X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    Geluk bij pech ... het gebeurt.

    Twee weken geleden (6/08/19) waren we in Thorpe park op prospectie voor een groep van kazou die een week later zou komen.
    We wouden onze dag eigenlijk starten met Nemisis Inferno maar deze was nog gesloten en zou volgens de medewerkers pas tegen de middag open gaan.
    Even op de kaart kijken en we besloten richting "Stealth" te gaan.

    Een fantastische attractie en echt wel een must do als je dit type achtbaan nog nooit gedaan hebt (zoals wij dus). En eerlijk: deze was samen met Colosus prioritiet nr 1 op onze wanna do lijstje.

    Tot zo ver dit.... maar! Een uurtje en 2 achtbanen later viel het ons op dat Stealth gesloten was... hmm.. in het park waren er wel meer korte sluitingen dus gewoon even wachten want we wouden hem graag nog eens doen.. maar op het einde van de dag: Nog steeds "closed".

    We beleven het de komende dagen in de gaten houden (via een app) en Stealth was alle dagen toe. Ook de dag dat onze groep, waarvoor we dus op prospectie waren geweest, naar het park trok (16/08, 10 dagen later) was hij nog steeds toe. We zijn het alle dagen blijven bij houden en tot nader order is de attractie nog steeds gesloten. Thorpe park zelf heeft geen aankondiging gedaan.

    Wij zijn niet van plan jaarlijks naar de UK te gaan en als de Brexit er komt onder de huidige voorliggende vorm (met visum plicht dus) zou nog wel eens heel wat jaren kunnen duren.

    Dus .. geluk bij pech (want ik veronderstel dat de baan pech heeft).

    Hebben jullie soorgelijke verhalen ook al eens mee gemaakt, vertel?

  2. #2

    Re: Geluk bij pech ... het gebeurt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Twee weken geleden (6/08/19) waren we in Thorpe park op prospectie voor een groep van kazou die een week later zou komen.
    We wouden onze dag eigenlijk starten met Nemisis Inferno maar deze was nog gesloten en zou volgens de medewerkers pas tegen de middag open gaan.
    Even op de kaart kijken en we besloten richting "Stealth" te gaan.

    Een fantastische attractie en echt wel een must do als je dit type achtbaan nog nooit gedaan hebt (zoals wij dus). En eerlijk: deze was samen met Colosus prioritiet nr 1 op onze wanna do lijstje.

    Tot zo ver dit.... maar! Een uurtje en 2 achtbanen later viel het ons op dat Stealth gesloten was... hmm.. in het park waren er wel meer korte sluitingen dus gewoon even wachten want we wouden hem graag nog eens doen.. maar op het einde van de dag: Nog steeds "closed".

    We beleven het de komende dagen in de gaten houden (via een app) en Stealth was alle dagen toe. Ook de dag dat onze groep, waarvoor we dus op prospectie waren geweest, naar het park trok (16/08, 10 dagen later) was hij nog steeds toe. We zijn het alle dagen blijven bij houden en tot nader order is de attractie nog steeds gesloten. Thorpe park zelf heeft geen aankondiging gedaan.

    Wij zijn niet van plan jaarlijks naar de UK te gaan en als de Brexit er komt onder de huidige voorliggende vorm (met visum plicht dus) zou nog wel eens heel wat jaren kunnen duren.

    Dus .. geluk bij pech (want ik veronderstel dat de baan pech heeft).

    Hebben jullie soorgelijke verhalen ook al eens mee gemaakt, vertel?
    Heb in Thorpe ook al een dag gehad dat Stealth er volledig uit lag.

  3. #3

    Re: Geluk bij pech ... het gebeurt.

    Thorpe is synoniem voor 'storingen.' Veelal technisch, maar ik verdenk ze ervan om op dagen die ze als niet druk genoeg achten, bewust bepaalde attracties kortstondig te sluiten (personeelsbezuiniging?) Ik meldde dit anno 2017 in een tweedaags TR en ook ik volg af en toe nog online de status van de attracties: weinig beterschap, lijkt me. Toch een groot contrast met Alton Towers.

  4. #4

    Re: Geluk bij pech ... het gebeurt.

    Laatste keer dat ik er was lag het grootste deel van het park urenlang plat vanwege een grote stroomstoring. Ik denk niet dat het park daar wat aan kan doen, maar op zich stoorde het niet eens heel hard. Het park verdeelde de attracties die wel open konden goed en schakelde op zodra het mogelijk was. We hebben ons desondanks prima geamuseerd.

  5. #5

    Re: Geluk bij pech ... het gebeurt.

    Leuk topic, en eigenlijk ook wel een positief topic! Heb ik ooit geluk bij pech gehad? Jazeker, ik kan me twee dingen herinneren.

    1) Vorig jaar tijdens de Halloween-fandag in Walibi. Ik was er met een groep, en op zeker moment splitste de groep zich enkele uren op , om later rond 19u00 terug te verzamelen aan Buzzsaw. Tijdens die paar uurtjes gingen sommigen zwemmen in Aqualibi, anderen wilden foto's maken in het park, en ik besloot om gewoon wat rond te lopen samen met iemand die Jonathan heet (ik weet niet of hij op het forum zit). We wilden in Psyke gaan en tijdens het aanschuiven vroeg het personeel naar twee personen om de trein vol te maken. Jonathan en ik werden naar voren gehaald en mochten instappen. Toen merkten we al dat er een probleem was: bij twee mensen van de vorige rit was de beugel niet meer losgeklikt, en die mensen lieten ze gewoon nog een extra rit maken - samen met ons dus - in de hoop dat hun beugels daarna wel zouden losklikken. Niet dus, en toen Jonathan en ik naar de uitgang liepen zagen we dat Psyke gesloten werd wegens storing. Hij en ik hebben dus nog net op tijd onze rit kunnen maken omdat het personeel ons uit de wachtrij selecteerde. De mensen die rondom ons stonden te wachten, stonden plots voor een Psyke in storing ... of de achtbaan later die dag nog opengegaan is, weet ik niet meer (niet op gelet).

    2) Ik ben nog steeds van mening dat ik tijdens mijn schoolreis in de Efteling anno 2001 veel geluk heb gehad. Ik had nog nooit een serieuze achtbaan gedaan en na de ontbijt-preek van mijn moeder was ik ook nogal terughoudend. Toen ik per ongeluk in de Bobsleebaan stapte, geraakte ik al snel overtuigd. Bij gebrek aan ervaring en voorkennis was dit uiteraard geen doelbewuste keuze. Maar achteraf gezien was de Bob perfect om mee te beginnen. Ik vermoed dat Python, Vogel Rok en Pegasus voor mij iets te shockerend geweest zouden zijn als eerste echte achtbaan. En achteraf ben ik ook wel blij dat de Halve Maen - overgeslagen onder invloed van mijn moeder - niet mijn eerste grote attractie geworden is. Later (veel later) heb ik immers ontdekt dat ik in schommelschepen snel ziek word. Stel dat ik toch in de Halve Maen was gestapt als eerste grote attractie. Dan had ik misschien gedacht dat alle grote attracties ziekmakend waren en zou ik misschien geen achtbaan geprobeerd hebben. Het hele verhaal komt er op neer dar ik s ochtends half was gaan geloven dat wilde attracties niet mijn ding zouden zijn, en dat ik s avonds terugkeerde als achtbaanfan met een coasterbingo. Dan kan je enkel concluderen dat ik die dag veel geluk had, omdat alles toevallig zo gelopen is
    Once you sit back, you never go back.

  6. #6

    Re: Geluk bij pech ... het gebeurt.

    Ooit in Mirabilandia veel geluk gehad met pech: in iSpeed leek de hele dag maar geen beweging te komen, tot we rond een uur of 2 een aantal ritten zagen. Wij rustig naar daar, in de wachtrij maar een paar minuten later moest iedereen weg: hij was terug kapot. Even iets anders doen maar en wederom zien we een vol treintje rijden. Wij lopen naar daar maar njet, terug kapot.

    We zijn dan maar aan de ingang blijven wachten, 15 minuten en toen begonnen er terug testritten. Na 2 testritten mochten we er op, eindelijk! En nu komt het: de trein na ons heeft nog gereden, maar de rest van de dag niks meer. Veel geluk gehad dus!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •