Hey, hey, hey iedereen!

Hier ben ik dan met een review/trip report van mijn dagje Phantasialand!

Ik zal maar eens beginnen we kwamen omstreeks 9:00u aan op de parking en was al duidelijk dat het een vrij normale dag ging zijn qua drukte. Iedere attractie was 5- tot 30 minuten wachttijd. We zijn onze dag begonnen bij River Quest ondanks deze bij ons vorig bezoek defect was. Jesus wat zijn we daar nat uit gekomen! De natste van heel de boot. Maar hey, het was best lachen

Dan maar gaan droogzwieren in de Talocan waar geen wachtrij stond. Het blijft een prachtig ding om naar te kijken en natuurlijk zeer leuk om er een ritje in te maken. Ziezo na dat we fris gewassen waren en uiteindelijk droog gezwierd gingen we op muizen jacht in Maus au chocolat. En om lekker te stoeffen ik had de HOOGSTE PUNTEN VAN DE GROEP WOHOO!

Na de klopjacht op de muizen zijn we doorgegaan naar wat ooit een leuke coaster was... Temple Of The Nighthawk of laat ons zeggen... "Crazy Bats". Temple Of The Nighthawk was misschien nu wel een coaster waar niets in te zien was enz..., maar die coaster had iets met die IMAscore muziek en had liever de baan zien veranderen met meer effecten dan enkel een donker gat. De VR toepassing is echt een zeer slechte zet wat Phantasialand betreft.

Later op de dag na een heleboel attracties gedaan te hebben viel het ons op dat de aangegeven wachttijden niet klopte! Zo stond er bv. bij Talocan 15 minuten waardoor we eigenlijk maar 5 minuten moesten wachten en bij Maus au chocolat stond ook 15 minuten, maar dat was instappen en weg wezen. Maar haha... Dat was niet zo erg.

Bij Chiapas werkte nu ook alle effecten zoals de rook en sproeiers. Echt weer een geslaagd ritje in deze unieke log flume.

Om 17:30 hebben we het park verlaten na dat we een heleboel attracties gedaan hadden. Ik kom zeker nog eens terug, maar ??n attractie ga ik zeker skippen... "Crazy Bats"