Ik zal wel niet de enige zijn die een publicitaire mail van Wal Bel kreeg, met melding van o.a. een all-in 'Platinum' abo:
- alle geopende dagen toegang
- parking
- Aqualibi
- alle dagen ongelimiteerde 'Speedy' fastpass.
Nu in promo voor slechts € 299

Dat laatste privilege vind ik toch wel wat @*!#... (zelfcensuur, ik ben geen fan). Ik zag iets gelijkaardigs vorig jaar al aangeboden worden voor Heide Park, uit de best wel geldbewuste Merlin-stal. Keine Anhung of ook Walibi dit in 2019 ook al aanbood.

Er zal wel markt-strategisch over nagedacht zijn, toch heb ik - zeldzaam gebruiker van een fast-pass of een fast-ticket in sommige buitenlandse parken - bedenkingen:
- De Walibi's in BeNe hebben nog steeds het beste aanbod voor tieners. Dat lijkt me geen publiek dat zich deze übermesch-pass kan permitteren.
- Een pakketje Platina-abo's in gezinsverband lijkt me ook wel een rare keuze. Maar er wonen in de groene gemeenten net bezuiden Brussel wel wat expads met geld teveel en tijd tekort, mss is dit aanbod op hen gericht.
- Fastpassen lenen zich volgens mij meer voor occasionele bezoekers. Abonnees vinden altijd wel enkele kalme dagen in het jaar en de operatoren in Wal. Bel zijn ook op kalmere dagen niet om over te klagen.