X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Huwelijksaanzoek in achtbaan Troy (Toverland)

    Ik wist niet helemaal waar ik dit moest plaatsen, dan doe ik het maar tussen de TR's .

    M'n vriendin en ik zijn bijna 10 jaar samen, hebben een huisje gebouwd en twee prachtige kinderen. Het werd dus hoog tijd om van die 'vriendin' respectievelijk een 'verloofde' en een 'vrouw' te maken. Nu had ik persoonlijk niet veel zin in kleverig gedoe onder één of ander monument in Parijs of tijdens een zonsondergang op het strand. De rode draad doorheen die tien jaar zijn zeker en vast pretparken geweest, daar moest ik iets mee doen.

    Eén van onze eerste foto's die tien jaar geleden gemaakt werd en vandaag nog steeds in een lijst hangt werd gemaakt in... jawel Toverland. Aan de voet van Troy om heel precies te zijn. Het lag voor mij dan ook voor de hand; ik moest en zou een aanzoek doen in Troy the Ride. Ik weet dat iemand me ooit voor geweest is, daarom dat ik dan ook een tikkeltje verder wilde gaan. Ik dacht dat het aanzoek toen in het station zelf gebeurde.

    Het idee ontstond in het najaar van 2018. Na contact opgenomen te hebben met de mensen van Toverland werd het al meteen duidelijk; dit gaat gebeuren! Alleen kon het park me niet garanderen dat Troy open zou zijn in het najaar omwille van eventueel vriesweer. Voor mij geen probleem, dan wachten we maar tot het voorjaar. Maar ik kan je garanderen; een vrouw die weet dat er een ring zit aan te komen kan ongeduldig zijn .

    Nog één dingetje... hoe krijg ik m'n vriendin opnieuw in een grote achtbaan? Sinds er kinderen zijn blijft ze namelijk steeds aan de voet van het gevaarte staan en laat ze de teugels van papa even los om in de achtbaan te gaan. Wel, ik liet de mensen van Toverland naar haar een mailtje sturen om haar uit te nodigen de 500.000e passagier van Troy te zijn. Dat zou ze niet vreemd vinden, door ons YT-kanaal, toenmalige website en werk voor LetsGoDigital krijgen we regelmatig mails van pretparken.

    En jawel hoor, ze was er helemaal mee weg. M'n vader ging mee om op de kinderen te passen en de GoPro 'schijnt' richting haar in de achtbaan. Niets om achterdochtig te zijn als je de 500.000e passagier bent toch? Nog een leuk detail; ondertekende had twee ringen meegenomen... een echte en een valse. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn om een dure verlovingsring kwijt te spelen in de achtbaan. .

    We beginnen aan de liftheuvel en ik beken meteen dat we eigenlijk niet de 500.000e bezoeker zijn en tover de valse ring naar boven. Nog even lijkt m'n plannetje om de ring te laten vallen mis te lopen, ze vangt hem namelijk de eerste keer. Maar nadat ik hem terug te pakken krijg vliegt de verlovingsring in alle vrijheid naar beneden. Maar wat ik nu aan het vertellen ben kan je eigenlijk nog veel beter zien in onze video...

    Oh... ik wil ook zeker de mensen van Toverland nog bedanken om dit mogelijk te maken. Zonder jullie was dit niet gelukt. Bedankt allemaal!

    (schakel ondertitels in)



    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  
    Laatst gewijzigd door Hanskuh; 20-04-19 om 07:18.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •