Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
Dan heb je de standaard "macdo" in LLC samen met het zelfbedieningsresto, de vele bbqworststanden en andere (nieuwe) streetfood doorheen het park, het frituur aan GRA en cobra en dan de afhaal aan Psyke (wat verkoopt die eigenlijk, nog nooit op gelet ?) en daar dan een prachtig italiaans themarestaurant met bediening bij. Dat is al een mooi aanbod.

Of een nieuwe Italiaanse piazza goed gaat staan bij de omgeving van Pulsar dat zal een moeilijke worden denk ik dan .
Alhoewel er verschillende verkooppunten zijn in het park, die eerlijk gezegd wel altijd, bijna overal open zijn, hoop ik eerder op een divers aanbod van eten en drinken dan wat er nu is. Nu vindt je in vele verkoopstanden ongeveer hetzelfde eten. 5 frituren (aan de ingang, oldtimers, Cobra, GRA en Dalton Terror), enkele zaken met vieruurtjes (barbapapa, snoep, ijs, wafels, ...) (aan Buzzsaw, Cobra, tele-gestuurde quads, kettingmolen, ingang, ...), de restaurants zoals Country Cantina en Pizza Solo en dan zijn we ongeveer rond.

Aan de Psyké Underground verkopen ze volgens de website snoep, suikerspin en pasta en belegde broodjes.

Het liefst zou ik het gebied van de vroegere Vertigo zien omgebouwd worden tot een nieuw parkdeel. Daar hebben ze in principe carte blanche en bovendien valt de dominantie van de Pulsar daar een beetje weg, want persoonlijk vind ik dat Pulsar wat afbreuk doet aan de sfeer van Pizza Solo (nu al). Pulsar is een topattractie maar bepaald volgens mij een zekere sfeer in een groot deel van het park. Zelfs in het Lucky Luke dorp vind ik dat vele mensen zijn afgeleidt door een af en toe omhoog vliegend bootje. Aan pizza Solo is dit effect nog groter, daar een Italiaans themagebied neerpoten lijkt me dus ietwat vreemd.