
    Nieuwe formule (2019) Oude formule (2018)
    Basisabo tot 3 personen €59/persoon €47/persoon
    Basisabo 4 tot 5 personen €59/persoon voor eerste drie personen, €30/persoon voor 4de en 5de persoon €47/persoon voor eerste drie personen, €16/persoon voor 4de en 5de persoon
    Optie nocturnes €15 €20
    Optie Bellewaerde (of Bellewaerde Aquapark) / (niet bestaande) €20
    Optie Aqualibi €30 €20

    Info: https://www.walibi.be/nl/tickets/lets-go-pass
    Laatst gewijzigd door yelle8; 01-03-19 om 13:49.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    hé boe ik had gehoopt dat optie nocturnes er niet meer ging inzitten... Ik heb hier vorig jaar voor betaald onder het motto 'ik ga geen abonnement kopen waarmee ik niet eens alle openingsdagen kan komen', maar ik ben niet eens zeker of ik ervan gebruik heb gemaakt. Desondanks zou ik het dit jaar terug doen. Leuk dat de optie goedkoper is geworden wel. De prijsstijging van de basis en extra personen begrijp ik ook wel.

  3. 01-03-19, 13:53

    Reden
    dubbel post

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    de beslissing is dan simpel in mijn ogen. En dat zullen ze in bwp ook merken denk ik. De meerderheid van de mensen die vroeger al eens beide nam omdat ze bij beide even ver ongeveer woonden zullen dat voor die prijs niet meer doen denk ik. Hier wordt het ook een wb abo met eventueel aqualibi bij (moetk nog eens over denken.) enige dat hier nog niet duidelijk bij is, is het parkingabo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    hé boe ik had gehoopt dat optie nocturnes er niet meer ging inzitten... Ik heb hier vorig jaar voor betaald onder het motto 'ik ga geen abonnement kopen waarmee ik niet eens alle openingsdagen kan komen', maar ik ben niet eens zeker of ik ervan gebruik heb gemaakt. Desondanks zou ik het dit jaar terug doen. Leuk dat de optie goedkoper is geworden wel. De prijsstijging van de basis en extra personen begrijp ik ook wel.
    de fandag? daar heb je gebruikt gemaakt van de optie nocturnes

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Nocturnes zijn enkel Halloween en feestdagen zitten nu standaard inbegrepen in de basisprijs. Ik kan het wel snappen, ik heb vorig jaar redelijk wat feestdagen meegepakt en er dropen aan de poortjes echt veel mensen kwaad af richting infobalie omdat hun abo die dag niet geldig was. 74 euro voor een heel jaar Walibi vind ik nog wel OK, Bellewaerde mis ik niet (en is nog steeds 50% korting trouwens).
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Nog een opmerkelijke verandering: geen 50% korting meer op Aqualibi (en ook niet op Bellewaerde Aquapark) met je abonnement.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #7

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Als je een let's go pass koopt, krijg je dan ook 50% korting op een abonnement op Bellewaerde of is dit enkel op dagtickets?

  8. #8

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gray Bekijk Berichten
    Als je een let's go pass koopt, krijg je dan ook 50% korting op een abonnement op Bellewaerde of is dit enkel op dagtickets?
    Enkel dagtickets aan kassaprijs.

  9. #9

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Enkel dagtickets aan kassaprijs.
    Pijnlijk
    Voor wie beide parken wilt combineren:

    2018 => 47+20+25= 92euro
    2019 => 59+25+49+25= 158 euro

    Even 72% erbij.

  10. #10

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gray Bekijk Berichten
    Pijnlijk
    Voor wie beide parken wilt combineren:

    2018 => 47+20+25= 92euro
    2019 => 59+25+49+25= 158 euro

    Even 72% erbij.
    Als we eerlijk zijn was de formule van vorig jaar niet echt realistisch qua prijs hé

  11. #11

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Als we eerlijk zijn was de formule van vorig jaar niet echt realistisch qua prijs hé
    die formule was anders ook al een stuk duurder dan het jaar daarvoor, en maakte het ook waard om beide parken te combineren. Die tijd is nu wel voorbij.

  12. #12

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Vandaag raakte info bekend over de geüpdatete abonnementen van Walibi Belgium.

    Info: https://www.walibi.be/nl/tickets/lets-go-pass
    Dus als ik het goed begrepen heb, zijn feestdagen nu wel inbegrepen in de basisprijs, in tegenstelling tot vorig jaar. De basisprijs is dan weer gestegen. Misschien vonden ze dat vorig jaar te weinig mensen de optie "feestdagen" hadden genomen (ik alvast niet).

    Op de info-pagina van de Let's Go Pass wordt niets vermeld over de parking. Waarschijnlijk zal er wel opnieuw een parking pass of iets dergelijks te verkrijgen zijn dit jaar?

    De lijst met andere pretparken waar je korting krijgt met je Let's Go Pass vind ik altijd heel interessant, maar is op de website van Walibi niet zo overzichtelijk weergegeven IMO. Even in een opsomming gieten:

    • Bellewaerde: -50%
    • Plopsaland De Panne: -40%
    • Plopsa Coo: -40%
    • Plopsa Indoor Hasselt: -40%
    • Plopsaqua De Panne: -40%
    • Grotten van Han: -40%
    • Monde Sauvage: -40%
    • Bokrijk: -40%
    • Walibi Rhône-Alpes: -50%
    • Parc Astérix: -50%
    • Futuroscope (FR): -50%
    • France Miniature: -50%
    • Chaplin's World (FR): -50%
    • Walibi Holland: -50%
    • Efteling: -4 euro
    • Toverland (NL): -20%
    • Plopsa Indoor Coevorden: -40%
    • Phantasialand: -50%
    • Moviepark (DE): -40%
    • Holiday Park (DE): -40%

    Is deze lijst niet langer dan vorig jaar? De Efteling lijkt mij toch alleszins nieuw te zijn?

  13. #13

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    De Efteling is bij mijn weten inderdaad nieuw en leuk nieuws. De Zoo van Antwerpen geeft met zijn abo ook vier euro korting, maar zover ik weet maar één keer per jaar en enkel tijdens de winter Efteling... hopelijk is het bij Walibi wat losser.

  14. #14

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Hoe lang duurt eigenlijk de tijdelijke promotie voor de nieuwe abonnementen?

    Ik ben nog niet helemaal zeker of ik een nieuw abonnement ga aanschaffen dit jaar, en ik kan eventueel bij mijn eerste bezoek in het nieuwe seizoen mijn oude abonnement en parking pass nog een keer gebruiken.

  15. #15

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 8banen Bekijk Berichten
    Hoe lang duurt eigenlijk de tijdelijke promotie voor de nieuwe abonnementen?
    Op de site van Walibi zie ik ook niet staan tot wanneer de promo loopt. Bij Bellewaerde is dat tot en met 5 april (seizoenstart). Ik vermoed dat het bij Walibi ook zo zal zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Nog een opmerkelijke verandering: geen 50% korting meer op Aqualibi (en ook niet op Bellewaerde Aquapark) met je abonnement.
    Vreemd als je dan leest dat je wel 40% korting krijgt op Plopsaqua.

  16. #16

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Is het geen ongeschreven regel dat kortingen bij 'bevriende' parken wederzijds gelden? Ik zie voorlopig geen Walibi-Bel-voordeel bij een Efte-abo! Even Kaatsheuvel bellen ...

  17. #17

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Is het geen ongeschreven regel dat kortingen bij 'bevriende' parken wederzijds gelden? Ik zie voorlopig geen Walibi-Bel-voordeel bij een Efte-abo! Even Kaatsheuvel bellen ...
    Met een Phl abo krijg je ook geen korting in walibi en bjl... dus nee ik denk niet dat dit een ongeschreven regel is.

  18. #18

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Er zaten nog enkele verborgen nieuwe opties in het passreglement op de site:

    Het is mogelijk om de optie 'Silver' toe te voegen aan de Let's Go Pass. Hierdoor beschikt de 'Let's Go Pass'-houder voor elk bezoek over een 4XPASS dat geïntegreerd is aan zijn Let's Go Pass. De 4XPASS geeft recht op 4 versnelde toegangen tot attracties naar keuze en is niet nominatief. De 4XPASS inbegrepen in de optie 'Silver' is gelimiteerd tot één per dag. Deze optie kost €99 per persoon. De optie is beschikbaar zolang de voorraad strekt.
    Het is mogelijk om de optie 'Gold' aan de Let's Go Pass toe te voegen. Dit betekent dat de 'Let's Go Pass'-houder voor elk bezoek over een Speedy Pass beschikt dat geïntegreerd is aan zijn Let's Go Pass. De Speedy Pass geeft recht op één ongelimiteerde versnelde toegang tot elke attractie en is nominatief.. Deze optie is beschikbaar tegen €199 per persoon. De optie is beschikbaar zolang de voorraad strekt.

  19. #19

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Er zaten nog enkele verborgen nieuwe opties in het passreglement op de site:

    Het is mogelijk om de optie 'Silver' toe te voegen aan de Let's Go Pass. Hierdoor beschikt de 'Let's Go Pass'-houder voor elk bezoek over een 4XPASS dat geïntegreerd is aan zijn Let's Go Pass. De 4XPASS geeft recht op 4 versnelde toegangen tot attracties naar keuze en is niet nominatief. De 4XPASS inbegrepen in de optie 'Silver' is gelimiteerd tot één per dag. Deze optie kost €99 per persoon. De optie is beschikbaar zolang de voorraad strekt.
    Het is mogelijk om de optie 'Gold' aan de Let's Go Pass toe te voegen. Dit betekent dat de 'Let's Go Pass'-houder voor elk bezoek over een Speedy Pass beschikt dat geïntegreerd is aan zijn Let's Go Pass. De Speedy Pass geeft recht op één ongelimiteerde versnelde toegang tot elke attractie en is nominatief.. Deze optie is beschikbaar tegen €199 per persoon. De optie is beschikbaar zolang de voorraad strekt.
    Ik wil de Gold optie toevoegen aan mijn pass, maar geen flauw idee waar je ergens de optie kan aanvinken ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  20. #20

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik wil de Gold optie toevoegen aan mijn pass, maar geen flauw idee waar je ergens de optie kan aanvinken ...
    Aangezien dit gelimiteerd is, veronderstel ik dat je deze later kan toevoegen in het park zelf.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •