Dat de tickets nog wat probleempjes verkopen komt door een overstap naar een andere firma. De fonteinen zijn verdwenen, maar blijkbaar heb je het nieuws gemist dat een volledig nieuwe waterspeelplaats inde laats komt in Land Of Legends, dus geen nood de kinderen kunnen binnenkort weer met water ravotten.

Sorry maar zeuren dat Typhoon nog niet klaar is, terwijl duidelijk gecommuniceerd dat die zone, dus OOK Typhoon pas in juni zullen af zijn is toch wel voldoende gebeurt lijkt me?

Dat je niet wist dat Dino en Viking weg zijn lijkt me toch ook een beetje doordat je onvoldoende dit forum of eender welke andere site gevolgd hebt, want dat is alom verkondigd hoor. Attracties zijn trouwens ook netjes van de Bobbejaanland site verwijdert.

Weet je hoeveel ongevalletjes er al op die trampoline gebeurden, wees blij dat er al iets voor in de plek kwam, andere parken zouden er een lege plek hebben. Dat speeltoestel zag ik dit jaar nieuw in Bellewaerde en Bobbejaanland, nooit gezien in Efteling, Toverland, Plopsaland, Walibi en een shitload aan alle parken, dus waar jij dat in elk park hebt zien staan vraag ik me dan toch wel een beetje af hoor?
Stel dat de monorail open was, hoe zou jij dan de bouw van de nieuwe achtbaan regelen, die werkelijk over, onder en rond de monorail komt?

Dat meerdere kinderattracties gesloten waren is natuurlijk fout, maar dat ze afwisselnd draaien is iets dat in heel veel parken gebeurt.
Scannen aan de parking net hetzelfde probleem van de overstap, waar volop aan gewerkt wordt.
Jarenlang klaagt iedereen merg en been dat er te weinig thrill komt in Bobbejaanland, eindelijk komt er dan iets, bam ,weer niet goed, te weinig familiaal, nooit goed denk ik dan….

Trouwens wist je dat Walibi een Mega Coaster gaat bouwen en Plopsaland een spectaculaire achtbaan die een evenmaat moet worden van Anubis? Lijkt me toch dat meer parken investeren in thrill en zodoende ook voor tieners, Toverland, het familiepark bij uitstek opende trouwens een meer dan indrukwekkende achtbaan met Fenix….

Ik snap dat je op uw tenen getrapt was vanwege de sluitingen, niets praat dat goed, maar komaan een beetje objectiviteit aub. Je zegt zelf dat het beurtsysteem al tien jaar gebeurt bij de kinderattracties in Wondergarden, waarom dan nu plots dit schandalig gaan vinden?