Wauw, dit is echt nog beter dan ik verwacht had! Ik ben echt blij dat Walibi Belgium gaat voor een park geschikt voor alle leeftijden, en niet zoals Walibi Holland met de tenenkrullende marketing die enkel gericht is op jongeren.

Fantastisch dat er zo veel aan thema wordt gedacht en ik ben er van overtuigd dat het goed uitgevoerd zal zijn, zoals met Pulsar ook zeker het geval was. Psyké Underground beschouw ik hierbij als iets uit een periode die het park heeft afgesloten en in een stijl die we niet meer terug zullen zien in het park. Misschien dat we tegen 2022-2023 dan, als die zone een haventhema krijgt, een vierde naam kunnen verwachten voor deze legendarische Schwarzkopf.

Volgend jaar dus vermoedelijk een Gerstlauer Bobsled-coaster. Geweldig nieuws: dit is echt dé ideale familiebaan wat mij betreft. Plezier gegarandeerd!

De omvorming van het Cobra-gebied het jaar erop klinkt ook zeer goed! Het draaiend theater zie ik ook heel graag komen. En dan nog een nieuwe kinderachtbaan erbij, als ze al Coccinelle hebben: dat moet het er al wel één van een iets groter kaliber zijn.

Ik ben ook heel blij met de Twist 'n' Splash voor 2020. Echt een geweldig toffe attractie: wat mij betreft veel plezanter dan een splashbattle die een parcours volgt. Als er genoeg volk inzit en de mensen aan de kant ook wat meedoen natuurlijk.

En dan 2021: het jaar waar we het meest naar uitkijken. Het mag van mij zeker een Mack worden, maar dat is nog ver weg natuurlijk.

Als dit allemaal gerealiseerd wordt zoals het nu wordt aangekondigd (en er tussendoor nog iets aan het comfort van Weerwolf en Vampier gedaan wordt), wordt Walibi Belgium echt wel een fantastische pretparkbestemming en volgens mij zeker het tweede beste park van de Benelux (na Efteling).