X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28
  1. #21

    Re: Nattigheidsgraad waterattracties

    Persoonlijk ben ik ook een grote fan van waterattracties, en dan vooral rapids en waterachtbanen. Logflumes kunnen al snel vervelen, omdat er bij vele na de drop niet veel soeps meer is. Is er nog wat te zien, of zit er wat variatie in (traject omgekeerd afleggen), dan zal ik die al sneller meepikken. Maar tbh, een rapid zou ik sneller reriden dan een logflume...

    Zomer of winter, maakt me minder uit, maar een poncho draag ik toch enkel op de festivals. Net zoals hierboven aangegeven: zolang mijn voeten (lees: kousen) maar droog blijven, kan ik alles aan

    Enkel op de splash battles en consoorten ben ik minder happig op. Die zie ik het liefst verschijnen in waterparken, maar vreemd genoeg komt dit nergens voor? Enkel wanneer het zeer kalm in het park is, zou ik hier wel eens in durven gaan.

  2. #22

    Re: Nattigheidsgraad waterattracties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Enkel op de splash battles en consoorten ben ik minder happig op. Die zie ik het liefst verschijnen in waterparken, maar vreemd genoeg komt dit nergens voor? Enkel wanneer het zeer kalm in het park is, zou ik hier wel eens in durven gaan.
    Zoomarine bij Rome. Maar in Zuid-Europa zijn er wel meer parken waar je er in je zwemkleding in mag (o.a. Fiabilandia).
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  3. #23

    Re: Nattigheidsgraad waterattracties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Zoomarine bij Rome. Maar in Zuid-Europa zijn er wel meer parken waar je er in je zwemkleding in mag (o.a. Fiabilandia).
    Mirabilandia ook.

  4. #24

    Re: Nattigheidsgraad waterattracties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Mirabilandia ook.
    Die heeft geen splash battle meer

  5. #25

    Re: Nattigheidsgraad waterattracties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Die heeft geen splash battle meer
    Oei, wist ik niet, was nochtans de moeite op hete dagen.

  6. #26

    Re: Nattigheidsgraad waterattracties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Die heeft geen splash battle meer
    Die staat toch nog gewoon op de website? Ik kan nergens iets terugvinden dat die attractie gesloopt zou zijn.

    https://www.mirabilandia.it/en/in-th...ions/raratonga
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  7. #27

    Re: Nattigheidsgraad waterattracties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Die staat toch nog gewoon op de website? Ik kan nergens iets terugvinden dat die attractie gesloopt zou zijn.

    https://www.mirabilandia.it/en/in-th...ions/raratonga
    Vreemd. Ik herinner me nog een artikel/aankondiging dat die weg zou gaan voor Ducati-Land.. wellicht gebaseerd op een misvatting dan? Wel goed dat hij er nog is. Vond dit een erg toffe variant: Op doelen schieten om droog te blijven, of battelen met andere boten om soaked te worden.. zo moet een splash-battle zijn.

  8. #28

    Re: Nattigheidsgraad waterattracties

    Ik herinner me ook dat de splashbattle moest wijken voor het Ducati-gebied. Dat de attractie nog wordt vermeld op de site, geeft me onvoldoende zekerheid. Maar het parkplan met battle tussen Ducati en het reuzenrad biedt wel een positief uitsluitsel. https://www.mirabilandia.it/it/il-parco/mappa

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •