X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 15 van de 15
  1. #1

    [RCT] San Federico Fiesta Village




    Welcome to San Federico, southern California, where the sun always shine and the beach is full with beautiful Cali girls in bikini!

    Visit our local theme park - San Federico Fiesta Village - or do some shopping. Hungry? Enough places to go! Go for some local sea food or chose an all American burger at Beef 'N Burgers.


  2. #2

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village

    jaja, ik volg mee, liefhebber !!!

  3. #3

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village

    Hmm.. waar zou dit toch op geïnspireerd zijn?

  4. #4

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village





    Fiesta Village is the most fun place at the Pacific to spend your hours! Enjoy some great local food and grab a souvenir. We offer same great family fun with our Ghost Castle ride and Cadillac Dodgem Cars.



    For those seeking a bit more thrilling, they can try our thrilling frisbee Beach Blaster!

  5. #5

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village

    Prachtig. De sfeer die deze screenshots uitstralen is ongelooflijk. Ik ben benieuwd naar de rest!

  6. #6

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village





    The old wooden coaster California Dipper is the heart of the Fiesta Village! Enjoy this wooden beast or get with your kids on one of the little mills.


    Let the inner driver loose on our Fiesta Speedway go karts track!


  7. #7

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village

    Ik weet niet of dit aan mijn computer / aan het forum / aan jouw fotoserver ligt, maar ik kan hier jammer genoeg geen afbeeldingen zien...

  8. #8

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik weet niet of dit aan mijn computer / aan het forum / aan jouw fotoserver ligt, maar ik kan hier jammer genoeg geen afbeeldingen zien...
    Ik op mijn smarphone alvast wel, en het ziet er weeral fantastisch uit ;-)

  9. #9

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik weet niet of dit aan mijn computer / aan het forum / aan jouw fotoserver ligt, maar ik kan hier jammer genoeg geen afbeeldingen zien...
    Pech/geluk (kies zelf maar) voor jou siroccofreakske, want je bent direct verblind door de schoonheid van de screenshots

    Voor wat ik in die milliseconde gezien heb, waaauw!
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 20-05-19 om 21:13.

  10. #10

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik weet niet of dit aan mijn computer / aan het forum / aan jouw fotoserver ligt, maar ik kan hier jammer genoeg geen afbeeldingen zien...

    Jammer... hier kan je alle screenshots van dit project op de site waar ik ze geupload heb bekijken

  11. #11

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village

    ik kan ze probleemloos zien, en het smaakt naar meer

  12. #12

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village




    In our newest park expansion you can find the ultimate thrill shooting you to the sky! MaXair! For those with a weaker stomach, we also have a not-launch version

    California can get pretty hot, so cool down with our dancing fountains! Ideal refreshment for the young and elderly!

  13. #13

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village




    Het park is bijna afgewerkt...

  14. #14

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village

    als ik dit zie, begint het toch ook weer te kriebelen om nog eens aan een park te beginnen. Maar als je start,...zo verslavend hé.

  15. #15

    Re: [RCT] San Federico Fiesta Village








    Ondertussen is het park afgewerkt en beschikbaar voor download door hier eventjes te klikken! Opgelet: wel enkel te openen in OpenRCT2 vanwege de vele hacks die de originele game niet ondersteunt

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •