Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
Ik vermoed dat men met Amun opnieuw de backstage van Tutankhamon zal gebruiken. Daar staan sinds kort ook hekken. Nagula?, dat een Indisch thema krijgt, zal waarschijnlijk de plek van Lumberjack innemen. The House of Silent Jill is een spookhuis van Jill Vandermeulen, die op RTL-TVI een paranormaal programma heeft. Ik heb geruchten gehoord dat dit huis op de plek van Black Rose zal komen.

Verder pakt het park uit met drie scarezones in Fun World, Karma World en Exotic World.
Klopt, Lumberjack wordt vervangen door Nagulai. Ergens jammer, want deze vond ik echt mooi uitgewerkt. Hopelijk slagen ze er opnieuw in om hiervoor een waardige vervanger te maken.

En ook het vorig jaar nieuwe Black Rose ondergaat dit jaar al een metamorfose naar The House of Silent Jill. Het thema lijkt zo weer te wijzigen naar het paranormale, waarbij we terug richting Villa 13 gaan?

Beide krijgen trouwens 5 skullies, dus dit worden de engste aanwinsten voor het komende seizoen.

Bij COT komt er inderdaad ook weer een spookhuis in de coulissen, namelijk The Curse of Amun, welke een mummiethema zal krijgen. Deze wordt iets lichter, en krijgt er 4 skullies.

Voor de jongste bezoekers wordt er ook weer een nieuw 'spookhuis' neergezet, namelijk Trick or Treat, waar kinderen in deze nieuwe maze, speciaal voor hen ontworpen, verborgen gevaren kunnen trotseren. Deze komt te liggen op het evenementenplein naast de Weerwolf.

Over de nieuwe scarezones is nog weinig bekend, maar leuk dat ook de nieuwe themazones mee worden opgepakt in het totaalplaatje.

Dit jaar presenteert het park ook 4 shows, waaronder ook een (vernieuwde) terugkeer van Mystica met Aaron Crow. Er komt ook een Skull Stage tijdens de nocturnes, waar overdag een bravere Magic Show gegeven wordt. Ik vermoed dat dit eerder een DJ met wat randanimatie zal zijn.

Verder valt het me ook op dat de Blood Bar ook terugkeert. Volgens het parkplan zelfs op de oude locatie in het meer. Zullen ze hier een nieuw (tijdelijk) gebouw plaatsen?

Tot slot nog de grootste merde: ook Panic House 4D keert terug... Wanneer zal die film ooit afgeschreven worden? Sorry, maar dit lijkt mij stilaan d? grootste horror te worden!