X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 25

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    performance forum na update

    Ligt het enkel bij mij? Sinds de update van het forum moet ik overdreven lang wachten voor pagina's openen op het forum. Ik heb het enkel op deze site, nergens anders.

  2. #2

    Re: performance forum na update

    Nop, ligt niet aan jou. Hier hetzelfde probleem sinds enkele dagen, het forum laden gaat enorm traag en sommige zaken zijn ook niet meer zichtbaar, zoals de bannerafbeelding bovenaan en het aantal ongelezen berichten.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: performance forum na update

    Aantal ongelezen berichten werkt bij mij prima.

    De banner was me nog niet opgevallen, die is inderdaad weg. Wel de sterretjes bij forum ranking tonen een error in plaats van een ster.

  4. #4

    Re: performance forum na update

    Er zijn serverproblemen op ons hoofddomein (www.pretparken.be), waar ook enkele (niet-essentiele) zaken op staan van het forum zoals enkele opmaakbestanden en afbeeldingen. Doordat bij het laden van het forum ook deze bestanden trachten geladen te worden (maar dus niet lukt) duurt het openen van het forum (erg) lang. Van zodra het probleem bij de hoofdsite in orde zijn, bolt het forum ook weer normaal. Een tijdsindicatie heb ik echter niet, we zijn hiervoor afhankelijk van onze beheerder.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #5

    Re: performance forum na update

    Mits wat opkalfateringen is het forum terug versneld en wat toonbaarder geworden. De mobiele weergave is hierbij tijdelijk wel uitgeschakeld. Meer info: http://board.pretparken.be/showthrea...e&goto=newpost

    EDIT: Mobiele versie weer beschikbaar.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 01-05-19 om 09:13.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #6

    Re: performance forum na update

    nu vliegt het wel vooruit, sneller als voor de update; prima zo !

  7. #7

    Re: Serverproblemen Pretparken.be

    Van harte beterschap!

    Eens lekker jennen met 'vreemde' tekens
    - B? Sommarland
    - F?rup
    - ? 30 entr?e
    - ?a va?
    - Belgi?
    - Ast?rix
    - Br?hl
    - G?teborg

  8. #8

    Re: performance forum na update

    mercikes! wereld van verschil!

  9. #9

    Re: performance forum na update

    Ik kreeg het forum eergisteren ook niet geladen, maar ik vermoedde al dat de server-update waarschijnlijk nog niet helemaal op punt stond. Ook bij mij lijkt alles nu weer normaal te werken. Bedankt voor de moeite om alles te onderhouden en weer netjes in orde te brengen
    Once you sit back, you never go back.

  10. #10

    Re: performance forum na update

    Merciekes voor de update. Het loopt als een zonnetje.

  11. #11

    Re: performance forum na update

    Leuk dat het forum nu weer aan normale snelheid werkt, maar die speciale tekens die hij niet juist kan weergeven is schijte irratant! Vooral bij (langere) tripreports. Wordt daar nog naar gekeken?

  12. #12

    Re: performance forum na update

    Ook ik heb nog en vraagje: op de dekstop van mijn ouders werkt het forum perfect, maar op mijn eigen laptop krijg ik het forum zelfs niets eens geopend (zo was het in ieder geval tot en met gisteren). Ligt dit aan de minder sterke internetverbinding op mijn slaapkamer, de mogelijkheid dat mijn laptop misschien niet helemaal up to date is ... of zijn de problemen met het forum toch nog niet helemaal opgelost?

    Zijn er nog leden waarbij het forum op de ene computer perfect werkt en op de andere computer niet kan openen?
    Once you sit back, you never go back.

  13. #13

    Re: performance forum na update

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Leuk dat het forum nu weer aan normale snelheid werkt, maar die speciale tekens die hij niet juist kan weergeven is schijte irratant! Vooral bij (langere) tripreports. Wordt daar nog naar gekeken?
    Helemaal gelijk! Onze beheerder is er eerst voor aan het zorgen dat de server van www.pretparken.be weer werkt, en zal dan dit issue op het forum nog oplossen. First things first

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ook ik heb nog en vraagje: op de dekstop van mijn ouders werkt het forum perfect, maar op mijn eigen laptop krijg ik het forum zelfs niets eens geopend (zo was het in ieder geval tot en met gisteren). Ligt dit aan de minder sterke internetverbinding op mijn slaapkamer, de mogelijkheid dat mijn laptop misschien niet helemaal up to date is ... of zijn de problemen met het forum toch nog niet helemaal opgelost?

    Zijn er nog leden waarbij het forum op de ene computer perfect werkt en op de andere computer niet kan openen?
    Als je andere sites wel makkelijk kan bezoeken, maar enkel het forum niet, dan zal het niet liggen aan de internetverbinding. Updates op je laptop zouden er al helemaal geen rol in te betekenen hebben. Het forum zelf is normaal gezien 100% werkende (buiten dat teken-issue dan). Misschien kan je eens proberen je cache van je webbrowser te legen?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  14. #14

    Re: performance forum na update

    Bedankt voor de tip, maar het probleem is nog niet helemaal opgelost

    In Google Chrome geraak ik vanuit mijn eigen laptop nog steeds niet op jullie site en krijg ik een foutmelding. Dit blijft ook zo na het legen van de cache (ik heb de laatste 4 weken verwijderd). In Internet Explorer werkt alles vreemd genoeg normaal. Geen idee hoe dat kan, maar ik ken dan ook echt niets van computers ... na een rampzalige cursus Java Programmeren aan de Unief heb ik gezworen om nooit meer iets met informatica te doen

    Hieronder een screenshot van de foutmelding in Google Chrome:

    Once you sit back, you never go back.

  15. #15

    Re: performance forum na update

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Hieronder een screenshot van de foutmelding in Google Chrome:
    Dat screenshot is van www.pretparken.be (de site zelf en niet het forum dus). De site zelf is inderdaad onbereikbaar zoals Yelle hierboven zegt, maar het forum werkt.

    Als de site zelf w?l werkt in Internet Explorer of op de computer van je ouders lijkt me dat wel heel vreemd dan... In chrome zie ik in elk geval hetzelfde als jij op de hoofdsite.

  16. #16

    Re: performance forum na update

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Als de site zelf w?l werkt in Internet Explorer
    De laatste tijd (of sinds de update van het forum?) zie ik op verschillende plaatsen een vraagteken staan waar eigenlijk een letter met een accentteken hoort, zoals in de quote hierboven. En bij oudere berichten zie ik dat op de plaats van een letter met een accent twee ongerelateerde karakters staan. Een voorbeeld hiervan is onder "Franse parken", daar zie je dat in de titel "[Parc Asterix] 2019" (ik schrijf het hier nu bewust met een 'e' zonder accent).

    Dit lijkt mij op een probleem te wijzen met de text encoding. Iets voor de webmaster om eens na te kijken?

  17. #17

    Re: performance forum na update

    @Rickie: Ik klik eigenlijk bijna altijd de site aan om zo naar het forum te gaan. Maar nu ik via Google rechtstreeks naar het forum gegaan ben, blijkt alles inderdaad normaal te werken (ook in Chrome). Bedankt!

    @8banen: Die accenten-crisis is algemeen en moet inderdaad nog opgelost worden. Maar dat zal zeker nog wel in orde komen
    Once you sit back, you never go back.

  18. #18

    Re: performance forum na update

    Heb jullie al meer info over de site zelf? Wat is eigenlijk het probleem? Ik gebruikte de parkgids nogal vaak... jammer als die database verloren zou zijn...
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 19-05-19 om 22:19.

  19. #19

    Re: performance forum na update

    Ik heb nu sinds een aantal dagen hetvolgende: als ik het forum open, laadt de pagina wel meteen en ik kan alles lezen en reageren zonder probleem, maar het tabblad blijft voortdurend laden, en de ventilator in mijn toestel begint na even te blazen (wellicht omdat het geheugen te warm krijgt of zo). Wat gebeurt hier? Of ben ik de enige met dit probleem?

    Edit: misschien nuttige info: wat ik merk is dat als ik op escape druk om de pagina te doen stoppen met laden, dat het favicon niet geladen is.

    Edit 04/06, ter info: dit probleem is sinds vandaag / gisteren (3 juni) verholpen.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 03-06-19 om 23:45.

  20. #20

    Re: performance forum na update

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik heb nu sinds een aantal dagen hetvolgende: als ik het forum open, laadt de pagina wel meteen en ik kan alles lezen en reageren zonder probleem, maar het tabblad blijft voortdurend laden, en de ventilator in mijn toestel begint na even te blazen (wellicht omdat het geheugen te warm krijgt of zo). Wat gebeurt hier? Of ben ik de enige met dit probleem?

    Edit: misschien nuttige info: wat ik merk is dat als ik op escape druk om de pagina te doen stoppen met laden, dat het favicon niet geladen is.

    Edit 04/06, ter info: dit probleem is sinds vandaag / gisteren (3 juni) verholpen.
    Cookies verwijderen en opnieuw proberen. Als dat niet helpt sowieso eens met een andere browser testen. Lijkt me een lokaal probleem te zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •