Omdat we nog een dag over hadden hebben we onverwachts dit park ook bezocht. We kwamen ook met de trein/shuttlebus (supergoedkoop!) omstreeks 9.45u aan. Bij ons was de ticketscan wel al open, maar waren ook verplicht naar het dansje van de kat te kijken

Hier nog wat aanvullingen/opmerkingen:

Cagliostro vond ik eigenlijk zo slecht nog niet. Vanbinnen was het inderdaad alleen zwart, maar de rit zelf was wel leuk.

Bij Dune waren ze bij ons precies niet zo streng om foto's te nemen.

Naam:     DSC00337.JPG
Bekeken:  445
Groote:   85,4 KB

Bij L'Olandese Volante hebben we niks van die 3D gemerkt, misschien hebben ze heel die boel afgeschaft
Ik vond het ook geen zo'n aangename zitjes.

Stagno Magico met een min lengte van 105cm! was waarschijnlijk de traagste theekopjes ooit , gelukkig kon je zelf de tassen laten draaien om het geheel wat te pimpen

Pianete Winx deed me ook aan Droomvlucht denken, maar dan de goedkope versie

Huntik 5D vond ik ook erg geslaagd en tof gedaan!

Bij Le Rapide zaten we net op slechtste plek, ik heb de hele dag in natte kousen mogen rondlopen

Nui Lona is op het eerste zicht toch niet veel meer veranderd (behalve wat olifanten). Op je foto zie ik zelfs rook uit de vulkaan, maar bij ons was dit niet te geval (het is ons zeker niet opgevallen).

Naam:     DSC00348.JPG
Bekeken:  474
Groote:   82,2 KB

Naam:     DSC00353.JPG
Bekeken:  459
Groote:   95,3 KB

We hebben ook nog 2 shows meegepikt: Camelot en Aladin, telkens in het Italiaans.
Camelot was een toneeltje met wat interactie met de kinderen.

Naam:     DSC00329.JPG
Bekeken:  388
Groote:   77,3 KB

Aladin was dan weer een musical die toch wel mooi was aangekleed. De liedjes waren ook niet mis, al werd er naar mijn idee niet altijd live gezongen.

Naam:     DSC00381.JPG
Bekeken:  475
Groote:   80,5 KB

Naam:     DSC00406.JPG
Bekeken:  477
Groote:   75,6 KB

Ook hier weer een leuk park die het meer van de waterattracties moet hebben. De achtbanen vond ik iets minder (bij Shock had ik van de lancering wat meer verwacht).
Een minpunt was ook wel dat de kinderattractie vele minder gespreid waren, ze waren meer gecombineerd in ??n gebied.

Naam:     DSC00340.JPG
Bekeken:  493
Groote:   86,4 KB

Naam:     DSC00341.JPG
Bekeken:  477
Groote:   92,9 KB

Naam:     DSC00349.JPG
Bekeken:  448
Groote:   83,2 KB