X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik vind om eerlijk te zijn een nieuwe ingang helemaal geen prioriteit. Het zou natuurlijk gerust mogen, maar ik vind eigenlijk weinig mis met de huidige inkomzone...

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Op de fandag zei men dat beslist was de ingangszone niet aan te pakken omdat dat niet zou lukken om voor de heropening klaar te zijn en men geen hinder wou voor de gasten die dan kwamen, of zoiets. Dat vind ik wel een vreemde reden om het nu niet te doen, want die sluitingstijd is elk jaar even lang, dus dat begreep ik niet zo goed. Nu vind ik ook wel dat die ingang geen prioriteit is, maar het voorgestelde idee dat je daar vrij binnenkan waar je wat kan eten, aan de souvenirwinkel kan... vond ik wel leuk en inderdaad àls ze dit willen doen leek me de verjaardag van het park toch ook het geschikte moment om dit te doen. Vooral als je geen andere zones aanpakt zou men volledig op de ingang kunnen focussen en dan lijkt me dit toch wel echt haalbaar in de wintermaanden, maar goed. Mijn grootste bemerking bij de nieuwe zone

    Men zei ook wel niet dat men niks ging doen, gewoon geen nieuwe attracties, dus achter de schermen kunnen ze wel nog steeds bezig zijn en ik begrijp ook wel dat ze op de festiviteiten willen inzetten. Het is geen ramp als het plan een paar jaar langer duurt, zo lang het op tafel blijft liggen... En over 5 jaar komt er nog een veel belangrijkere verjaardag aan, dat lijkt me wel een geschikt moment om je "nieuw" park af te hebben en daarvoor hebben ze nog een paar jaar marge.

    Ik dacht eigenlijk dat volgend jaar enkel een herwaardering van de cowboyzone op het programma stond, dus vond ik het niet zo vreemd dat men zei dat er volgend jaar geen nieuwe attracties kwamen, maar er was inderdaad ook een nieuwe attractie (Twist 'n Splash) in het masterplan. Misschien dat ze de zone wel nog aanpakken, maar dan zonder de nieuwe attractie? Al denk ik achteraf gezien toch niet dat ze dit bedoelden.

    @Etwien, wie zegt dat de havenzone geschrapt is? Dat was oorspronkelijk maar gepland voor 2022/23. De nieuwe megacoaster in 2021 van Intamin gaat sowieso door zei men ook, dus dan schiet er enkel nog het New Orleans/Voodoo-thema voor de Weerwolf en Vampire-zone over met de terugplaatsing van Coccinelle en het nieuwe pad naar Vampire onder Weerwolf door (+ het nieuwe restaurant op de plaats van het Italiaans restaurant en het lunapark dat dit jaar ook werd uitgesteld) en dan heb ik volgens mij alles wat nog niet uitgevoerd is uit het masterplan in deze reactie benoemd. Mits een paar jaar extra lijkt het me nog steeds haalbaar om het volledige plan uit te voeren, het oorspronkelijke plan was wel erg ambitieus en voor dit jaar ook niet haalbaar denk ik als je ziet hoe hard ze al hebben doorgewerkt om nu Karma World en Fun World af te krijgen. Die trouwens echt wel mooie zones geworden zijn. En tijdens het seizoen hebben ze dan nog zoveel dingen afgewerkt... Ik heb dan liever dat ze hun tijd nemen om alles goed te bekijken en uit te voeren zoals nu, dan dat ze hun plan erdoor rushen en we minder afgewerkte zones krijgen.

    Overigens vielen mij op de fandag gisteren de vele storingen ook wel op. Als ze volgend jaar geen nieuwe zone aanpakken kunnen ze ook hier meer op focussen, hopelijk doen ze dat dan ook en is dit volgend jaar alweer een heel stuk beter.

    Ik zou dus niet te snel conclusies trekken, het kan nog alle kanten uit.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •