X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 33 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 648
  1. #81

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Walibi een beetje kennende gaan ze bekijken of er een mogelijkheid bestaat om te onderzoeken of er bereidheid kan gevonden worden om een studie te financieren naar de haalbaarheid van een sensationele, niet nader genoemde attractie waarvoor ze nu alvast meerdere oudere attracties gaan verkopen/opruimen ... maar dat rapport wordt wel het beste rapport uit de recente geschiedenis van het park :-p

    PS: Ik hoop dat ik ongelijk heb ;-)

  2. #82

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Om jullie niet langer in spanning te houden:

    Walibi Belgium zal nu donderdag hun plannen uit de doeken doen tijdens een persconferentie. Ze noemen het hun grootste investeringsplan sinds het ontstaan van het park. Ook Pretparken.be zal donderdag aanwezig zijn op de conferentie en jullie live op de hoogte houden op onze Facebook en Twitter (van 10u15 t.e.m. 12u). Allemaal volgen dus!
    Laatst gewijzigd door yelle8; 20-06-17 om 20:49. Reden: Tijdstip toegevoegd
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #83

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Om jullie niet langer in spanning te houden:

    Walibi Belgium zal nu donderdag hun plannen uit de doeken doen tijdens een persconferentie. Ze noemen het hun grootste investeringsplan sinds het ontstaan van het park. Ook Pretparken.be zal donderdag aanwezig zijn op de conferentie en jullie live op de hoogte houden op onze Facebook en Twitter. Allemaal volgen dus!
    Hoe laat?

  4. #84

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Hoe laat?
    Vanaf 10u15 tot 12u!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #85

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Vanaf 10u15 tot 12u!
    Ideaal, je hebt alvast 1 volger

  6. #86

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Hmmmm...als men er een persconferentie voor gaat houden, dan moet het toch geen klein ding zijn. Ik ga mijn best doen om het op de voet te volgen donderdag. Spannend!

  7. #87

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Vanaf 10u15 tot 12u!

    Zo, dat is héél binnenkort.

    Ik zit dan op het werk, maar zal het toch zeker meevolgen. Ik ben eerlijk gezegd echt benieuwd.
    Alweerrrr een winnaarrrrr

  8. #88

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik zal het ook volgen, weliswaar van op de persconferentie!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  9. #89

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Kan iemand a.j.b. bevestigen dat ik NIET droom:
    - Wildfire eindelijk opnieuw standing and operating
    - Vliegende gelanceerde Vekoma in PHL
    - Disneyland / Studios Parijs eindelijk in Amerikaanse handen
    - Mega-uitbreiding Walibi (hing al enkele weken in de lucht, maar nu wordt het echt concreet)
    - ... (de week is nog niet halverwege).

  10. #90

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Kan iemand a.j.b. bevestigen dat ik NIET droom:
    - Wildfire eindelijk opnieuw standing and operating
    - Vliegende gelanceerde Vekoma in PHL
    - Disneyland / Studios Parijs eindelijk in Amerikaanse handen
    - Mega-uitbreiding Walibi (hing al enkele weken in de lucht, maar nu wordt het echt concreet)
    - ... (de week is nog niet halverwege).
    Om je droom toch realistischer te maken:
    De 'Net niet' opsomming:
    - Bobbejaanland blijft elke dag open tot 19u!
    - Bellewaerde Park opent binnenkort een Woodie
    - Plopsaland bouwt een attractie met capaciteit +1000ppu


  11. #91

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Om jullie niet langer in spanning te houden:

    Walibi Belgium zal nu donderdag hun plannen uit de doeken doen tijdens een persconferentie. Ze noemen het hun grootste investeringsplan sinds het ontstaan van het park. Ook Pretparken.be zal donderdag aanwezig zijn op de conferentie en jullie live op de hoogte houden op onze Facebook en Twitter (van 10u15 t.e.m. 12u). Allemaal volgen dus!
    Ik zal ook aanwezig zijn op de persconferentie, indien het lukt probeer ik ook zo vlug mogelijk op het forum te posten!

  12. #92

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    2018:
    Nieuw aqualibi thema + uitbreiding met kindergedeelte
    Zone achteraan: tiki - thema met nieuwe familieachtbaan op de plaats van coccinelle

    Bron: FB-live van Pretparken.be

    EDIT: elke zone wordt uitgewerkt in het park, Worlds of Walibi is het nieuwe masterplan waarbij elke 'world' een eigen kleur krijgt.

  13. #93

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    2021: 'Tofste' investering:
    Connectie weerwolf en vampire in een new Orleans thema.
    Mega - coaster, snelste en grootste in Benelux! In Afrikaans thema, gebouwd op de zone achter de gokarts en het voetbalveld

    De tussenjaren ben ik vergeten typen, het was te interessant, sorry!
    Sowieso zal de Staff wel een artikel typen!

    EDIT:
    2019: kinderzone wordt opengewerkt, met nieuwe kiddiecoaster, waarschijnlijk coccinelle
    2020: zone rond radja River en paleis Ali baba wordt herwerkt, er komt een nieuwe interactieve theater, geen darkride, sorry!
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 22-06-17 om 11:27.

  14. #94

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    My god. Dit zag ik niet aankomen. Kijk je mee Bbj? Jullie einde is nabij vrees ik zo.

    Man, ik ben zo gelukkig. Men thuisparkje zet een megacoaster.
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #95

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wat ik mij dan wel afvraag, wat gaan ze doen met CoT in een tiki/afrikaans themagebied? Voor de rest zie ik op deze manier Walibi wel meedraaien tussen de andere grotere parken in de streek zoals Phantasialand en de Efteling (het zal wel kleiner blijven maar misschien toch wat op dat niveau meevaren). En ook mis ik wel nog een aankondiging van een nieuwe darkride.

  16. #96

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    En ook mis ik wel nog een aankondiging van een nieuwe darkride.
    Met Cot hebben ze natuurlijk al een topper. En het gebouw van 1001 nachten wordt omgevormd naar een 'interactief theater'.

    Ik gok / hoop dat ze het dan hebben op die concepts die we een paar weken geleden zagen passeren, waarvan we dachten dat het wel iets voor Plopsa kon zijn. Deze dus:



    Heb wel geen spoor meer gezien van de parktrein (got em? ). Het ziet er naar uit dat deze plaats moet ruimen.
    Laatst gewijzigd door Joran; 22-06-17 om 11:26.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #97

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Heb wel geen spoor meer gezien van de parktrein (got em? ). Het ziet er naar uit dat deze plaats moet ruimen.
    is dat dan zo'n gemis in onze kleine belgische parkjes? Ik mis dat niet in bellewaerde bvb hoor... In EP of DLP kan je dat nog enigszins verantwoorden.

  18. #98

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    is dat dan zo'n gemis in onze kleine belgische parkjes? Ik mis dat niet in bellewaerde bvb hoor... In EP of DLP kan je dat nog enigszins verantwoorden.
    Ik zeg nergens dat ik dat een gemis vind hoor, juist een vaststelling. Ik heb die trein sowieso de laatste jaren overgeslaan, dus mij maakt het niet zo veel uit hoor.
    Je vois la vie en des biscuits.

  19. #99

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    Wat ik mij dan wel afvraag, wat gaan ze doen met CoT in een tiki/afrikaans themagebied?
    Egypte ligt in Afrika, denk ik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    is dat dan zo'n gemis in onze kleine belgische parkjes? Ik mis dat niet in bellewaerde bvb hoor...
    In een verdwenen topic bleek ik niet de enige die een rondrit (wijlen monorail) mis in Bellewaerde. Het geeft je een Safari-gevoel want er is wel wat te zien. In Wal.Bel. zal ik het treintje niet missen en in BJL vind ik de monotone monorail ook overbodig.

    Vraagje: Wordt Walibi Bel. volgend decennium het (nieuwe) paradepaardje van CdA? Of zal P. Ast. de vernieuwingstrend doortrekken?

    Vraagje: Zijn er precedenten waarbij een coaster vier jaar van tevoren wordt aangekondigd? Dat een park ver vooruit durft te denken, juich ik zeker toe, maar moet dat publiek? Ik wil geen azijn pissen, maar zie wel wat nadelen:
    - te vroeg verrassingseffect (in vergelijking met b.v. FLY), ook al moeten er nog veel details worden bekend gemaakt
    - gaan (buitenlandse) potentiële bezoekers nu niet hun bezoekje uitstellen?
    - op 4 jaar kan nog heel wat veranderen

  20. #100

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik ben al blij dat er weer degelijke themazones komen, zijn we van dat mislukte wab-graffiti gedoe af.

    Serieuze aankondiging en ik hoop echt dat alles er effectief komt.

    Wel wat vreemd dat ze nu reeds een coaster aankondigen als snelste en grootste als die er pas binnen vier jaar komt... als is het natuurlijk in de Benelux.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •