X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 26 van de 33 EersteEerste ... 162425262728 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 520 van de 648
  1. #501

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik moest eerst dubbel kijken hier... Niet te geloven... Van een verrassing gesproken. Knap werk Walibi.

  2. #502

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Onride-video:


  3. #503

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Mijn god! Dat ding is gestoord! Ze gaan echt voor een uitsmijter zonder voorgaande! Het is bijna absurd dat we zo'n machine in ons Belgenlandje mogen verwachten!

  4. #504

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    DAt is nu exact wat het park nodig had, een eyecatcher van formaat

  5. #505

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    EINDELIJK een topcoaster voor België van wereldformaat. Wat een ding! Ik hoop dat het lekker pittig wordt en die cobra roll zal er volgens mij visueel echt zalig uit zien. Wat een nieuws!
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  6. #506

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Waauw... Echt met verstomming geslagen. Wat ik vooral top vind is het feit dat Intamin een geslaagd concept (megacoaster) verder uitwerkt met enkele unieke features die de baan, heel waarschijnlijk, alleen maar ten goede zullen komen. Sowieso zet de baan Walibi terug op de wereldkaart bij pretparkfans, nog meer dan Pulsar.

    Daarnaast vind ik het heel tof om te zien dat de baan op de plaatsen dat ze dicht bij de grond zit ook vrij dicht bij het pad blijft. Zo heb je als niet-rijder ook wel zicht op de baan en is er interactie/beleving in het gebied daar.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 16-11-18 om 09:33.

  7. #507

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wow! Helemaal van m'n sokken geblazen! Ik ben echt superblij dat ze voor Intamin kiezen, en de lay-out ziet er echt wel geniaal uit!

    Enkel over die cobraroll weet ik niet of ik enthousiast ben. Het ziet er wel geweldig uit, maar ik ben benieuwd hoe de ritervaring zal zijn.

  8. #508

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Enkel over die cobraroll weet ik niet of ik enthousiast ben. Het ziet er wel geweldig uit, maar ik ben benieuwd hoe de ritervaring zal zijn.
    Ik had daar eerder het omgekeerde bij: ik vind het er niet erg elegant uitzien, maar ik denk wel dat het iets tof gaat zijn om door te bollen. Ik verwacht er een beetje dat plezante het héén en weer gooi werk op zoals je dat ervaart op het hoogste punt van Taron, net na de tweede launch.

  9. #509

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wow, echt knap! Ik verlang al naar een paar jaar verder, wanneer deze opent!

  10. #510

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik ben ook helemaal in de wolken. Had eerlijk gezegd een variant op Goliath verwacht, maar toch blij dat het dit is geworden. De variatie, hoogte en snelheid zijn écht om naar huis te schrijven. En dat op minder dan 50km van mijn woning. Wie had dat ooit durven dromen.

    CdA is goed op dreef: masterplan WB, Intamin in PA, festivalisation in WH en nieuwe achtbaan in WRA. Momenteel toch wel de nummer 1 pretparkengroep van Europa als ik het zo bekijk.

    Wat me ook te binnen schoot: deze achtbaan komt er waarschijnlijk als antwoord op FLY en Taron. Waarschijnlijk hebben ze maar al te goed door dat Walen, Vlamingen, Nederlanders en misschien ook al Noord-Fransen naar Phantasialand trekken. Het geld dat die gezinnen daar uit geven, geven ze niet uit in WB. Met deze attractie en de invoering van Worlds of Walibi gaan ze zeker en vast Phantasialand na. Benieuwd of dat ze de concurrentie met dit Duitse toppark aankunnen... En zeker en vast goed om de concurrentie tussen de West-Europese pretparken aan te scherpen.

    Ik verwacht dat er nog meer pretparken uit hun schulp gaan komen. Dat een Bobbejaanland het niet bij hun launch coaster blijft, dat een Bellewaerde wel een thrillcoaster moét bijbouwen, dat een Plopsaland niet alleen meer op hun characters gaat kunnen teren, dat een Efteling en Toverland ook wel thrillcoasters gaat moeten blijven toevoegen. Hou dan ook: tussen nu en 2025 gaan we interessante tijden tegemoet.

  11. #511

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wauw!

    Een Intamin waarbij de inspiratie duidelijk gezocht werd bij RMC. Dat kan niet mislopen. Ook qua theming heb ik er wel vertrouwen in. Met Tiki-Waka en Pulsar hebben ze al bewezen dat ze het kunnen. De Indische zone wordt geloof ik echt de uitbreiding waarmee ze moeten bewijzen dat ze die stijgende lijn kunnen aanhouden.

    Opvallend dat de lay-out al meer dan 2 jaar voor opening bekend is.
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  12. #512

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    CdA is goed op dreef: masterplan WB, Intamin in PA, festivalisation in WH en nieuwe achtbaan in WRA. Momenteel toch wel de nummer 1 pretparkengroep van Europa als ik het zo bekijk.
    En dan nog het Bellewaerde Aquapark en het dit jaar heropende JdA in Parijs. Neen, ik durf nu ook wel zeggen dat ze op dit moment de meest ambitieuze groep zijn van Europa. Zeer straf!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    En zeker en vast goed om de concurrentie tussen de West-Europese pretparken aan te scherpen.

    Ik verwacht dat er nog meer pretparken uit hun schulp gaan komen. Dat een Bobbejaanland het niet bij hun launch coaster blijft, dat een Bellewaerde wel een thrillcoaster moét bijbouwen, dat een Plopsaland niet alleen meer op hun characters gaat kunnen teren, dat een Efteling en Toverland ook wel thrillcoasters gaat moeten blijven toevoegen. Hou dan ook: tussen nu en 2025 gaan we interessante tijden tegemoet.
    En volledig mee akkoord: we gaan zeer interessante tijden tegemoet! We moeten niet langer toekijken naar Amerika, Azië of de VAE. Het begint dichterbij ook heel wat interessanter te worden en ik ben ook benieuwd naar de reacties van de andere parken.

    Zo denk ik dat Bobbejaanland ook wel al bezig is met de toekomst, waarbij we naast de nieuwe launch eerst nog wat opfrissing krijgen, maar daarna toch zeker weer wat extra thrill? Plopsaland toont volgend jaar al dat ze meer kunnen dan met enkel hun characters + ze zijn ook al bezig met de opvolger van Anubis (= nieuwe thrill achtbaan). Vooral Bellewaerde hoop ik dat er snel een woodie komt, of toch een nieuwe straffe family thrill coaster. Toverland begrijpt dit zeker, maar Efteling hoop ik toch ook wel met de nieuwe uitbreidingsgrond... Hopelijk wordt die launch clowncoaster toch wat spectaculairder nu ze de Bob gaan vervangen door een nieuwe family...

  13. #513

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Met al die nieuwe aankondigingen zou ik nog durven zeggen dat de Efteling zowaar wat achterop begint te hinken.. correct, alles wat ze neerpoten is van wereldklasse maar er mag toch écht wel eens wat meer variatie inkomen dan steeds puur op ‘familie’ te richten.. Familie zie ik nog steeds als bestaande uit een mengeling extreme thrill plus kiddie attracties.

    Dat terzijde, deze baan ziet er geniaal uit! Hoewel ik hem iets hoger & sneller had verwacht, is deze layout toch wel verrassend te noemen. Dat RMC een inspiratiebron geweest is is duidelijk merkbaar, en ik ben dan ook blij dat andere bouwers deze funky elementen durven implementeren. Met name die outward banked heuvel ziet er gestoord uit. Wel ben ik minder fan van die non-inverting cobra roll.. Visueel is het toch niet alles, maar misschien levert het wel leuke ritervaringen op!

    Waar ik wel mijn twijfels bij heb, de zogenaamde (wereld)records die nu zjjn aangekondigd; gaan deze wel hebben gehouden tegen dan aangezien we over 2021 spreken..

  14. #514

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Damn daniël. Echt geniaal dit.

    The hype is god damn real now.
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #515

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik had daar eerder het omgekeerde bij: ik vind het er niet erg elegant uitzien, maar ik denk wel dat het iets tof gaat zijn om door te bollen. Ik verwacht er een beetje dat plezante het héén en weer gooi werk op zoals je dat ervaart op het hoogste punt van Taron, net na de tweede launch.

    Exact mijn gedachte: geen streling voor het oog, voor de rest van het lichaam hopelijk des te meer. Ik word héél enthousiast, ik zie meer potentiel in deze baan dan in Hyperion bijvoorbeeld. Die double down! Die laatste reeks heuveltjes! Die GeForce-achtige first drop!

    Van de naar buiten gebankte heuveltjes word ik eigenlijk net niet heel erg enthousiast, want zo leuk vind ik die op RMC-banen ook niet.

  16. #516

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Intussen heb ik de onride- en offridebeelden ook gezien.
    Mijn reactie was te vergelijken met deze hier:
    https://www.youtube.com/watch?v=PdRWGMyeSYY&t=61s

    Wat een geweldig idee dat dit op een half uurtje treinrijden van mijn huis zal komen
    Die non-inverting cobra roll ziet er inderdaad wat vreemd uit, maar lijkt me zeker interessant om eens mee te maken. En zo'n filmpje zegt ook niet alles over hoe het er in het echt zal uitzien, misschien komt het dan juist heel spectaculair over. Die airtimeheuvel waar je op de zijkant doorheen rijdt, deed mij al een beetje aan RMC denken voordat de vergelijking hier gemaakt werd. Ook hier benieuwd naar want ik heb nog nooit zoiets gedaan.

    Schitterend nieuws dit!
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 17-11-18 om 13:12.
    Once you sit back, you never go back.

  17. #517

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Grappig eigenlijk...ongeveer 15 jaar geleden gingen er hier op het forum geruchten rond over een eventuele hypercoaster van Intamin in Six Flags Belgium. En kijk eens aan?

    Maar wat een heerlijk nieuws is dit. Walibi Belgium zal nog eens van zich laten horen. En hoe! Een topnotch megacoaster om van te watertanden van één van de betere bouwers in zijn soort. Ik ben alvast benieuwd. Grappig om te lezen dat verschillende pretparkfans overal ter wereld deze megacoaster nu al nomineren als de beste in zijn soort en er nu al tripjes naar ons Belgenlandje op de planning staan.

    Hopelijk ontketent dit weer een mooie concurrentiestrijd in niet alleen Belgie, maar ook elders in Europa. Want Walibi Belgium is back in te game, me dunkt!

  18. #518

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Hopelijk ontketent dit weer een mooie concurrentiestrijd in niet alleen Belgie, maar ook elders in Europa. Want Walibi Belgium is back in te game, me dunkt!
    Ik denk dat die concurrentiestrijd al een poosje bezig is. De laatste jaren zijn er toch bijna altijd meerdere projectjes die hoge ogen gooien? Zelfs de Efteling investeert regelmatig in iets nieuws.

  19. #519

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    De vraag rest natuurlijk... Is deze steengoede layout definitief? Ik blijf het ergens gevaarlijk vinden om dergelijke concepten al zoveel jaren op voorhand de wereld in te sturen. Kijk naar de originele layout presentatie van Tiki Waka. De baan is bijna compleet anders uitgevallen dan wat de fans toen te zien kregen. Het is dan maar de vraag of ze ook aan dit concept gaan sleutelen. Persoonlijk hoop ik van niet, want de veranderingen die bij Tiki Waka ingevoerd werden vond ik alleen maar in zijn nadeel. Ben benieuwd!

  20. #520

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    De vraag rest natuurlijk... Is deze steengoede layout definitief? Ik blijf het ergens gevaarlijk vinden om dergelijke concepten al zoveel jaren op voorhand de wereld in te sturen. Kijk naar de originele layout presentatie van Tiki Waka. De baan is bijna compleet anders uitgevallen dan wat de fans toen te zien kregen. Het is dan maar de vraag of ze ook aan dit concept gaan sleutelen. Persoonlijk hoop ik van niet, want de veranderingen die bij Tiki Waka ingevoerd werden vond ik alleen maar in zijn nadeel. Ben benieuwd!
    Vind ik een zeer terechte opmerking. Bij Tiki-Waka vormde dit niet zo een groot probleem omdat dit een kleinere achtbaan was. Wanneer ze aan deze echter dingen gaan aanpassen, in negatieve zin dan, gaat er volgens mij heel veel kritiek komen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •