7) Dreamcatcher
Deze achtbaan is voor mij echt vergane glorie. Niet genoeg snelheid en fel verouderd. Weg ermee en iets anders in de plaats. There, I said it.
6) Naga Bay
De meest teleurstellende Spinning Coaster die ik ooit gedaan heb. Ik ben fan van het type, zeker die van Maurer. Maar dit is gewoon sad. Ik sla hem vaak over daardoor. Hier en daar zitten er toegegeven wel leuke momentjes in, maar in zijn geheel had het veel beter gekunnen.
5) Speedy Bob
Een klassieker en de eerste van dit type die ik gedaan heb. Deze is ook niet meer van de jongste, maar toch kan ik wel eens genieten van zo'n pijnlijk ritje!
4) Bob Express
Ik ben geen fan van Powered coasters, maar dit is echt wel een leuke. Alleen jammer dat de view de laatste jaren erop is achteruit gegaan door de verloederde splash.
3) Typhoon
Ik kan mij vrij pijnlijke ritjes herinneren op dit ding, maar de laatste jaren was ik altijd positief verrast. Het was niet meer iconisch genoeg om Bobbejaanland op de pretpark kaart te zetten, dus ik ben blij met de komst van Fury. Het likje verf zal deze ook deugd doen.
2) Oki Doki
Qua Kiddie Coasters blijft dit een zalig ding. Soepel, leuke drop en best een leuk thrill gehalte. Veel beter dan bijvoorbeeld de Rollerskater en zijn kopieën.
1) Revolution
Uniek en een historisch icoon in de pretparkwereld dat zijn plaats blijft hebben. Een topbaan in België en één van de redenen om Bobbejaanland te bezoeken!