X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 395

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Waar je in het station van de Vampire nog TL-lampen hebt hangen en wat spots, voelt het station van Tiki Waka toch zoveel beter aan. Het is dus een attractieaanbod met twee gezichten. Ook Pizza Solo lag er verlaten bij, dat op een dag dat alle wachtrijen toch boven de 40 minuten uitschoten. Ook heel dat plein aan de weerwolf, 4D en Pizza Solo is maar vreemd opgezet. Hopelijk is dit project toch de volgende in beurt, wat mij betreft is dit plein zelfs belangrijker dan het plein in hun cowboygebied. Verder lijkt het me nu echt wel tijd dat de wachtrijen en stations van Vampire en Weerwolf worden aangepakt. Vooral de wachtrij bij Weerwolf is te klein en ook helemaal niet aangenaam.

    Wat ik wel een vreemde operation vond is dat op de Tiki Waka, indien een groepje uit de reguliere rij maar met twee is, en er in de reguliere rij geen groepje met twee in de nabijheid is, dat er uit de single riders lijn maar één persoon wordt gehaald. En er dus bijgevolg ook altijd één zitje leeg blijf. Er vroeg iemand hoe dat komt, de uitleg van de operator was "single riders moeten alleen rijden of een plekje invullen als er maar drie inzittende zijn". Nu vind ik dit wel een speciale regel, want vaak kennen de Single Riders onderling elkaar niet. Ik denk dat het eerder een ultimatum is om de Single Riders line niet té populair te maken. Hoe dan ook waren de operations hier het moeizaamst, vooral omdat hier de toevloed van voorsteekpasjes erg veel impact geeft.
    In hun meerjarenplan zat ook de renovatie van het gebied rond Vampire en Weerwolf verwerkt. Het zou me niet verbazen als dan ook wachtrijen en stations onder handen genomen worden.

    Dat beleid bij Tiki Waka is inderdaad vreemd en weinig efficiënt. Misschien heeft het iets te maken met corona, waarbij ze bubbels gescheiden willen houden?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Dat beleid bij Tiki Waka is inderdaad vreemd en weinig efficiënt. Misschien heeft het iets te maken met corona, waarbij ze bubbels gescheiden willen houden?
    nop dat was al zo voor corona ook... hebben daar nog al eens een ferme discussie gehad met de operators... als er volk in de single riders staat, en de trein vertrekt met een leeg zitje dan ben je niet goed bezig. En dat was toen ook zo... net dezelfde reactie, maximum 1 single rider per karretje... zelfs al laat dat dan een plekje open

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    nop dat was al zo voor corona ook... hebben daar nog al eens een ferme discussie gehad met de operators... als er volk in de single riders staat, en de trein vertrekt met een leeg zitje dan ben je niet goed bezig. En dat was toen ook zo... net dezelfde reactie, maximum 1 single rider per karretje... zelfs al laat dat dan een plekje open
    Gewoon niet goed bezig inderdaad als de Single Riders lijn 15 minuten wachten is en de reguliere rij 50 minute en je alsnog karretjes met een zitje leeg laat vertrekken.

    Wat me ook wel opviel is dat de operatoren bij Kondaa er heel gestresseerd bijliepen. Eerst was de voorsorteerder alleen op het perron, maar na een tijdje is er toch iemand bijgekomen. Die man deed, ondanks de stress, wel zijn job supergoed. Voorsteekpasjes scannen, reguliere en single riders lijn regelen, ...
    Geen enkele trein ging met een leeg zitje naar buiten, en ondanks de drukte ging de wachtrij niet boven de 60 minuten, dat is toch iets anders dan de 120 minuten die ik eerder hoorde...

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    nop dat was al zo voor corona ook... hebben daar nog al eens een ferme discussie gehad met de operators... als er volk in de single riders staat, en de trein vertrekt met een leeg zitje dan ben je niet goed bezig. En dat was toen ook zo... net dezelfde reactie, maximum 1 single rider per karretje... zelfs al laat dat dan een plekje open
    En aan Kondaa geldt die regeling dan weer niet. Al meerdere malen gezien dat wanneer er nog één rij vrij blijft (omdat er bijvoorbeeld enkel grotere groepen in de gewone wachtrij staan) de grouper dan gewoon twee mensen uit de single rider rij daar zet.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •