Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
Ik begrijp de reactie van die bezoekers. Als je nat wordt en het is droog, dan is dat niet zo heel erg, het droogt wel. Als je nat wordt én het regent, dan blijft je de hele dag nat, wat niemand echt leuk vindt.
Zover had ik nog nooit nagedacht, maar ik denk dat je gelijk hebt

Waterattracties vind ik op zich wel leuk, maar enkel in groep. Ik herinner me dat ik ooit in mijn eentje naar Walibi ging en Radja River wou uittesten. Eigenlijk was het mijn bedoeling om samen met een aantal onbekenden in een boot te stappen - hoe meer zielen hoe meer vreugd - maar mijn Frans was niet goed genoeg om dat te verduidelijken. Resultaat was dat het personeel mij helemaal alleen in een boot heeft gezet. Dat zag er waarschijnlijk absurd uit voor eventuele toeschouwers en zo voelde het tijdens de rondvaart ook ... diezelfde dag besloot ik om nooit meer in mijn eentje een waterattractie te doen (met uitzondering van Pulsar want die ervaring leunt meer aan bij een achtbaan).

Als familieattractie zijn ze dan weer wel geschikt omdat bijna iedereen erin durft. Wat mij eerlijk gezegd een beetje verbaast omdat bij boomstammetjes de laatste afdaling toch vaak vrij hoog en/of steil is. Bij Flashback is dat voor het instappen al duidelijk te zien. Desondanks is mijn zus er zonder problemen in gegaan

Meestal volg ik ook het principe dat nat worden bij een waterattractie hoort. Het enige waar ik me zorgen over maak, is het feit dat maandverband en water een zeer slechte combinatie vormen. Gelukkig ben ik nog nooit op de verkeerde dag in een pretpark geweest. Mocht dat ooit gebeuren, dan zou ik met een goede regenbroek misschien toch het risico durven nemen.