X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 2 van de 2
  1. #1

    Efteling hotel Excellent suite

    Voor mijn 25ste verjaardag heb ik een mooie verassing gekregen. Namelijk een overnachting in het Efteling hotel. In de excellent suite. We waren de eerste dag ongeveer om 10uur aan het efteling hotel. Waar we de tickets voor het park al gaan halen waren. En effe een drankje genomen hebben in de bar, om ons weekendje te starten. Daarna zijn we het park ingedoken. Langs de hotel ingang wat eigenlijk nogal een rare ingang is. Je komt namelijk binnen doorheen de peutertuin.
    Het voordeel is wel je: bent direct meer achteraan het park en kort bij verschillende attracties. In het park hebben we dan tot 15u rondgehangen. Want om 15u mochten we de kamer op. En wat een prachtig mooi kamer is dit! Alleen hebben hier en daar de zwarte kastjes opnieuw een lekje verf nodig. Ook van de mini-bar mochten we gratis gebruik maken. Waar namelijk 2 flessen wijn, fles cava, 2 flesjes cola, fles water en 2 flesjes fruitsap in stonden. Ook lagen er nog verschillende dingen om te knabbelen. Eens we de kamer hellemaal bezichtigd hadden. Besloten we om eens te gaan zwemmen bij bosrijk. Waardoor we een pasje mee kregen om het domein en zwembad te kunnen betreden. Om hier te geraken hebben we even de wagen genomen om tijd te besparen. Na een uurtje te spelen in het bad. Besloten we nog even het park in te duiken. Het was ongeveer 18u, en we konden in verschillende attractie snel betreden. Na een paar uurtjes park. Zijn we nog een hapje gaan eten in het efteling hotel. Waar we echt lekker kunnen eten hebben! Daarna hebben we de avond afgesloten door wat te genieten van onze kamer. Met een badje en een drankje. Om 8:30uur waren we naar het ontbijt gegaan. Waar we dus als eerste waren. Om 8:45uur kwam plots iedereen de ontbijt zaal binnen. Na goed gegeten te hebben. Zijn we de kamer wat gaan opruimen en onze pullen terug in de auto gaan leggen. Want om 9:30uur mogen hotel gasten het park al in. Waar we in dat half uurtje eerde de Bob 1x en 3x Baron1898 kunnen doen hebben. En wat doet dat raar om de eftling zo even alleen te hebben... Je kon in dat halfuurtje overal direct instappen. Om 17u besloten we om het park te verlaten. En zijn we nog een hapje gaan eten in het Bosrijk. Om ons weekendje af te sluiten.


    De kamer is echt een aanrader! .$$$ Maar natuurlijk prijzig. Goed voor 1 keertje dus.
    En hij is echt prachtig! Maar bij echt goed weer heb je weinig aan je kamer.. Dan zit ik liever in het park.
    Dus je hebt er eigenlijk vooral geniet van na 20u in de zomer. Waardoor je achteraf wel echt een dure kamer hebt voor een paar uurtjes... Maar het was wel een mooie sprookjesachtige ervaring om dit een keertje te beleven.

    Bedankt om mijn weekend verslagje te lezen. Indien je er even bij zou willen geweest zijn. Bekijk dan deze video onderaan of instagram: Nick themeparker

    doei!

    Themeparker

  2. #2

    Re: Efteling hotel Excellent suite

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eftelplopsa Bekijk Berichten
    De kamer is echt een aanrader! .$$$ Maar natuurlijk prijzig. Goed voor 1 keertje dus.
    En hij is echt prachtig! Maar bij echt goed weer heb je weinig aan je kamer.. Dan zit ik liever in het park.
    Dat is dus precies mijn gedachte bij de meeste dure hotelkamers. Het ziet er allemaal geweldig uit. En op zich wil je er best wel eens blijven. Totdat je je realiseert dat je eigenlijk enkel een goed bed nodig hebt en een douche. De rest van de trip ben je meestal toch op pad. Daarom zal ik niet snel voor een dergelijk hotel kiezen, tenzij het echt voor een verwenweekendje is.. een verjaardag is natuurlijk de perfecte gelegenheid voor zoiets

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •