Bedankt voor de TR. Helaas zien we de laatste tijd inderdaad niet veel TR's meer. Door tijdsgebrek met 2 kinderen, komt het er bij mij ook niet meer van. Ik ben deze week nog geweest naar BJL (2e keer dit jaar, een record) maar ik vrees dat het nu wel een tijdje zal duren.

BJL was lange tijd, samen met WB, mijn lievelingspark ten tijde van de familie Bobbejaan. Helaas blijft er van die tijd niet veel meer over. BJL is een sfeerloos, versleten park geworden. Als je echt eens begint te letten op de gebouwen en decoraties, valt het op hoe alles in verval is. Als je zelfs de ramen van een van de weinig geopende horecapunten nog niet eens kuist, verbaast het niet dat het eten en de bediening navenant is. Mijn ervaringen van deze week:

+ Amulet voor kleine kinderen die monsters op afstand houden -> tof dat ze daar aan gedacht hebben. Als er toch een personage dichterbij kwam, reageerden die gepast zonder schrik aan te jagen.
+ Snelheid waarmee de operatoren de attracties bedienden
+ Netheid van de toiletten

- Algemene staat van het park (vuile ramen, kapotte tafels, afgebladerde verf op decoraties...)
- Aantal gesloten attracties tijdens het bezoek (Fury pas open om 17u, Reuzenrad lange tijd out, Banana Battle gesloten...)
- Kinderattracties aan het begin van het park draaien pas één keer per 4 beurten afzonderlijk, het standaardbordje met "uitzonderlijk zal deze attractie beurtelings draaien" verwent de lachspieren maar is in feite betreurlijk
- Niveau van de catering: fletse frieten, koud vlees, smoutebollen die dagen op de maag blijven liggen, koude koffie (eerlijk is eerlijk: heb nieuwe gekregen... die nog kouder was )
- Staat van de parking: voor "slechts" 8€ kan je de hele dag cyclocrossen als je je fiets meeneemt -> schandalig aantal plassen, putten en modder
- Weinig tot geen sfeer, zelfs niet op de pleinen die ingericht werden voor Halloween.
- Openingsuren van de attracties: half uur na openen park open en half uur voor sluiting weer dicht -> komaan zeg...

Ondanks de dumpingprijs waarmee we binnen geraakt zijn, blijft een dag BJL een teleurstelling. Een nieuw bezoek zal niet voor de komende jaren zijn. Als je vergelijkt met Plopsaland De Panne waar we zondag naartoe gingen, speelt BJL in 1B...