X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WinneR Bekijk Berichten
    Ik weet eigenlijk niet of zilli en borisvdd de aangekondigde plannen weldegelijk bekeken hebben?
    Ik denk dat het uit de aankondigingen wel duidelijk is dat Walibi niet de kaart van thrill-park trekt maa r zich meer wilt gaan richten op beleving en verder wil gaan focusen op families. Denk maar aan de talrijke aangekondigde familie-attracties en de uitbreiding van Aqualibi.

    Door de bouw van een mega-coaster zal Walibi voor mij niet meer of minder een thrill-park worden. Ik bekijk het eerder als een uitbreiding van het aanbod voor het hele gezin, want daar zitten ook echte durvers bij.

    Ik ben alvast benieuwd om deze plannen op de voet op te volgen.
    Natuurlijk heb ik de plannen bekeken, daar gaat het niet om. Het gaat in specifiek over de grote nieuwe rollercoaster die ze in die plannen hebben staan. ELK park in de grote omgeving van België richt zich op families: Phantasialand, Efteling, Europapark, Disneyland, Toverland, ... maar dat wil niet zeggen dat ze geen state of the art thrill coasters bouwen! Phantasialand: Taron, Black Mamba - Efteling: Baron B&M Dive coaster - Europapark: Silver Star B&M, Blue Fire, Wodan - Toverland: Troy, de nieuwe wingcoaster (B&M??) - Parc Asterix: Oz'Iris

    Al deze parken gericht op families investeren in coasters met hoge thrill waarde. En daar draait de discussie om, de nieuwe coaster in Walibi. Al de andere toevoegingen en theming die ze beloven zien er heel mooi uit. Maar eerst zien wat ervan komt, want plannen maken kan iedereen - ze uitvoeren is een andere zaak.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Natuurlijk heb ik de plannen bekeken, daar gaat het niet om. Het gaat in specifiek over de grote nieuwe rollercoaster die ze in die plannen hebben staan. ELK park in de grote omgeving van België richt zich op families: Phantasialand, Efteling, Europapark, Disneyland, Toverland, ... maar dat wil niet zeggen dat ze geen state of the art thrill coasters bouwen! Phantasialand: Taron, Black Mamba - Efteling: Baron B&M Dive coaster - Europapark: Silver Star B&M, Blue Fire, Wodan - Toverland: Troy, de nieuwe wingcoaster (B&M??) - Parc Asterix: Oz'Iris

    Al deze parken gericht op families investeren in coasters met hoge thrill waarde. En daar draait de discussie om, de nieuwe coaster in Walibi. Al de andere toevoegingen en theming die ze beloven zien er heel mooi uit. Maar eerst zien wat ervan komt, want plannen maken kan iedereen - ze uitvoeren is een andere zaak.
    Dan nog begrijp ik je niet. Ze bouwen binnen enkele jaren toch een mooie megacoaster?

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Dan nog begrijp ik je niet. Ze bouwen binnen enkele jaren toch een mooie megacoaster?
    Punt was dat ik hoop dat het geen doordeweekse flauwe Vekoma megacoaster is... maar dat het van een andere maker is en dat er pit in zit!

    En natuurlijk kan ik positieve dingen over Walibi zeggen... Pulsar is een super investering, alleen niet genoeg om 15 jaar stilstand goed te maken, dus hoop ik op een B&M Hyper of Intamin Megacoaster als grote nieuwe rollercoaster om mij naar daar terug te lokken. Naast al de leuke andere dingen die ze gaan doen, zoals een tweede kleinere coaster en theming. Plannen zien er fantastisch uit! Hopelijk de afwerking ook nu. En dan zijn meteen de verloederde delen van het park ook weg, zoals het Alibaba gebouw, dat maar staat te verkrotten zonder er iets aan te doen - zoals de oude wachtrij van Dalton Terror door de huisjes waar niemand nog iets aan heeft etc...

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    ... de verloederde delen van het park ook weg, zoals het Alibaba gebouw, dat maar staat te verkrotten zonder er iets aan te doen
    Nog 2 jaartjes geduld ...

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Punt was dat ik hoop dat het geen doordeweekse flauwe Vekoma megacoaster is... maar dat het van een andere maker is en dat er pit in zit!

    En natuurlijk kan ik positieve dingen over Walibi zeggen... Pulsar is een super investering, alleen niet genoeg om 15 jaar stilstand goed te maken, dus hoop ik op een B&M Hyper of Intamin Megacoaster als grote nieuwe rollercoaster om mij naar daar terug te lokken. Naast al de leuke andere dingen die ze gaan doen, zoals een tweede kleinere coaster en theming. Plannen zien er fantastisch uit! Hopelijk de afwerking ook nu. En dan zijn meteen de verloederde delen van het park ook weg, zoals het Alibaba gebouw, dat maar staat te verkrotten zonder er iets aan te doen - zoals de oude wachtrij van Dalton Terror door de huisjes waar niemand nog iets aan heeft etc...
    Hoe kan een Vekoma megacoaster doordeweeks zijn? Er is er nog nooit één gebouwd...

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Punt was dat ik hoop dat het geen doordeweekse flauwe Vekoma megacoaster is... maar dat het van een andere maker is en dat er pit in zit!
    Als het een Vekoma zou worden, heb ik er vertrouwen in dat het effectief wel een bijzondere zal zijn. Walibi sprak over 'slechts enkele coasters in Europa die hoger waren', dan heb je niet een doordeweekse simpele coaster. Bovendien zien de nieuwe Vekoma's er schitterend uit. Al moet ik toegeven dat ik ook eerder hoop op een B&M of een Intamin.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •