Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Zal de nieuwe attractie - het zal wel een darkride blijven - nog gerekend worden tot de Nickelodeon zone? In dat geval zal het niet zo donker en eng zijn. Ik heb het meer voor gemixte zones 'wild en kalm vlak bij elkaar' ipv een hele zone 'kalm' en een andere 'wild', wat toch de blauwdruk is van MPG.

Een soort Challenge of T. zou ik dus fantastisch vinden, al denk ik dat ze voor de goedkopere schermversie zullen gaan. Voor een Cinema-Park is dat wel te verantwoorden.

Blijft het een darkride op water? Dan moet je mss aan Titanic of zo denken. Wel een beetje pervers, een attractie over een reële ramp met 1000en doden.

Maar aangezien een Marylin-cloon de attractie aankondigde, moeten we mss aan een echte oldie denken. Stan & Laurel zag ik als character in het park. Zou ook wel leuk zijn, al is dat opnieuw erg kindvriendelijk.
Ik vermoed dat het water eruitgaat, en dat het eerder een trackless interactieve zal worden. Het kan inderdaad ook bij Nickelodeon horen, maar dan hebben ze met Excalibur een vreemde eend daar. Daarom dat ik de nieuwe attractie liever in die andere zone zie terechtkomen.

Marilyn Monroe die de aankondiging plaatste lijkt me eerder gewoon te wijzen op het feit dat het één van de bekendste Hollywood-figuren ever is, en ook een mooie verschijning.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
Ik weet niet waarom maar ik denk spontaan aan Hotel Transylvania
Zou inderdaad ook wel goed kunnen! Lijkt me wel populair bij jong en oud (als familie)?