X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 32

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Bezoek aan Bobbejaanland, paasvakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorben Bekijk Berichten
    Best wel schandalig dat ze die sfeerloze muziek draaien bij het 30 jarig bestaan van de Revolution...
    Das gewoon de muziek van Mount Mara, ergens vind ik het ook wel jammer de originele niet meer te horen, maar voor de VR past die dan weer niet, een moeilijke keuze natuurlijk. Ik zie ze liever Revo in een totaal ander thema gieten, geen VR meer en compleet nieuwe ervaring, die ditmaal wel volledig goed zit.

  2. #2

    Re: [TR] Bezoek aan Bobbejaanland, paasvakantie

    Wat Revolution / Mount Mara betreft, vraag ik me af waarom ze bij Mount Mara geen nieuwe brillen met ingebouwde speakers voorzien, zodat Revolution terug met zijn normale sound kan spelen. Jammer dat de effecten ook niet allen werkten (bvb. lichttunnel op het einde lag uit) en ook de muziek zelf vond ik eerder stil staan...

    Oja, en als laatste puntje van kritiek. De communicatie rond gesloten attracties is simpel op te lossen: plaats deze op een aparte slide op de schermen in Hall 2000 en de ingang + eventueel op enkele nieuwe locaties in het park, en dan is dit ter plaatse al snel opgelost.

    Op de website zelf vind ik het ook wat verkeerd om deze te plaatsen op de attractiepagina zelf, tenzij je het op de overzichtspagina van de attracties plaatst. Daarnaast zou ik het ook plaatsen op de kalenderpagina, zoals ook o.a. Efteling en DLRP dit doen.

    Last but not least... ik moet dit toch even vermelden voor de azijnpissers. De afgelopen jaren is Bobbejaanland wel het enige park dat jaar na jaar met een nieuwigheid komt opdagen. Het zijn misschien niet de grootste investeringen, maar toch pakte het park elk jaar wel met iets nieuws uit dat ik ook als nieuw beschouwde. En dat was dan geen nieuwe 4D-film of ander thema voor bestaande attractie...

    Kleine tip nog voor Fight: met een vierjarige als eens naar Boudewijn Seapark geweest? Wij deden het vorig jaar, en ze was zwaar onder de indruk. Hoewel ze vaak naar PDP gaat, vraagt ze na een jaar nog steeds om nog eens terug te gaan naar BSP.
    Laatst gewijzigd door simon; 23-04-19 om 21:31.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •