Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Een verse pizza zal ALTIJD beter smaken dan een diepvriespizza. Maar als je het vergelijkt met andere versgemaakte pizza's, dan doet bijvoorbeeld de pizzaria "Am Park", net wat buiten het park het toch stukken beter.. en dan kom ik toch weer tot de conclusie dat het eten in EP niet slecht is, maar zeker niet zo bijzonder als het steeds opgehemeld wordt. Zeker niet als je een EERLIJk vergelijk neemt
Ik ga er even vanuit dat je Pizzeria Après Park bedoelt? Am park is het hotel tegenover de ingang.

Een eerlijk vergelijk: één van de drukste zelfbedeniengsrestaurants in het op één na best bezochte resort van Europa tegenover een tafelbedieningrestaurant in een klein dorpje (waar, akkoord, veel volk is), waar je ook nog eens best lang kan wachten vaak. Sorry, dit vind ik totaal geen eerlijke vergelijking. Als je het toch 'eerlijk' wil houden, vergelijk de pizza dan met gelijkaardige restaurants in Disney. Het is al heel lang geleden dat ik in de bewuste pizzeria in het park heb gegeten, dus helaas kan ik de vergelijking niet zelf maken. Geen idee wat voor jou het gemiddelde Duitse pretparkrestaurant is, maar het eten in Holiday Park of Bayern Park is toch absoluut niet wat het in Europa-park is. En dat zijn naar Duitse maatstaven toch behoorlijk 'gemiddelde' parken.

Ook je relaas over 'eten uit bakken' snap ik niet zo goed. Zo werkt toch quasi elk zelfbedieningrestaurant? Het Witte Paard, zowat elk restaurant waar ik al in PHL heb gegeten, enzovoorts enzovoorts. Er zijn meerdere tafelbedieningsrestaurants (waar voor hetzelfde geld je eten evengoed uit 'bakken' komt, het zou me worst wezen), de keuze lijkt me groot genoeg om iets anders te proberen als het één tegenslaagt, maar uit je post leid ik af dat je hetgeen het meest aangeraden word steeds links laat liggen voor hetgeen je al kent en mind vind. Tja, zo kan ik ook elke keer slecht eten.