X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    Cedaar Point Sluit Wicked Twister



    Cedar Point zou dit jaar zijn unieke Intamin Impulse Coaster sluiten. De baan verhuist naar California's Great America, waar de vergunningen al aangevraagd zouden zijn om hem te plaatsen.

    Voor halloween zijn al alle attracties rondom de baan gesloten en de spookhuizen zijn naar andere plaatsen gebracht, zodat het park rustig de baan kan afbreken.

    Volgens sommige geruchten zou ook de Windseeker worden gesloopt.

    (Bron: Cedar Point Nation)

  2. #2

    Re: Cedaar Point Sluit Wicked Twister

    Ik vind alles hier aan vreemd.

    Als ze SteVe destijds strak tegen de weg aan gebouwd hadden als een out & back met hier en daar wat twists erin, had je daar al gigantisch veel ruimte vrij gemaakt. Zeker als je dan nog Gemini zou slopen, die volstrekt geen toegevoegde waarde in het park heeft.

    Als je Wicked Twister sloopt krijg je echter niets van vrije ruimte beschikbaar. Zelfs als je het reuzenrad, show-arena en de windseeker weg haalt (of verplaatst) krijg je n?t genoe ruimte waar het station en de lifthill (inclusief de twee inversies die nog net niet onder de lifthill liggen) van Gatekeeper op passen. Voor een ander type achtbaan krijg je misschien net wat meer geplaatst, maar veel zal het toch niet zijn.. Een kiddy-coaster kan ik me op deze plek ook moeilijk voorstellen, tenzij ze in deze hoek een familiaal hoekje gaan cre?ren met een beetje pier-thema.

  3. #3

    Re: Cedaar Point Sluit Wicked Twister

    Ik verwacht dat ze nog een deel van het strand ook gaan gebruiken. Het zal wel iets groots/speciaals worden gezien het voor hun 150ste verjaardag is. Ik had eerder verwacht dat ze de locatie op Adventure Isle waar vroeger de Shoot the rapids stond die ze niet lang geleden weg gedaan hebben.

    Andre: Als ze SteVe anders hadden moeten bouwen hadden ze ook niet de hele footprint van Mean Streak kunnen gebruiken. En het is altijd hun bedoeling geweest Mean Streak te bewerken tot iets nieuws. Plus SteVe is fantastisch als hij is! Blij dat hij niet anders gebouwd is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •