X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] Eerste concept-art '97

    Opvallende concept art toch wel. Zo is dit hele park gebaseerd op Samson & Gert, van Plop is er nog geen sprake. Logisch ook, daar Plop pas halverwege 1997 op de televisie is gekomen en deze concept van 1997 dateert. Zelfs al is deze tekening eind '97 gemaakt, dan nog konden ze niet inschatten dat Plop zo populair zou worden.

    Ik zie in de tekening heel veel verschillende thema's van de oude 'Samson en Gert' liedjes. Zo is dat kasteel linksboven de perfecte setting voor 'Mac Samson & Mac Gert' (zie ook Nessie), de piratenboot het perfecte decorstuk voor 'Piraten potpourri' en rond die grote boom zie ik een soort autoritje waar perfect 'in het oerwoud' kan nagebootst worden. En dan heb je natuurlijk nog 'het kasteel van koning Samson', de raket van 'We gaan naar de maan', op het gebouw naast de raket staat 'Disco' op, 'In de disco' dus.
    Op het pleintje voor de raket zie je een standbeeld van iemand op een moto voor 'Samen op de moto', en naast het kasteel is een bergdorpje dat zich ideaal leent voor 'Heidi in Tirol'.

    Het lijkt me dus eerder dat dit park eerder een oefening was voor welke thema's ze zouden kunnen uitwerken ipv een echte oefening voor het uitwerken van een park. Maar het is wel interessant
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 14-03-19 om 16:50.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •