X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    Aprilvissen in pretparkland

    Elk jaar is het opnieuw 1 april, en niet alleen op school of op het werk worden er grappen uitgehaald, ook de pretparken kunnen er weg mee...

    - Blackpool Pleasure Beach lanceerde een nieuwe tool voor hun Icon: afhankelijk van de geproduceerde decibels door de bezoekers, werd de lancering harder. Hiermee zou het park een wereldprimeur beet gehad hebben.

    - Disneyland Paris presenteerde nieuwe, exclusieve Mickey-oortjes. De populariteit van de oortjes is ongezien, dus tijd voor een nieuwe reeks, namelijk de InvisiblEARS.

    - Ook Efteling presenteerde een nieuw souvenirtje: De Nieuwe Kleren van de Keizer werden te koop aangeboden voor slechts 75 euro. In de winkel Efteldingen kon je deze bewonderen aan een kapstok.

    - Europa-Park had hoop dat de Brexit rond ging zijn, dus werd Engeland daar afgelopen winter al verwijderd. De attracties zouden elders een nieuw onderkomen krijgen, in een ander land.

    - Fort Fun liet iedereen geloven dat de keverbaan dit jaar niet zou heropenen, omdat de lieveheersbeestjes de winterslaap niet overleefden. Alle karretjes lagen namelijk ondersteboven.

    - Liseberg besloot dan weer om dit jaar de dive coaster Valkyria een extra te geven, met name een grote bak water. De attractie zou hierdoor ook een nieuwe naam krijgen: Valkyria Splash. Een duikbril zou tevens verplicht worden, want door de grote splash zou deze veel natter zijn dan gelijk welke andere waterattractie.

    - Ouwehands Dierenpark heeft dezelfde eigenaar als Hema, en daar zagen beiden een mooie samenwerking in, met heel Hema-hapjes die in het park zouden verkocht worden, alsook een nieuwe naam: Hema Dierenpark.

    - Särkäniemi koos ook voor een nieuwe naam, namelijk het makkelijker uit te spreken Unicornia. Het park kreeg namelijk nieuwe bewoners, namelijk eenhoorns die door het park lopen.

    - Sportoase wou de veiligheid in hun zwembaden verhogen, door snelheidsbeperkingen op te leggen voor zij die niet willen luisteren naar de redders. Ondanks meermaals waarschuwen en vele ongelukken, luisteren de meesten nog niet. Daarom worden er snelheidsbeperkingen opgelegd, voor zij die sneller zijn dan 5 km/u, zowel naast als in het bad!

    - Sunparks kondigde dan weer een grote transformatie aan van hun Aquafuns. Deze zouden transformeren naar Bubble Fun. Uit onderzoek bleek namelijk dat de Kids Worlden zo populair zijn, dat ze de zwembaden zouden voorzien van heel wat plastic ballen.

    - Toverland vernieuwde de menukaart van het nieuwste restaurant The Flaming Feather. Daarbij werd ook een nieuwe burger geïntroduceerd: de blauwe Bluerger, bestaande uit een blauwe bessen-broodje met blauwe kaas, blauwe pepers, blauwe kool en Blue Curaçao-siroopsaus. Dit alles paste perfect bij de vorig jaar geopende blauwe achtbaan Fenix.

    Welke vond jij de beste?
    Geloofde je er één of meerdere van?
    Of van welke hoopte je dat het waar zou zijn?

  2. #2

    Re: Aprilvissen in pretparkland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten

    - Blackpool Pleasure Beach lanceerde een nieuwe tool voor hun Icon: afhankelijk van de geproduceerde decibels door de bezoekers, werd de lancering harder. Hiermee zou het park een wereldprimeur beet gehad hebben.
    Europese primeur wel, wereldwijd niet want ik stel u voor: Adventure Drive naast het circuit van Suzuka, Japan



    Maar persoonlijk kon ik de grap wel smaken
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: Aprilvissen in pretparkland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Europese primeur wel, wereldwijd niet want ik stel u voor: Adventure Drive naast het circuit van Suzuka, Japan



    Maar persoonlijk kon ik de grap wel smaken
    Ok, only in Japan xD

  4. #4

    Re: Aprilvissen in pretparkland

    Op zich zijn deze best nog wel OK, maar eigenlijk vind ik dat hele 1-april-gedoe echt belachelijk. Er is tegenwoordig al zoveel fake news, de media verliest zijn geloofwaardigheid, en dan gaan we nog eens lekker zelf fake news verspreiden...

    Volledig akkoord met dit artikel: klik.

  5. #5

    Re: Aprilvissen in pretparkland

    Dan vind ik de actie van Familypark nog het leukste: drie weetjes, ééntje daarvan is waar, en deze uitleg werd ook bij de post gegeven.. Voor degene die goed Duits kunnen:



    Het was het eerste weetje over de olifant dat waarheid bleek te zijn.

  6. #6

    Re: Aprilvissen in pretparkland

    1 april is intussen gepasseerd, maar de nieuwe pannenkoek die verkrijgbaar is in Polle's Keuken in Efteling zou hier toch mooi bij aansluiten. Voorlopig zou het gaan om een tijdelijk gerecht, maar mij lijkt het toch maar vreemd: een hartige pannenkoek met frikandel speciaal!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •