X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Favoriete achtbaan Bobbejaanland

Stemmers
26. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Bob Express

    1 3,85%
  • Dreamcatcher

    0 0%
  • Mount Mara

    16 61,54%
  • Naga Bay

    0 0%
  • Oki Doki

    5 19,23%
  • Speedy Bob

    0 0%
  • Typhoon

    4 15,38%
Resultaten 1 tot 17 van de 17

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: De beste achtbaan van Bobbejaanland?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    het is een wildemuis en doet wat hij moet doen.
    Voila, je haalt zelf aan waarom hij zo laag staat.

    Dat Typhoon geen wereldtopper is, ok, maar dat er hier mensen zijn die hem echt lager waarderen dan een gewone powered coaster? Zijn jullie nu niet gewoon uit principe hem lager aan het zetten dan hij eigenlijk verdient? Zó slecht is die nu toch ook weer niet? Ik vind hem nu ook niet de beste baan van België, maar als je hem moet rangschikken tegenover andere banen in het park vind ik toch niet dat je hem veel lager kan zetten dan de top 3...
    Tja, bij mij speelt de hoofdpijn echt een doorslaggevende rol in de rangschikking. En ook wel het feit dat hij de vervanger is van wat toen de tweede beste achtbaan van België was. Dit is misschien niet helemaal eerlijk, maar het is wel zo...

    En nee, ik vind niet dat rondtollen de bedoeling van een spinning is.
    Dat is net wel de bedoeling, vandaar de naam 'Spinning Coaster' ook...

    Bij een gewone baan volg je de richting van de track, hier draaien de karretjes ten opzichte van de track op een manier dat het karretje ten opzichte van de grond eigenlijk veel minder draait. Je blijft in dezelfde richting kijken terwijl de baan vooruit, links, achteruit, naar rechts gaat... En dat vind ik best plezant! Voor mij is dat hoe een spinning het best tot zijn recht komt. En herhalingswaarde heeft een spinning sowieso, je bakje draait altijd wel een beetje anders.

    De vele "stop & go"-punten erin zijn inderdaad wel jammer, uiteraard moeten de remmen er zijn voor de blokverdeling van de baan, maar had hem dan langer gemaakt zodat je hem niet bij ieder stuk weer moet afremmen.
    En dit fnuikt de beleving, eens je een beetje op gang bent en het spinnen begint, remt de baan ontzettend hard af...

  2. #2

    Re: De beste achtbaan van Bobbejaanland?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Tja, bij mij speelt de hoofdpijn echt een doorslaggevende rol in de rangschikking. En ook wel het feit dat hij de vervanger is van wat toen de tweede beste achtbaan van België was. Dit is misschien niet helemaal eerlijk, maar het is wel zo...
    Hetzelfde hier, ik doe hem bij elk bezoek 1 keer (omdat ik niet zo vaak in het park kom).. maar daar stopt het ook bij omwille van het onmiddelijke effect.

    Ik heb nooit het plezier gehad om de voorganger te kunnen testen, dus dat speelt bij mij volledig niet.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •