X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 27
  1. #1

    [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Er waren al maanden geruchten maar nu pakt het park er zelf mee uit. In 2020 komt er een Intamin 10 Inversion (Rev. B), waarschijnlijk is het eenzelfde model als Altair in Cinecitt? World. Het zou gaan om de baan die oorspronkelijk bedoeld was voor Hopi Hari (Brazili?) en nadien verkocht werd aan Movie Animation Park Studios (Maleisi?) maar nog nooit opgebouwd werd.

    Naam:     flamingo.jpg
Bekeken:  2547
Groote:   142,3 KB

    Het lijkt misschien een rare keuze, gezien ook Thorpe Park een gelijkaardige baan heeft, weliswaar de Rev. A. variant: Colossus.

    Ook op Twitter gebruikt Flamingo Land zelf de hashtag Colossus:


  2. #2

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Wel vreemd dat de statistieken net een tikje anders zijn dan die van de Rev. B modellen. 34m ipv 33m en 840m ipv 875m?

  3. #3

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Wel vreemd dat de statistieken net een tikje anders zijn dan die van de Rev. B modellen. 34m ipv 33m en 840m ipv 875m?
    Inderdaad, maar ze zijn ook niet gelijk aan het Rev. A model...

    De gebruikte foto's op de banner zijn van het Rev. B model (Raad-het-plaatje: Altair? aan de bomen op de achtergrond te zien), deze hebben de driehoekige track bij de heartline rolls.

  4. #4

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Als ik me goed herinner stond Altair gewoon op een kale grond, zonder gras of iets dergelijks. Al kan dat er natuurlijk wel heel gemakkelijk onder gesoept zijn.

  5. #5

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als ik me goed herinner stond Altair gewoon op een kale grond, zonder gras of iets dergelijks. Al kan dat er natuurlijk wel heel gemakkelijk onder gesoept zijn.
    Ja, veel gras was daar niet te vinden. Ik bedoel de linkse foto met de looping en de kenmerkende bomen op de achtergrond. Daar zie je ook de heartline rolls op de achtergrond.

    De rechtse foto zou Velikolukskiy Myasokombinat-2 kunnen zijn.

  6. #6

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Via een wedstrijd op de Facebook pagina van Flamingo Land is gebleken dat de kostprijs voor dit project uitkomt op een whopping ? 20,385,000. Toch wel extreem veel als je kijkt naar vergelijkbare achtbanen (?n dat het om een tweedehandse baan zou kunnen gaan)...

    Ofwel klopt deze informatie niet, ofwel had men misschien beter iets anders of meer unieks met dat geld gedaan i.p.v. een kopie van een binnenlandse achtbaan te plaatsen.


  7. #7

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Misschien dat dit inclusief transport, plaatsing, her-keuring etc. etc. is??

    En anders is het zeker niet het eerste park dat overdrijft met de kosten van een project

  8. #8

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Misschien ook wel na een grondige revisie, want dat ding ligt toch al jaren stil?

    En misschien zit er ook theming bij, die er ook bijgeteld wordt bij de kostprijs?

  9. #9

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En misschien zit er ook theming bij, die er ook bijgeteld wordt bij de kostprijs?
    Hahaha xD.. als je die nog kunt ombouwen tot een meme kan hij z? in het betreffende topic

  10. #10

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Er is track toegekomen en het park is enthousiast.

    Naam:     71486973_2417969141619380_1742465676481658880_n.jpg
Bekeken:  2100
Groote:   75,0 KB

    Bron: Flamingo Land

  11. #11

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Er is meer track toegekomen.

    Naam:     71761293_3058600967546974_8602665360396648448_o.jpg
Bekeken:  2135
Groote:   526,7 KB

    Bron: Thrillnation

  12. #12

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Nog steeds in exact dezelfde kleuren als de baan die nooit werd opgebouwd in Hopi Hari...

  13. #13

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Nog steeds in exact dezelfde kleuren als de baan die nooit werd opgebouwd in Hopi Hari...
    Een vaalbruine variatie op flets flamingo was misschien al geschikt genoeg.

  14. #14

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    De puzzelstukjes worden in elkaar gezet:


  15. #15

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Tsja.. van dit park verwacht ik ook echt niet dat ze de baan nog gaan schilderen. Het is met afstand het vuilste park waar ik al ben geweest. Het ding gewoon op een parkeerplaats zetten, zonder enige vorm van theming is ook precies wat ik van het park verwacht. En dat is jammer, want ik zie wel enorm veel potentie in het park. Wellicht dat de ligging niet zo gunstig is? Want ook het relatief nabij gelegen Lightwater Valley heeft enorm veel potentie, maar kan er in de praktijk helaas maar weinig uit halen en van dat park weet ik dat ze qua financien aan de krappe kant zitten. Zou dat voor Flamingoland ook zo gelden?

  16. #16

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Going up:
    Naam:     flamingo.png
Bekeken:  1857
Groote:   600,5 KB

  17. #17

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Update:
    Naam:     flamingo2.png
Bekeken:  1807
Groote:   656,7 KB

  18. #18

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Gaat goed vooruit.. maarja, bij een parkinglot-coaster is dat natuurlijk niet moeilijk. Meer dan assembleren hoeven ze eigenlijk niet te doen. Ach.. wellicht dit park nog eens combineren met Flamingoland voor een tripje

  19. #19

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    Ik heb nog niemand echt enthousiast geweten over flamingoland. Maar met een beetje zonlicht ziet het er wel ferm aantrekkelijk uit!
    Naam:     Flamingoland_2019-12-13_Thrill Nation.jpg
Bekeken:  1983
Groote:   621,8 KB

    Naam:     Flamingoland_2019-12-13_Thrill Nation 2.jpg
Bekeken:  1715
Groote:   639,0 KB

    Bron: Thrill Nation

  20. #20

    Re: [Flamingo Land] Intamin 10 Inversion

    De beste attractie van Flamingoland blijft de bar, waar je kan gaan zitten, zodat je de rest van het park niet hoeft te bezoeken...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •