Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
Dat er geen verhaal gaat opgedrongen worden vind ik goed. Het verdwijnen van musicbattle ook, hoewel ik eigl. hoop dat de liedjes bvb wel nog spelen in de zone rond weerwolf. Op zich vind ik voornamelijk die van WAB niet slecht als themamuziek tussenin.

En wat ik dan wel ook nog leuk zou vinden is dat Walibi en Fibi (ik dacht dat dat de enige echte gebruikte mascottes zouden blijven) eventueel nog themakledij per zone krijgen en er dus als het ware verschillende combinaties rondlopen. Bij alibabba genre Aladin en Jasmien gekleed, bij Tikizone wat meer tropische kledij van die junglehelmen etc, in de zone rond ww en vampire dan richting het carnavaleske en in de wesernzone typische westernkledij. Maar wel de vormen vd mascotte behouden, dus in de beweeglijke pakskes ...
Ik ben tussen 2003 en 2015 geen enkele keer in Walibi geweest, maar dankzij het lezen van jullie oude forum weet ik wel ongeveer wat The Music Battle is/was. Toen ik in 2015 naar het park ging, was er van dat concept eigenlijk al niet veel meer te merken. Moest het inderdaad definitief afgevoerd worden (en daar begint het wel op te lijken), dan zouden ze Fibi kunnen behouden als de mascotte van Aqualibi. Eigenlijk vond ik haar nog wel een goed bedachte mascotte en ze heeft ook de juiste kleur om een zwembad te vertegenwoordigen

Maar jouw idee met aangepaste kleren per themazone klinkt ook niet slecht! Ik zou het wel leuk vinden als ze het zo aanpakken. Al vraag ik me wel af hoe ze dat ik de praktijk moeten doen. Ofwel laat je dan heel wat verschillende mensen als mascotteduo rondlopen, ofwel moeten dezelfde mensen zich telkens omkleden voordat ze naar een ander parkdeel gaan.