X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 12 van de 12
  1. #1

    [SDC] Nieuwe Rapid River voor Silver Dollar City

    Silver Dollar City heeft niet al te lang geleden hun Rapid River gesloten. Lang was het een raadsel wat in de plaats zou komen. Nu heeft SDC dat eindelijk bekend gemaakt op de volgende site (waar ook veel concepten te vinden zijn):
    https://www.silverdollarcity.com/theme-park/2020

    Er komt een nieuwe rapid river in de plaats "Mystic River Falls". Echter is deze een pak groter en zal deze volledig ge?ntegreerd worden in een thema-dorpje met de naam "Rivertown"

    De attractie zal bijna een halve mijl (800m) lang zijn en onder andere een verticale lift van 25m en een grote drop met een hellingshoek van 45 graden bevatten. Na de lift volgt nog een stukje parcours op een verhoogd niveau. De totale rit gaat ongeveer 5 minuten en 30 seconden duren.




  2. #2

    Re: [SDC] Nieuwe Rapid River voor Silver Dollar City

    Ik vind het zelf alvast prachtig dat er een rapid river voor terug komt. Ik blijf dit geweldig leuke attracties vinden en juist het weer in Amerika leent zich voor lekker natte exemplaren. Toegegeven: De oude rapid river was niet bepaald Intamin's beste werk. Het lijkt op de concepten alsof deze van dezelfde maker als Infinity Falls komt (al weet ik niet wie dat is) en dat beloofd wat, want Infinity Falls is de meest geschifte rafting river die ik al deed.

    Het themagebied past ook perfect bij SDC. Maar ik vind het wel jammer dat het hoge gedeelte (voor de drop) erg zichtbaar lijkt te blijven. had dit liever een beetje weg-gewerkt gezien, maar wie weet of dat straks in de praktijk nog gaat storen.

    Leuk ook dat de lifthill al onder de grote drop door loopt. Dat betekent al wat vochtigheid nog voordat de rit daadwerkelijk begint

  3. #3

    Re: [SDC] Nieuwe Rapid River voor Silver Dollar City

    Infinity Falls is van Intamin. Voor deze rapid kon ik het volgende terugvinden:
    Manufacturer ? design and construction by Silver Dollar City in partnership with R.E.S., Barr Engineering and Herschend Family Entertainment Corporate Development.
    R.E.S. = Ride Engineers Switzerland ?? Deze van Wilde Hilde.

    Ik twijfel er niet aan dat het weer een mooie aanvulling gaat zijn en perfect zal opgaan in de rest van het park.

    Wel raar dat men zegt dat het de hoogste drop is in het westelijk halfrond, terwijl Infinity Falls stelt de hoogste drop ter wereld te hebben...


    https://vimeo.com/353383306
    Laatst gewijzigd door Rein; 15-08-19 om 09:17.

  4. #4

    Re: [SDC] Nieuwe Rapid River voor Silver Dollar City

    Mooi, ziet er wel een zeer geslaagd project uit vanaf het begin

  5. #5

    Re: [SDC] Nieuwe Rapid River voor Silver Dollar City

    En er is water:

  6. #6

    Re: [SDC] Nieuwe Rapid River voor Silver Dollar City

    Ik zie één stroomversnelling die er al beter uit ziet dan de volledige oude rapid river .. Maar helaas (doch begrijpelijk) laten ze er nog vrij weinig van zien. Ben benieuwd naar beelden als het park open is.

  7. #7

    Re: [SDC] Nieuwe Rapid River voor Silver Dollar City

    Ziet er zeer mooi uit: ik vraag me af hoe de rest van de baan er uit komt te zien. De concept arts zijn vrij cartoony...

  8. #8

    Re: [SDC] Nieuwe Rapid River voor Silver Dollar City

    Preview van een boot:

  9. #9

    Re: [SDC] Nieuwe Rapid River voor Silver Dollar City

    Tsja... vrij standaard bootje lijkt me. De hout-look past natuurlijk wel perfect bij het park, maar is niet de eerste keer dat ik het zie.

  10. #10

    Re: [SDC] Nieuwe Rapid River voor Silver Dollar City

    Nieuwe beelden:

  11. #11

    Re: [SDC] Nieuwe Rapid River voor Silver Dollar City

    Coming soon volgens de Twitter account van Silver Dollar City...

    Naam:     sdc.jpg
Bekeken:  2061
Groote:   513,9 KB

  12. #12

    Re: [SDC] Nieuwe Rapid River voor Silver Dollar City

    Onride filmpje


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •