X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Efteling NPF

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Efteling NPF

    Het negen pleinen festijn vind ik dit jaar echt tegen vallen! Fatamorgana plein was zo goed als leeg... vroeger stonden hier verschillende kraampjes met acteurs nu zo goed als niets. Ook werden er vroeger verschillende lichtjes en lampionnen in de bommen gehangen. Dit word ook niet meer gedaan. Het entertainment op de pleinen worden gedaan door straat artiesten niets mis mee maar er mist toch wat vind ik... het word echt elk jaar minder en minder en dit jaar vond ik het nogal triest! Er zijn wel verschillende acts maar niets om naar huis te schrijven.... zo jammer voor zo een groot park als de Efteling.. het enige plus punt vond ik dat je het park kan bekijken in de donken dat maakt het nog mooi. Maar zoals ik al zei zo een groot park met verschillende verblijven doe dan een groots vuurwerk of weet ik veel of gebruik op zen minst de grote picknick weide. Het enige wat er vooral nieuw bij komt zijn eet kraampjes wel leuk maar eens je gegeten hebt heb je er ook niet veel meer aan.. hopelijk gaan ze voor volgend jaar eens goed rond de tafel zitten voor het eindelijk eens professioneler aan te pakken.. wat vinden jullie?
    Laatst gewijzigd door Eftelplopsa; 07-07-19 om 22:29. Reden: Jaartal van NPF

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •