X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Dit is een verrassend mooi antwoord op de nieuwe achtbaan van Walibi, had ik om eerlijk te zijn niet verwacht! Los van het feit dat ik niet verwacht dat de baan qua ritervaring even goed gaat zijn dan die van Walibi, denk ik wel dat een spinning coaster met inversies voor het grote publiek minstens even veel tot de verbeelding spreekt dan de hoogste, snelste achtbaan van de Benelux.

  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik ben ook ontzettend verrast door dit nieuws! Deze coaster zal ongetwijfeld een effect hebben op de "landscape" van het park, in een positieve manier! Ik denk trouwens dat deze coaster buiten de Benelux zelfs een sterkere aantrekkingskracht zal hebben dan die van Walibi. Er staat er maar één op de wereld, en die had een enorme hype voor de opening.

    Ben ook benieuwd naar het thema. Aansluiting op het piratengebied zou zeer mooi zijn. Een Nachtwacht thema in dat bos zou ik ook niet misplaats vinden

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •