X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: [Toverland] Hotel

  1. #1

    [Toverland] Hotel

    Het is een publiek geheim dat Toverland grote ambities heeft, waarbij ze op korte termijn willen groeien tot 1 miljoen bezoekers op jaarbasis. E?n van de zaken die hierbij moeten bijdragen is de bouw van een eigen hotel, welke zou komen te liggen achter het vorig jaar geopende Avalon. Aan de andere kant van de vijver heeft men een lap grond vrij waar dit hotel op termijn moet gerealiseerd worden.



    Het hotel zou bestaan uit een gebouw van max. 35 meter hoog en moet tussen de 100 en 200 kamers tellens. Ideaal dus om meerdaagse bezoeken te promoten, alsook om een ander en internationaler cli?nteel aan te trekken.

    Bij de aankondiging van Port Laguna en Avalon werd gewezen dat dit het volgende grote project zou zijn dat men wenste te verwezenlijken, maar sindsdien bleef het wat stil. Of dit het volgende grote project wordt, komt men nu al op terug. Achter de schermen zijn ze wel bezig met dit verder uit te werken, dus een hotel komt er zeker, maar mogelijks kruist een ander project eerder de weg.

  2. #2

    Re: [Toverland] Hotel

    Dit klinkt allemaal heel mooi, maar is daar een markt voor? Toverland ligt nu niet direct dicht bij een grote stad, heeft nu ook niet direct een heel uitzonderlijke omgeving en heeft ook niet het aanbod om 2 dagen te vullen vind ik. Daarnaast is er al een, ik dacht Landal, vakantiepark in de buurt dus dat is wel concurrentie. Enige pluspunt dat ik zie is een conference-hotel, maar dan gaan ze toch nog meer moeten aanbieden dan Toverland (gastronomisch dineren, teambuilding, wandelingen, fietstochten etc.) Ik hoop dat ze eerst hun energie en budget in het uitbreiden van het park steken dan (nu al) in een (al dan niet business)hotel.

  3. #3

    Re: [Toverland] Hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Dit klinkt allemaal heel mooi, maar is daar een markt voor? Toverland ligt nu niet direct dicht bij een grote stad, heeft nu ook niet direct een heel uitzonderlijke omgeving en heeft ook niet het aanbod om 2 dagen te vullen vind ik. Daarnaast is er al een, ik dacht Landal, vakantiepark in de buurt dus dat is wel concurrentie. Enige pluspunt dat ik zie is een conference-hotel, maar dan gaan ze toch nog meer moeten aanbieden dan Toverland (gastronomisch dineren, teambuilding, wandelingen, fietstochten etc.) Ik hoop dat ze eerst hun energie en budget in het uitbreiden van het park steken dan (nu al) in een (al dan niet business)hotel.
    Center Parcs Het Meerdal ligt inderdaad op een kleine 5 minuten van het park. Echter is d? shoppingstad van de wijde omgeving ook slechts op een steenworp van Toverland: Roermond.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #4

    Re: [Toverland] Hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Center Parcs Het Meerdal ligt inderdaad op een kleine 5 minuten van het park. Echter is d? shoppingstad van de wijde omgeving ook slechts op een steenworp van Toverland: Roermond.
    Het is inderdaad een Center Parcs, thx!

    Is Roermond als shopping stad ook sterk en uitgebreid genoeg om (inter)nationaal bekend te zijn? Want welke mensen gaan Roermond (shoppen) combineren met een pretpark? Dat zijn mensen die ver genoeg wonen om op hotel te gaan, maar dan moeten zowel het pretpark als de shoppingmogelijkheden uitgebreid genoeg zijn. Tot nu had ik nog nooit gehoord van Roermond als shopping stad, al is dat misschien te verklaren aan mijn aversie aan shoppen
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 05-06-19 om 13:27.

  5. #5

    Re: [Toverland] Hotel

    Naast Het Meerdal heb je ook nog Limburgse Peel, welke ook in America ligt. Beiden bevinden zich op zo'n 5 minuten rijden. Ook Roompot heeft enkele resorts in de buurt, waaronder Weerterbergen. Landal heeft dan weer 2 oude Center Parcsen in de buurt, Het Vennenbos en De Lommerbergen, net als het eigenste Aerwinkel. En dat zijn maar enkele van de mogelijkheden.

    En Roermond is toch w?l bekend als shoppingstad, vooral dankzij Designer Outlet Roermond, waar ze bij ons ook heel vaak reclame voor maken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •