X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 55
  1. #1

    Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Something epic is coming...

    Vandaag om 16u zal Universal een persconferentie houden om iets groots aan te kondigen. Vermoedelijk zal het om een volledig nieuw park gaan, vlakbij het bestaande resort in Orlando: Fantastic Worlds. Met o.a. themagebieden van Nintendo, Classic Monsters, DreamWorks en Fantastic Beasts.

    Of zou het toch enkel gaan om de nieuwe Jurassic World coaster in Islands of Adventure?

    Wat denken jullie?

    Naam:     epic.jpg
Bekeken:  3065
Groote:   69,4 KB

  2. #2

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Eerst dacht ik wel dat het om de jurassic World Coaster zou gaan. Maar met bovenstaande prent lijkt het me duidelijk de aankondiging van Epic Worlds te worden. tenminste: Dat zou volgens geruchten ??n van de mogelijke namen van het park zijn, maar het vetgedrukte woord EPIC lijkt me voldoende te zeggen.

  3. #3

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Laten we hopen op het nieuwe park!

  4. #4

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Er is geen live stream van het event voorzien door Universal en ook de aanwezig pers mag het niet streamen. Hopelijk is de aankondiging meer van deze tijd

  5. #5

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Universal?s Epic Universe werd zonet aangekondigd. Veel details ontbreken nog, maar het zal een nieuw themapark worden met hotels, restaurants en shops, gelegen vlakbij het Convention Center en dus een stukje verder weg van alle andere Universal parken in Orlando.

    - De toegangsprijs zou 15 US Dollar zijn per uur.
    - Er is geen openingsdatum opgegeven of tijdsframe.
    - Geen enkele attractie of IP werd bekend gemaakt.
    - Gelegen op 12 minuten rijden van de andere Universal parken.

    Logo en concept art:
    Naam:     epicuni.jpg
Bekeken:  3130
Groote:   263,5 KB
    Naam:     Epicconcept.jpg
Bekeken:  3199
Groote:   331,5 KB

    Bron
    Laatst gewijzigd door Rein; 01-08-19 om 15:34.

  6. #6

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    High resolution:
    Naam:     epichigh.jpg
Bekeken:  3213
Groote:   375,8 KB

  7. #7

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Universal?s Epic Universe werd zonet aangekondigd. Veel details ontbreken nog, maar het zal een nieuw themapark worden met hotels, restaurants en shops, gelegen vlakbij het Convention Center en dus een stukje verder weg van alle andere Universal parken in Orlando.

    - De toegangsprijs zou 15 US Dollar zijn per uur.
    - Er is geen openingsdatum opgegeven of tijdsframe.
    - Geen enkele attractie of IP werd bekend gemaakt.
    - Gelegen op 12 minuten rijden van de andere Universal parken.

    Bron
    The park will employ 14,000 Team Members and the base rate of pay will be $15 per hour.

    Ik lees dat ze 14000 nieuwe werknemers nodig hebben, die 15 dollar per uur zullen verdien. Ik denk dus niet dat het de inkomprijs is, zou behoorlijk duur worden anders.

  8. #8

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Het nieuwe park komt inderdaad wat verder te liggen van de rest, maar belooft wel ECHT GROOT te worden:



    Dit gebied beslaat zo'n 750 ha. Naast het park komt er dus ook een eigen uitgaansbuurt. Deze uitbreiding is - niet onlogisch - de grootste investering die Comcast NBC Universal ooit maakte in de pretparkactiviteiten van de groep, waarmee ze ook hun geloof in een mooie toekomst willen tonen.

    Veel details willen ze bewust nog niet bekendmaken vanwege de concurrentie, maar CEO Universal Parks & Resorts Tom Williams, sprak wel mysterieus dat "een universum groter is dan een wereld".

    "Onze visie voor Epic Universe is historisch," zei Williams. “Het zal voortbouwen op alles wat we hebben gedaan en het meest meeslepende en innovatieve themapark worden dat we ooit hebben gecre?erd. Het is een investering in ons bedrijf, onze branche, onze teamleden en onze gemeenschap. ”

    Van de huidige parken naar het nieuwe park zal je er zo'n 12 minuten over doen. Universal dringt er ook op aan om een nieuwe treinhalte in te bouwen die van Zuid-Florida stopt aan het Orange County Convention Center.

    De volledige aankondiging kan je hier bekijken:


  9. #9

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    The park will employ 14,000 Team Members and the base rate of pay will be $15 per hour.

    Ik lees dat ze 14000 nieuwe werknemers nodig hebben, die 15 dollar per uur zullen verdien. Ik denk dus niet dat het de inkomprijs is, zou behoorlijk duur worden anders.
    Het was eerst nogal verwarrend, maar dit klinkt al veel logischer!

    Wel blijft het spijtig dat er niet meer details gedeeld werden...

  10. #10

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Hieronder nog een iets grotere concept art, waarbij rechts onderaan duidelijk nog een extra coaster getekend staat, naast de dueling (launched) coaster.
    Wat me nog opvalt is dat er behoorlijk wat indoor zal zijn en bij het middengedeelte krijg ik een beetje een Shanghai Disneyland vibe met hun Gardens of Imagination.

    Naam:     epicfull.png
Bekeken:  3064
Groote:   1,09 MB

  11. #11

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Ziet er alleszins veelbelovend uit, ik ben benieuwd naar de verdere uitwerking!

  12. #12

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Jammer dat er op de naam en die ene concept art na zo weinig wordt prijsgegeven van Universal's Epische uitbreiding. Maar wel fantastisch nieuws natuurlijk!

    Als ik kijk naar de vorderingen bij Universal Studios Beijing (en de opening die al meermaals werd opgeschoven) dan verwacht ik echter niet dat Epic Universe voor 2025 de deuren zal openen :/

  13. #13

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lezl Bekijk Berichten
    Jammer dat er op de naam en die ene concept art na zo weinig wordt prijsgegeven van Universal's Epische uitbreiding. Maar wel fantastisch nieuws natuurlijk!

    Als ik kijk naar de vorderingen bij Universal Studios Beijing (en de opening die al meermaals werd opgeschoven) dan verwacht ik echter niet dat Epic Universe voor 2025 de deuren zal openen :/
    Inderdaad. Ik had toch wel op meer gehoopt dan op eigenlijk alles wat al min of meer bekend was.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Het nieuwe park komt inderdaad wat verder te liggen van de rest, maar belooft wel ECHT GROOT te worden:
    Gezien ze hier ook een eigen uitgaansbuurt etc. willen cre?ren hoop ik eigenlijk dat ze een deel van het oude terrein verplaatsen naar dit nieuwe terrein. Het theater van de Blue Man Group zou bijvoorbeeld prima een nieuwe attractie voor de Universal Studio's kunnen worden. Tussen de Studio's en IoA in ligt alles bij elkaar nog een behoorlijke lap grond die ze voor uitbreidingen zouden kunnen gebruiken. Natuurlijk is een deel hiervan essentieel voor de operaties in de parken, maar dat kunnen ze ongetwijfeld kleiner doen. Veel zou bijvoorbeeld op een bovenverdieping kunnen liggen boven een attractie of op een andere manier in gewerkt kunnen worden in de theming. Zowel EP als PHL doen dat in best veel gevallen. Zo kunnen ze ook hun bestaande parken nog uitbreiden en fysiek groter maken.

  14. #14

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Opening voorzien in 2023.

    Bron

  15. #15

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Dat vind ik eigenlijk al best snel voor zo'n monsterproject.

    Ik verwacht dat het park vrij groots opgezet zal zijn, waarbij ik bedoel dat er ook veel ruimte tussen de attracties in gaat zitten. Zo kunnen ze makkelijker parallel bouwen en kunnen er later nog attracties binnen het bestaande park worden toegevoegd.

  16. #16

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Men heeft de pauze-knop ingedrukt voor de bouw van het park. Momenteel wil Comcast zich volledig toeleggen op de aanpak van de Corona-crisis.
    Het is natuurlijk nog te vroeg om te weten of dit de openingsdatum zal beïnvloeden.

    Bron

  17. #17

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Het is natuurlijk nog te vroeg om te weten of dit de openingsdatum zal beïnvloeden.
    Update: Opening zal een jaar later zijn, dus 2024, volgens een artikel op orlandoparkstop.com

    Eveneens in dit artikel is een overzicht van het hele park aan de hand van de plannen die bij een vergunning op te vragen waren. Deze plannen werden nadien van het artikel verwijderd, maar de tekst geef toch een mooi overzicht, alsook deze concept art met labels:

    Naam:     ep.jpg
Bekeken:  2749
Groote:   416,3 KB
    (klik om te vergroten)

    Ook opmerkelijk is dat er meer en meer geruchten de ronden doen dat het Fantastic Beasts gedeelte alsnog zou aangepast worden naar een deel van de Wizarding World of Harry Potter.
    We'll just have to wait and see...

  18. #18

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Apart dat er tussen de diverse thema-werelden opeens nog een Space-Actbaan staat..

    Hoewel het lang stil is geweest rond dit project begrijp ik op zich de keuze wel om het een jaar uit te stellen. Ik hoop wel dat het enkel bij uitstel blijft en er geen grote aanpassingen aan park gedaan gaan worden.

    Ik hoop trouwens ook dat die future expansion gedeeltes snel ingevuld worden, want op zich lijken me er relatief weinig attracties te zijn.. Maar wellicht dat er nog wat leuke opvullers bij komen die nu nog niet bekend zijn.

  19. #19

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Hierbij nog een overzicht van de werken, met in het midden de ondertussen befaamde palmboom: zoom in.


  20. #20

    Re: Universal Orlando Resort: nieuw park?

    Heeeeel veel pijpleidingen. Maar dat is uiteraard wel nodig. En zeker met het oog op toekomstige uitbreidingen of veranderingen kan ik me voorstellen dat het gunstig is om wellicht wat meer leidingen aan te leggen dan momenteel nodig zijn zodat latere veranderingen of uitbreidingen makkelijker mogelijk zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •