X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #5

    Re: Port Aventura Mei 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Bedankt voor je mooi verwoord en gedetaileerd TR! Echter: Bezoek Port Aventura 2020 = schrap.
    Zou ik niet zo snel uitsluiten

    Bedankt voor de uitgebreide TR! Spijtig om te horen dat de attracties zo laat open gingen en ze met weinig treinen reden. Operations bij PortAventura heb ik altijd ervaren als of te wel heel slecht, of onwaarschijnlijk goed. Zo werkten ze bij mijn bezoeken altijd heel snel op Furious Baco, Stampida en Hurakan Condor. Dit zijn ook echt toppers. De single riders bij Shambahla heb ik ook nooit echt als super druk geweten. Natuurlijk is het als bezoeker altijd pijnlijk om te zien dat ze maar 1 trein gebruiken, wanneer er een rij staat van meer dan 40 minuten. Van het onvriendelijke personeel heb ik ook nog nooit iets van gemerkt.

    Ik zou als ik jou was, etwien, niet zo snel je conclusie maken. In mijn ogen heeft PortAventura de sterkste ride line-up van Europa, met de mooiste locatie voor een pretpark en mooiste theming. Shambahla en Red Force zijn super! Die twee coasters zijn al reden genoeg om naar Salou te reizen. Je moet soms het negatieve weg werken om van de overvloed van het positieve te kunnen genieten. En in het geval van PortAventura moet dat zeker kunnen lukken
    Laatst gewijzigd door Penguin123; 15-05-19 om 21:55.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •