X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    Wordt Parques Reunidos overgenomen door een zweedse familie?

    Een steenrijke zweedse familie/investeringsgroep heeft interesse getoont in de pretparken van Parques Reunidos. Als de verkoop van de parken door gaat, komen dus parken zoals Bobbejaanland, Movie Park Germany en Attractiepark Slagharen in Zweedse handen.

    Lees er meer over in ons artikel

  2. #2

    Re: Wordt Parques Reunidos overgenomen door een zweedse familie?

    PR is nu trouwens momenteel in zekere zin even Engels dan Spaans, want in handen Arle Capital Partners Limited. Als bij een eventuele overname de investeringsdrang die de twee Zweedse top-parken kenmerkt, mee overwaait, zou dat natuurlijk wel toe te juichen zijn. Al gaat het in die allerhoogste echelons vaker over saneren en met winst doorverkopen dan daadwerkelijk op het terrein investeren (in uitbreiding / attracties / accommodatie.) M.a.w. veel te ver van mijn simpel bed.

  3. #3

    Re: Wordt Parques Reunidos overgenomen door een zweedse familie?

    Een verandering in beleidswind daar kan ik alleen maar toejuichen daar. Slechter kan niet...

  4. #4

    Re: Wordt Parques Reunidos overgenomen door een zweedse familie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Een verandering in beleidswind daar kan ik alleen maar toejuichen daar. Slechter kan niet...
    Mijn gedachte. Gezien de "Giving something back" houding van de zweedse groep, weet ik niet helemaal goed wat ze met pretparken willen. Maar als dit voor hun een manier is om terug te geven aan de bevolking, dan zie ik ze nog wel de betere parken als voorbeeld nemen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •