X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Favoriete achtbaan Bobbejaanland

Stemmers
26. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Bob Express

    1 3,85%
  • Dreamcatcher

    0 0%
  • Mount Mara

    16 61,54%
  • Naga Bay

    0 0%
  • Oki Doki

    5 19,23%
  • Speedy Bob

    0 0%
  • Typhoon

    4 15,38%
Resultaten 1 tot 17 van de 17

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: De beste achtbaan van Bobbejaanland?

    7) Speedy Bob: Tja, een wilde muis zoals er zoveel zijn he. Herhalingswaarde = 0

    6) Naga Bay: Ik kan meer genieten van het gecontroleerd draaien van EuroMir dan bij deze baan. Logisch, want deze baan spint amper. Voor liefhebbers van MCBR's is dit echter wel een topbaan, maar ik ben vrij zeker dat deze heel dun gezaaid zijn. Herhalingswaarde is hier ook 0.

    5) Dreamcatcher: Eerlijk, de naam is wel perfect voor de baan. Al je dromen worden gevangen, zo dus ook de droom op een toffe rit. Ook hier is de herhalingswaarde 0 vind ik.

    4) Typhoon: Toen de baan in 2003 aangekondigd werd waren de trage 'in-line twist' inversies echt iets om te vermeldden. Toen had ik daar al mijn bedenkingen bij. Gezien het feit dat er daarna nog maar enkele banen gebouwd met zo'n trage in-line twist, en die is dan nog pré-lifthill, kan ik concluderen dat mijn bedenkingen toen al correct waren. Ook een baan die ik enkel op het einde van de dag doen, puur om me mezelf een hele dag hoofdpijn te besparen. Herhalingswaarde (vanwege de hoofdpijn) is voor mij 0.

    3) Oki Doki: Op zich een toffe baan, maar het zielige station (niets van theming) en de ligging (niets van theming, op die rare geluidsmuur na, en zo liggend in geen enkel 'gebied') zorgen ervoor dat ik deze baan soms gewoon vergeet. Voor een kinderbaan trouwens ook te groot en te snel, kleine kinderen (onder de 6 jaar) durven hier niet snel in. Herhalingswaarde is hier wel iets hoger, pakweg 0.5, als ik de baan niet vergeet.

    2b) Bob Express: Met dergelijk type baan kan je eigenlijk veel meer doen dan wat BJL gedaan heeft. De interactie met de WildWaterSlide is tof, maar dat zou niet het enige hoogtepunt van de baan mogen zijn. Dat je twee rondjes krijgt zorgt ervoor dat deze baan toch op plaats 2 komt te staan, maar dat zegt eerder iets over de andere banen dan over deze... Herhalingswaarde is hier 1

    2a) Mount Mara: Bewust geen 1) gekozen, want eigenlijk is er geen enkele baan in BJL echt waard om over te vertellen als je thuiskomt. Als Revolution kon ik de baan wel pruimen, maar dat was eerder door de nostalgie dan door de baan zelf. Het feit dat deze baan ervoor gezorgd heeft dat ik als 13-jarige het lichaam van mijn toenmalig vriendinnetje dicht bij mij had zal misschien ook wel meespelen in de hoge beoordeling. Herhalingswaarde toen was oneindig (ook mede door een onbestaande wachtrij), herhalingswaarde nu is 1.


    Voor mij komt het er gewoon op neer dat BJL geen echt slechte banen heeft, maar ook geen goede. En al zeker geen banen waar je gerust een paar keer voor wil aanschuiven. En eigenlijk is dit het geval voor quasi alle attracties in het park, er is geen enkele attractie die ik graag meerdere keren doe, op uitzondering van Sledge Hammer. Hopelijk begrijpen ze dit bij BJL ook en is Fury de eerste attractie die voor een kentering zorgt.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 21-03-19 om 14:14.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •