X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    'The Ride to Happiness by Tomorrowland', vandaag, 24 mei 2021 (tijdens deze pinkstermaandag was men ook bezig aan het werk in het stationsgebouw):

    (foto vanuit 'Nachtwacht-Flyer')




  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    (foto vanuit 'Nachtwacht-Flyer')
    Hing die XXL-zwiermolen langdurig stil of zo? Voor fotoscherpte en waaghalzerij een 10 op 10!

    Ik heb dit bouw-topic niet zo nauw gevolgd. Daarom ben ik nice surprised dat deze coaster grotendeels op het water staat. Dat vind ik altijd een enorme meerwaarde, niet alleen qua belevenis. Zo'n coaster neemt daardoor relatief weinig 'nuttige' ruimte in. Bouwen op water gaat m.a.w weinig ten koste van ruimte voor andere attracties, voor catering, voor wandelpaden of voor vegetatie.

    Park-stats van PDP, BJL, WAL-BEL, Heide, Magicland et les autres tellen meestal heel het centrale meer mee als park-oppervlak. Ik vind het 'eerlijker' om enkel die delen van een waterplas mee te tellen waar je - meer dan louter visueel - iets aan hebt als bezoeker.

    Laat dit project een inspiratie zijn voor de vervanger van Dreamcatcher in mijn thuispark ... ooit.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •