X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 95
  1. #61

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    een video gevonden over het land van ooit:


  2. #62

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Voor een scène voor de film Jurassic World: Fallen Kingdom werd een stukje rollercoaster gebouwd.


  3. #63

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    In 2015 is er een ongeval gebeurd in Alton towers. Iedereen weet dat wel. Ik heb video gevonden van webcams(rond de baan) die het ongeval geregisterd hebben. PAS OP De beelden zijn van slechte kwaliteit en zijn hard


  4. #64

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's



    Een bezoek aan Mack Rides

  5. #65

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Ik heb een video gevonden over de geschiedenis van Mack (weer mack I know)



    er staan ook nog andere fabrikanten op zoals:



    en



    Sorry voor de dubbel post :P

  6. #66

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    31/10, Halloween natuurlijk, verschijnt een nieuwe film in de bioscoop: Hellfest!

    De trailer kan je hieronder vinden:


    Korte inhoud:
    Een groep vrienden bezoekt een Halloween-themapark voor een heerlijk avondje griezelen. Zombies, monsters, moordenaars en demonen jagen het publiek de stuipen op het lijf tijdens een bloedstollende horrorshow. Onder één van hen bevindt zich echter een gemaskerde seriemoordenaar, die het pretpark tot zijn persoonlijke speeltuin maakt. Op gruwelijke wijze vermoordt hij de ene na de andere bezoeker terwijl iedereen nietsvermoedend denkt dat het bij show hoort…

    De film werd gedeeltelijk opgenomen in Six Flags White Water. Logisch ook dat ze ter promotie van de film spookhuizen bouwden voor de Six Flags parken in LA, St. Louis en Chicago. Je kan deze nog bezoeken tot 31 oktober.

  7. #67

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Altijd al eens willen weten hoe het is om een scare actor te worden? Deze video's geven je een kijkje achter de schermen van Traumatica en de Fright Nights:




  8. #68

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Elk jaar stuurt Ellen Degeneres haar producer Andy naar Universal Studios om hem de stuipen op het lijf te laten jagen in de spookhuizen. Dit jaar kreeg hij gezelschap van Chrissy Teigen en bezochten ze het The Purge haunted house... Wie de filmpjes kent, weet dat het telkens lachen is:



    En wanneer Andy denkt dat hij ervan af is, wil Chrissy nog eentje doen met hem en haar moeder:


  9. #69

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Altijd al eens willen weten hoe het is om een scare actor te worden? Deze video's geven je een kijkje achter de schermen van Traumatica en de Fright Nights
    Ligt het aan mij of zingt die heks op 8:39 in Traumatica iets wat vaagweg op het refrein van The Smiler lijkt?
    Once you sit back, you never go back.

  10. #70

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ligt het aan mij of zingt die heks op 8:39 in Traumatica iets wat vaagweg op het refrein van The Smiler lijkt?
    Het ligt aan jou

  11. #71

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's



    Niet echt pretperk maar toch...

    Meer info:

    https://tweakers.net/geek/148800/hal...de-staten.html

  12. #72

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Onderstaande twee filmpjes zijn op zich weinig bijzonder, maar ik bekijk ze regelmatig nog eens opnieuw omdat ik ze zelf wel leuk vind:



    Twee kinderen die uit Top Thrill Dragster komen en een schitterende samenvatting geven!



    Niet de beste onride van Cobra, maar stiekem moest ik wel lachen om sommige commentaren van de inzittenden. Helaas kan ik niet alles even goed verstaan.
    Once you sit back, you never go back.

  13. #73

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Mijn excuses voor de dubbelpost, maar deze video wil ik toch even delen. Het gaat om iets waar ik al meermaals vruchteloos naar heb gezocht totdat ik ervan overtuigd was dat het gewoon niet bestond: een onride van de Bob in de Efteling gefilmd vanuit de oude karren.

    Ik had de zoektocht al opgegeven en vandaag verscheen onderstaande video zomaar vanzelf tussen mijn youtube-suggesties. Wel jammer van de slechte beeldkwaliteit:



    Vroeger heb ik ook al geprobeerd om een onride vanuit de niet-overdekte Sirocco in Walibi te zoeken, maar deze is tot nu toe eveneens onvindbaar dus ik vrees dat er geen beelden van bestaan. Deel ze gerust als ik het toch mis heb
    Once you sit back, you never go back.

  14. #74

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Vroeger heb ik ook al geprobeerd om een onride vanuit de niet-overdekte Sirocco in Walibi te zoeken, maar deze is tot nu toe eveneens onvindbaar dus ik vrees dat er geen beelden van bestaan. Deel ze gerust als ik het toch mis heb
    Niet wat je zoekt, maar het komt in de buurt...



    Trouwens een andere coaster waar ik met veel nostalgie aan terug denk uit het oude Walibi

    Laatst gewijzigd door PyongWon; 17-02-19 om 13:00.

  15. #75

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's



    Deze komt nog dichter in de buurt. En toen hadden ze ook al burenlast... (ergens logisch als je zo'n baan in iemand zijn achtertuin zet)

  16. #76

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Dit komt toch ook aardig in de buurt ...


  17. #77

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    En toen hadden ze ook al burenlast... (ergens logisch als je zo'n baan in iemand zijn achtertuin zet)
    Ik denk wel dat ge het na een paar dagen grondig beu zijt. Begrijpelijk en vandaag echt onmogelijk... terecht dat Walibi er iets aan gedaan heeft.. al vond ik die eerste versie nog altijd de beste!

  18. #78

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik denk wel dat ge het na een paar dagen grondig beu zijt. Begrijpelijk en vandaag echt onmogelijk... terecht dat Walibi er iets aan gedaan heeft.. al vond ik die eerste versie nog altijd de beste!
    Inderdaad, die reportage toont wel mooi aan wat er fout zat daar haha. My god, woon daar eens naast.

    Ik heb er in het verleden al genoeg virtuele inkt over laten vloeien, maar inderdaad, de Turbine was een pak intenser. (Neemt niet weg dat het nog steeds mijn favoriete baan in België is; maar hij is toch zijn pit verloren door de LIM.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  19. #79

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Bedankt voor de extra filmpjes

    Psyké is nog steeds mijn favoriete baan van alle 28 coasters die ik tot nu toe deed. Zelfs de lancering vind ik best wel goed, al komt dat waarschijnlijk deels omdat het destijds mijn allereerste gelanceerde baan ooit was. (Turbine helaas nooit kunnen doen)
    Once you sit back, you never go back.

  20. #80

    Re: Bijzondere pretparkgerelateerde video's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Psyké is nog steeds mijn favoriete baan van alle 28 coasters die ik tot nu toe deed. Zelfs de lancering vind ik best wel goed, al komt dat waarschijnlijk deels omdat het destijds mijn allereerste gelanceerde baan ooit was.
    En terecht.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •