X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23
  1. #21

    Re: Pretparken bannen alle plastiek afval

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vlinderke Bekijk Berichten
    Inderdaad, in Bellewaerde heb je blauwe PMD bakken en zijn er asbakken. Maar toch werpen er nog heel veel mensen hun sigaretten op de grond. Ik had het liever gezien dat men in ALLE parken een TOTAAL rookverbod handhaaft. Maar dit is jammerlijk genoeg nog niet mogelijk denk ik.
    Een volledig rookverbod vind ik belachelijk, je jaagt er zelfs potentiële klanten mee weg. Beter is rookzones creëren, dat lost veel op en is iedereen gelukkig.

  2. #22

    Re: Pretparken bannen alle plastiek afval

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Een volledig rookverbod vind ik belachelijk, je jaagt er zelfs potentiële klanten mee weg. Beter is rookzones creëren, dat lost veel op en is iedereen gelukkig.
    Volledig mee akkoord. Om de Belgen te doen stoppen met roken, zal de tabaksprijs eerst ineens moeten verdubbelen of verdriedubbelen. Met gestaagde prijsstijgingen zal dit niet vanzelf gaan. Dan zie ik ze ook liever rookzones creëren of niet-rookzones uitbreiden.

    De gescheiden afvalbakken zag ik op meerdere plaatsen staan in o.a. Adventure Valley en Cowboy Town.

  3. #23

    Re: Pretparken bannen alle plastiek afval

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Volledig mee akkoord. Om de Belgen te doen stoppen met roken, zal de tabaksprijs eerst ineens moeten verdubbelen of verdriedubbelen. Met gestaagde prijsstijgingen zal dit niet vanzelf gaan. Dan zie ik ze ook liever rookzones creëren of niet-rookzones uitbreiden.

    De gescheiden afvalbakken zag ik op meerdere plaatsen staan in o.a. Adventure Valley en Cowboy Town.
    Ik zag ze staan in Cowboy Dorp, maar er stond niet meer op weergegeven dat eht effectief ging om PMD, wat me deed twijfelen of er nog effectief gesorteerd werd. Zal er de volgende keer nog eens op letten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •